Kaukaisin paikka, jossa olet matkustanut?
Kommentit (84)
Ruotsin risteily. Mutta en kaipaa ulkomaan matkailua. Liikaa riskejä. Suomi turvallinen ja terveellinen.
En Tallinnaa ja Norjaa kauempana.
Tyhmä kun olen en tiedä kumpi on kauempana Malesia vai Etelä-Mexico. Matka molempii kesti helevetin pitkään.
Alta, Norja.
Tästäkin jo ensi kuussa tasan 21 vuotta. Tänä vuonna olen päässyt jo kerran fillaroimaan (saanut aikaiseksi) Tampereelta Sasiin ja takaisin.
Madeira. Kouvolassakin olen käynyt muutaman kerran. Kivoja ihmisiä! <3 Koviksessa siis.
Vierailija kirjoitti:
Madeira. Kouvolassakin olen käynyt muutaman kerran. Kivoja ihmisiä! <3 Koviksessa siis.
ihmisillä kivat tukat kovvolassa, olen kuullut.
Eteläisin Gomera, pohjoisin Tana Bru, läntisin Tukholma ja itäisin Leningrad nyk. Pietari.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran Loimaassa.
T: Mies Heinolasta
Loimaalla. Ja Jumala loi maan.
Käyn silloin tällöin toisessa todellisuudessa flow-tilan aikana.
Tallinnassa yliopistoporukan kanssa. Tulomatkalla aloin jo muistuttamaan passikuvaani.
Havaiji, tarkemmin sanottuna Kauain saari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihmisillä kivat tukat kovvolassa, olen kuullut.
Onko kouvolatukka ja kananpersetukka yksi ja sama asia? Kyssyy epätiaatoonen.
Intia, Goa. 10 tunnin lento. Tuonne piti hankkia viisumi.
Kumpiko se on kauempana, Gran Canaria vai Teneriffa? Noihin on ihan maksimi mitä viittii lentokoneessa istua. Jos pitäisi jenkkilään vaikka mennä niin lentäisin ensin Islantiin ja olisin siellä pari päivää ennen kuin jatkaisin Ameriikkaan.