Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä perheeni mökillä -- nolasi itsensä täysin

Vierailija
21.06.2024 |

Meillä on iso poppoo perhettä/sukulaisia mökillä juhannusta viettämässä. Uusi naisystäväni on ensimmäistä kertaa mukana ja nolasi itsensä pahemman kerran. Seurueen aikuiset naiset olivat valmistelemassa päivällistä keittiössä ja koitin vinkata naisystävälle tahdikkaasti, että ehkä voisit mennä kuorimaan perunoita, kattamaan pöytää tai edes JOTENKIN auttamaan keititössä muita naisia... mutta hän ei tajunnut vinkkiä ja makoili aurinkotuolissa olut kädessään meidän miesten kanssa.

Olin aivan nolona ja muutkin varmasti pistivät asian merkille, että yksi naisista laiskotteli muiden paiskiessa töitä.

M32

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tietysti sellainen joka paikalle saapuessa häviää jonnekin ja jättää seuralaisensa oman onnensa nojaan. Käy välillä sähisemässä naisystävälleen että mene nyt sinne tänne/tee sitä tätä/mene nyt puhumaan noille/älä seuraa mua/aina sua saa hävetä. 

Vierailija
22/23 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olit siellä tuoleissa larppaamassa miestä? Keittiöön kuulut, akkamainen vauvapalstalla itkijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse mennyt auttamaan keittiöön?

Viimeksi kun yritin auttaa kun olivat niin hitaita hoitamaan hommia, alkoi hirveä jäkätys käsien pesemisestä ja lopulta totesin että hoitakoot naiset homman jos tuolla asenteella minulle puhuvat. Mitään näkyvää likaa ei muutenkaan ollut ja turha esittää etteikö jokainen meistä tarpeilla kävisi.

M32