Ystäväporukan kanssa mökillä, porukan sinkkunainen nolasi taas itsensä
Mietimme jo ennen reissua, että kutsummeko tätä yhtä sinkkunaista mukaan. Hän on osa kaveriporukkaa, mutta me kaikki muut olemme parisuhteissa ja hän on sinkku ja kaiken lisäksi sellainen todella flirtti luonteeltaan. Tänään kun me muut istuimme mökin terassilla nauttien juomia, hän oli laiturilla "ottamassa aurinkoa" yläosattomissa. 🙄 Terassilta suora näköyhteys laiturille. Ei tajua miten noloa tuo on. Porukan miehetkin selkeästi sanattomina tämän naisen toiminnasta ja punastelivat kiusaantuneina.
Kommentit (55)
Ei ne mielikuvitusmiehet punastele noloudesta. Vaan kiihotuksesta.
Ei sinulla huomenna enää mitään miestä ole.
No seuraavalla kerralla ette sitten kutsu häntä mukaan. Selvästi kiinnostunut jostakin miehestä.
Joku ei-vaalea ei-akateeminen asperger. Olisiko opettaja tai hoitsu?
Olisiko kannattanut kertoa asia sille naiselle mielummin kuin vauvapalstalle?
Mites ap'n oma puoliso? Oliko punainen vai? Saiko silmät käännettyä muualle?
No rouvat voi mennä sinne laiturille vaikka alasti makailemaan.
Vierailija kirjoitti:
ikää 26,5v.?
Joo, aloittajalla.
Oisko sulla mitään kuvaa siitä punastelevasra miesporukasta? Olisi kiva nähdä, kun en ole koskaan sellaisia punastelevia miehiä tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
No rouvat voi mennä sinne laiturille vaikka alasti makailemaan.
Tätä mä ihmettelin, että jos on kaveri, miksei kukaan liittyisi joukkoon.
Asu vapaa.
Mutta näissä naisvihaprovoissa on tietysti kaikki toisin.
Pistä se nainen miesten kanssa saunaan häpeämään.
Mene itse alaosattomissa ottamaan aurinkoa jos noin kateeksesi käy tantta.
Toivottavasti tuo kaveri ymmärtää irtautua tuollaisesta porukasta!
Voitko laittaa kuvan jotta voin arvioida asiaa?
Terveisin profeministi mies ally
Kaikki sinkkunaiset on aina tollasia. Siksi sinkkunaisia ei ikinä kannata kutsua mukaan mihinkään pariskuntajuttuihin eikä ainakaan mökille missään tapauksessa. Kaikki sinkkunaiset jahtaavat aina rouvien aviomiehiä. Näin se aina menee. Aina.
Minä en sinkkunaisena ole enää missään tekemisissä seurustelevien naisten kanssa. Heillä kiristää pipo niin pahasti ja kaikki normaali vuorovaikutuskin tulkitaan flirtiksi, varmaan miehen kanssa niin huonot välit että kaikki huomio on itseltä pois. Niin olen katsonut paremmaksi pitää etäisyyttä ja jättää nämä rouvatkin kyräilemään keskenään, jotta saa elää erossa heidän mustasukkaisuusdraamoistaan
Vierailija kirjoitti:
Palstaulin juhannusprovo vol655
Kyllä. Inkel vemputtaa samalla kikuliaan. Kun haaveilee.🤣
Joo ja sitten sä heräsit.