Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se Adlercreutz ihme mies, soittaa selloa, puhuu sujuvasti lukuisia eri kieliä, on arkkitehti...

Vierailija
21.06.2024 |

Ja sitten vielä puolueen puheenjohtaja. 

Lisäksi sillä on monta lasta ja sen vaimo ihan harrastusmielessä pyörittää kokonaista maatilaa.. 

Kommentit (185)

Vierailija
101/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen hallitus mahdollistaa äärioikeistolaista väkivaltaa. Persujen vihapuhe ja se, että puolue hyväksyy rasismin ja n*tsismin, on johtanut äärioikeistolaisen väkivallan lisääntymiseen.

Tämä kotimainen terrorismi pitäisi hallituksen mitä pikimmiten tuomita sekä puuttua siihen todellisesti. Rasismista ja vihapuheesta pitäisi saada tuomio ja vankilaa.

Miten RKP voi hyväksyä tällaisen rasismin ja edelleen tukea sitä?

Adlercreuzilla olisi tuhannen taalan paikka kääntyä vastustamaan sitä ja nostaa puolueen kannatusta roimasti. 

Sori nyt vaan mutta vasurit ei käänny äänestämään rkp:tä kun ne äänestää niitä omia vasuripuolueitaan. Ja muita potentiaalisia kannatuslisiä tuolla tempulla ei ole tulossa. Ja jos huonosti käy niin kokoomus päättää ettei tuollaista tuuliviiri-ti

Niin no minä olen Kokoomuksen äänestäjä, siis ihan kokoomuslaisesta perheestä. Eli ei mitään tuuliviirejä. Ja olen valmis nyt vaihtamaan RKP:hen Kokoomuksen käsittämättömän selkärangattomuuden takia, samoin mieheni. Että sori nyt vaan.

Vierailija
102/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan rkp:n mukana palaa.

Minkä sitten? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aatelissukuinen todellinen bättre folk-tyyppi verrattuna rantaruotsalaisiin juntteihin, jotka ei piiruakaan suomimiestä kummoisempia. Että voi hopeakettu olla yli 50 vielä noin näyttävä, komea, hoikka poikamainen olemus. Kaljamaha.. missä?

Todella tasokas mies.  Annan ***** .

Vierailija
104/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 elitistipaskalle 

Vierailija
105/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea mies 😻

Vierailija
106/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irstailija.

Vierailija
107/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittanut 6 laudaturia

Se oli sitä aikaa 

Vierailija
108/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 elitistipaskalle 

Kuka tahansa voi olla kuin hän, jos vaivautuu. Jopa sinä, palstamamma joka tuskin pääsit peruskoulusta läpi. Alat vaan opiskella kieliä ja musiikkia. ja miten ihmisten kanssa ollaan.

Jos et vaivaudu sitä tekemään, älä valita siitä että muut vaivautuu-

Vierailija
109/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nimihän äännetään aadlerkröits.

Kiitos, että opastit. Itse olisin ääntänyt "aadlerkroits".

aivan, tää on vaikea. Mutta ruotsinkieliset tosiaan ääntää sen noin, eikä saksalaisittain.

Olen kuullut jonkun rkp:läisen sanovan adlerkroitz kun on keskusteltu suomen kielellä.. Ruotsia puhuttaessa se on ilman muuta adlerkröitz. 

Miksi muuten näin on? 

Vierailija
110/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostakin syystä tämä "kreiviherra" on jo niin naurettavan bättre folkia aatelisarvoineen ynnä muineen, että ei edes ärsytä.Hyvä Anders, dont let those sonsofbitches grind ya down.. 

No ei Anders kyllä ole todellakaan ärsyttävä. Hän on harvinaisen miellyttävän oloinen henkilö poliitikoksi. En toki tunne häntä yksityishenkilönä.

Esim. Marin saattaa antaa vähän kovan ja kylmän vaikutelman poliitikkona mutta yksityiskuvioissa hän om kuulemma varsin erilainen. Eli hän on paljon pehmeämpi ja hauska henkilö yksityisesti käsittääkseni. Ja on aidosti kiinnostunut lähipiiriinsä kuuluvien ihmisten asioista eikä ole itsekeskeinen. Ei siinä kontekstissa niinkään mukään "kova" henkilö. Hänellä on ilmeisesti kaksi hyvin erilaista roolia, joista julkusuudessa on näkynyt lähes pelkästään tuo "kovempi" poliitikko

Marinilla on huipputärkeä työ tällä hetkellä Ukrainan ja.Moldovan kanssa. Paljon tärkeämpi kuin tavallisen kansanedustajan työ. Eikä hän suuremmin liiku pintaliitäjien kanssa edes ollessaan Suomessa. Hänen ystäväpiiriinsä kuuluu Suomessa mm. poliitikkoja poliittisia avustajia, yrittäjiä ja näyttelijöitä. En mä itse noita laske pintaliitäjiksi. No toki hän tuntee myös joitakin julkkiksia joita joku saattaa pitää pintaliitäjinä mutta eivät ne ole hänen lähimpiä ystäviään. Näyttelijä Minka Kuustonen on hänen erittäin hyvä.ystävänsä poliitikkopiirien ulkopuolella ja sitten on muutamia naisyrittäjiä. 

Vierailija
111/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minkälainen kalu ja kassit?

Vierailija
112/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anders, sä jätät nyt hallituksen ja laitat stopin natsismille.

Ei jätä, jos seuraa Freudenthalia.

Vierailija
113/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aivan, tää on vaikea. Mutta ruotsinkieliset tosiaan ääntää sen noin, eikä saksalaisittain.

Olen kuullut jonkun rkp:läisen sanovan adlerkroitz kun on keskusteltu suomen kielellä.. Ruotsia puhuttaessa se on ilman muuta adlerkröitz. 

Miksi muuten näin on? 

Olen aina ihmetellyt nimenomaan riikinruotsalaisten naisten ruotsin ääntämystä.

Vierailija
114/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko silloin laudatur-kiintiöt. 😂

Vierailija
115/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen hallitus mahdollistaa äärioikeistolaista väkivaltaa. Persujen vihapuhe ja se, että puolue hyväksyy rasismin ja n*tsismin, on johtanut äärioikeistolaisen väkivallan lisääntymiseen.

Tämä kotimainen terrorismi pitäisi hallituksen mitä pikimmiten tuomita sekä puuttua siihen todellisesti. Rasismista ja vihapuheesta pitäisi saada tuomio ja vankilaa.

Miten RKP voi hyväksyä tällaisen rasismin ja edelleen tukea sitä?

Adlercreuzilla olisi tuhannen taalan paikka kääntyä vastustamaan sitä ja nostaa puolueen kannatusta roimasti. 

Sori nyt vaan mutta vasurit ei käänny äänestämään rkp:tä kun ne äänestää niitä omia vasuripuolueitaan. Ja muita potentiaalisia kannatuslisiä tuolla tempulla ei ole tulossa. Ja jos huonosti käy niin

Ei teitä oikeasti vihreitä naisia muutenkaan kokoomukseen kaivata. Mä ihmettelen miks te ootte ees äänestäny kokoomusta ku säki oot varmaan kannattanu prideä ja sitä että Suomeen saa muuttaa rajattomasti ympäri maailmaa. Kokoomuksen kannatus on ollu sulle statuskysymys ku oot halunnu leikkiä hienostorouvaa niinku Hyacinth Bucket.

Vierailija
116/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antaa varmasti vaimollekin penetraatioorgasmin ja oraaliorgasmin saman yhdynnän aikana.

Vierailija
117/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais Sannu tulla itse kirjoittamaan rahvaan kanssa. Siellähän Sannu oli eilen lentokentälläkin  naama kii iltiksen lehdessä lukenut juttua ITSESTÄÄN, ITSENSÄ LUMOISSA, likainen kenkä telineeseen nostettuna vielä! Yhyh. Hyi Sannulia.. 😖

Eikä muuten edes ostanut lehteä, nakkasi takaisin telineeseen muina miehinä.

Vierailija
118/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais Sannu tulla itse kirjoittamaan rahvaan kanssa. Siellähän Sannu oli eilen lentokentälläkin  naama kii iltiksen lehdessä lukenut juttua ITSESTÄÄN, ITSENSÄ LUMOISSA, likainen kenkä telineeseen nostettuna vielä! Yhyh. Hyi Sannulia.. 😖

Eikä muuten edes ostanut lehteä, nakkasi takaisin telineeseen muina miehinä.

Jaa pitäiskö vielä maksaa siitä, että itsestä kirjoitetaan jotain p*skajuoruja? Kaikkee sitä vaaditaankin...tuskin kukaan täysjärkinen sentään niin tyhmä on. Iltalehtihän siinä massit käärii Marinin pärställä ja ties millä jutuilla hänestä. Marininko se tosiaan pitäis heille vielä kustantaa? 

Vierailija
119/185 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä äännän aadelkroits kun kieli ei taivu muuhun. 

Vierailija
120/185 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi lasta. Jokaisen jälkeen jäänyt kotiin, koska vankkumaton taas-arvon kannattaja. Hyvä kokki.

Kenelläkään ei haastattelujen perusteella ole hänestä huonoa sanottavaa. 

Ei kuullosta apinalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän