On se Adlercreutz ihme mies, soittaa selloa, puhuu sujuvasti lukuisia eri kieliä, on arkkitehti...
Ja sitten vielä puolueen puheenjohtaja.
Lisäksi sillä on monta lasta ja sen vaimo ihan harrastusmielessä pyörittää kokonaista maatilaa..
Kommentit (185)
Noilla asioilla ei ole mitään merkitystä.
Yhtään vähättelemättä hänen ansioitaan vaatimattomasti mainitsen, että olen itsekin arkkitehti, osaan soittaa useaa soitinta ja puhua montaa kieltä. Lisäksi koen, että en ole näiden taitojeni kanssa jotenkin poikkeusyksilö, aika tavallinen ihminen itse asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Toisilla tuntuu olevan vuorokaudessa enemmän kuin 24h
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b72b188c-6a55-4de6-8938-ba530ee0b…
Toisaalta nuo osaavat varmaan ottaa rennosti tarvittaessa. Eikä heilläkään ole aina kaikki mennyt helposti elämässä. Vaimo esimerkiksi suoraan myöntänyt, että on saanut liian vähän lepoa ja unta ruuhkavuosien aikana. Sain hänestä muutenkin aiempaa sympaattisemman kuvan esim. tämän jutun luettuani:https://www.hs.fi/talous/art-2000002822926.html
Miksi noita artikkeleita vaimosta pitää laittaa tänne? Erikoista. Kyllä tiedämme, haemme ja näemme itse tarpeellisen.
Jopa ulkoisesti muistuttaa Ihmemiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi vielä komea ja fiksu käytöksinen.. 💗
Fiksukäytöksinen on yhdyssana.
Se annettakoon Andersille anteeksi, hän kun on ruotsinkielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elitistinen pakkoruåtsittaja. Ei jatkoon.
Hoi persu.. Purra on aina ollut pakkoruotsin puolella. Nytkin äänesti säilyttämisen kannalla vaikka persujen ohjelmassa oli sen poisto... Saanen Nauraa 🤣🤣🤣🤣🤣
Miksi itse olet pakkoruotsin kannalla, käytät pakko-termiä? Miksi ei kieliin valinnanvapautta, itselleni olisi työelämässä ollut hyötyä saksan osaamisesta, ruotsista ei ole ollut mitään hyötyä
Poikkeaa massasta. Siis kaikki ne ominaisuudet, jotka saa persun vihan nousemaan.
Lisäksi hänellä on mahtava mela, siis siinä suvun purjeveneessä. Det vill säga, i en segelbåt.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään vähättelemättä hänen ansioitaan vaatimattomasti mainitsen, että olen itsekin arkkitehti, osaan soittaa useaa soitinta ja puhua montaa kieltä. Lisäksi koen, että en ole näiden taitojeni kanssa jotenkin poikkeusyksilö, aika tavallinen ihminen itse asiassa.
Minusta tuo kaikki on silti ihailtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kaikki on silti ihailtavaa.
No, kiitos myös omasta puolestani! Pystyn kyllä myös antamaan itse itselleni tunnustusta erityisesti siitä kovasta työstä, jota moni asia on vaatinut. Ja arvostan samaa myös muissa ihmisissä.
Samalla tässä on kuitenkin oppinut vuosien mittaan pitämään "sydämen sivistystä" kaikista keskeisimpänä asiana, jonka suhteen ihmisiä jollain tavalla arvotan. Näen suurimpana mahdollisena sivistyksenä hyvät käytöstavat, korkean moraalin ja toisen ihmisen huomioonottamisen - olipa hän kuka tahansa, pomo tai kesäapulainen - ja erityisesti keskustelukumppaniin ja hänen asiaansa aidosti ja kiinnostuneesti keskittymisen, mikä tuntuu olevan yllättävänkin harvinaista nykyään.
Vierailija kirjoitti:
No RKP:n kannatus on hyvin lähellä ruotsinkielisten osuutta Suomen väestöstä, mutta kuitenkin muissakin puolueissa on ollut paljon ruotsinkielisiä poliitikkoja. Eli ilmeisesti jotkut suomenkielisetkin kannattavat RKP:tä?
Suomenruotsalaisista noin 75 % äänestää RKP:tä. On myös esim. ruotsinkielisiä demarijärjestöjä.
Ihan tavallinen mieshän tuo on, ainakin minun tuttavapiirissäni. Kyllä jokainen normaali aikuinen puhuu vieraita kieliä, soittaa vähintään yhtä instrumenttia ja on yliopistokoulutettu. En oikeastaan tunne muunlaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mut onks sulla itsereflektoiva suu ammollaan aina naurava fru?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen mieshän tuo on, ainakin minun tuttavapiirissäni. Kyllä jokainen normaali aikuinen puhuu vieraita kieliä, soittaa vähintään yhtä instrumenttia ja on yliopistokoulutettu. En oikeastaan tunne muunlaisia ihmisiä.
Muuten komppaan, mutta soittoharrastus on vähentynyt ja yhä harvempi osaa soittaa jotakin soitinta. Tietyissä ikäluokissa (nykyiset n. 40-60 vuotiaat) on paljon sellaisia, jotka ovat aikoinaan käyneet soittotunneilla, mutta varsinkin klassisen musiikin suhteen soitto-oppilaiden määrä on sittemmin vähentynyt selvästi.
Hei Mode, tässä ketjussa on vaikka miten törkeää ilmaisua. Missä on nyt moderoinnit, halutaanko vain pitää yllä keskustelua "ihanasta" kröitziztä. Hä? Jotkut hauskat puppa ketjut lentää pusikkoon alta aika yksikön. Förstöö intte. 😏
Anders, tuo politiikan Christopher Reeve.
Toisilla tuntuu olevan vuorokaudessa enemmän kuin 24h
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b72b188c-6a55-4de6-8938-ba530ee0b…