Mira, 35, oli yleisessä saunassa, kun hän näki toisen naisen hävyttömät touhut suihkussa
Mira Virtanen kertoi maaliskuussa tapahtumista, joita hän todisti sisäpelikeskuksessa.
https://www.is.fi/urheilu/art-2000010511863.html
Miksi tuota naista, joka livekuvasi toisia naisia suihkussa ei jäljitetty ja pistetty rikosvastuuseen teostaan? Ei itseään tosiaan enää huvita käydä suihkussa uimahallissa, kun tuollaista porukkaa siellä esiintyy.
Kommentit (26)
ei sentään ollut kyykkyvatkaamassa.
Taas on uhriutuja äänessä. Mitä siinä on jos itseään kuvaa ? 🤣
Järkkyä. Enkä usko, että mikään tarra valitettavasti auttaa, kun on itsensäpaljastelijoista kyse. Samaa mieltä siitä, että olisi pitänyt puuttua heti, kuten esim. Elixia antoi aikanaan porttikiellon siellä salakuvanneelle julkkisvaikuttajalle.
Vierailija kirjoitti:
KAtot jotain onlyfänssin runkk,uvideoo ja mutsis kävelee siellä taustalla tissit paljaana?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä ihan rikos jos kuvaan eksyykin joku muu niin kuin tuollaisessa varmasti tapahtuu. Kuvatkoot kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska siellä ramppaa miehiä naisten suihkussa, koska uusi translaki tuli voimaan :D
Ei tarvitse mennä itse paikan päälle, kun naiset hoitavat livelähetyksen. Voin katsoa suihkuttelua kotoa käsin :).
Kyseessä on voimaantumisen kokenut nainen 🥰🤗🥳
Naiset eivät osaa muuta kuin valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme herkkähippiäinen tämä Mira.
Mira loukkaantui 😭, koska itse oli ruman näköinen ilman meikkejä 😄.
Suurin osa naista on mielestäni kauniimpia ilman meikkejä eli luonnollisena, kuin meikattuna.
Ei se ainakaan onlyfansiin oo kuvannut, meinaan of antaa välittömästi bänniä jos on julkinen paikka. Jos yksikin toinen vilahtaa kuvassa tunnistaa of sen välittömästi. Tunnistus on tarkkaa, tunnistaa kasvoja myös siellä missä niitä ei ole 😁
Terveisin of tekijä
Kamalaa kun joku runkkaa suihkussa.
Oliko se transnainen, joka kuvas materiaalia itselleen ja kavereilleen?
On kyllä kuvaajalla ollut päässä vikaa! Ihme ettei kukaan muu paikalla ollut nainen puuttunut tilanteeseen ja käskenyt kuvaajaa lopettamaan samantien? Itse olisin varmaan repinyt puhelimen ja pistänyt sen tuusan nuuskaksi, jos tapahtuisi minun läsnä ollessani.
Siis, eikö kuvaaja syyllistynyt rikokseen? Miksi valvonta kameran nauhoja ei tarkasteta, että miltä kuvaaja näytti.
Vierailija kirjoitti:
Koska siellä ramppaa miehiä naisten suihkussa, koska uusi translaki tuli voimaan :D
Kesti yhden kommentin verran, että täysin sukupuoleen liittymättömään asiaan saatiin revittyä translaki mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään mennä naisten puolelle tuollaisessa paikassa. Sieltähän saattaa saada vaikka jonkun taudin. Tai se ylimielisyys pääsee vahingossa tarttumaan. Välttäkää naisia kaikin keinoin. Ovat vain tarpeeton riesa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme herkkähippiäinen tämä Mira.
Mira loukkaantui 😭, koska itse oli ruman näköinen ilman meikkejä 😄.
Suurin osa naista on mielestäni kauniimpia ilman meikkejä eli luonnollisena, kuin meikattuna.
Joo, mutta tuo Mira ei lukeudu heihin. Näyttää ihan joltain animehahmolta hiusten värjäyksen, tatuointien, meikkien jotka eivät edes sovi Miralle jne.