Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua näitä pösilöitä, jotka menee kesällä Kreikkaan

Vierailija
21.06.2024 |

Itse oli siellä maaliskuussa, suomalaiselle sopivat kelit (max 20 C) eikä turistilaumoja, halvat hotellit.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea onkaan ymmärtää, jos kuvittelee, että suomalaiset ovat identtisiä. Minulle +20 on viileä. Esim. Samoksen saaren tämänhetkinen sää(+32) kuulostaa täydelliseltä

Mitä siellä jaksaa tehdä? Löhötä? 

Vierailija
22/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea onkaan ymmärtää, jos kuvittelee, että suomalaiset ovat identtisiä. Minulle +20 on viileä. Esim. Samoksen saaren tämänhetkinen sää(+32) kuulostaa täydelliseltä

Sama juttu. Juuri läksin mökiltä kotiin, koska oli niin hemmetin kylmä. 

Mielelläni olisin tällä hetkellä jossain lämpimässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys ja tyhmyys usein yhdistyvät.

Miten köyhyys tähän liittyy - köyhä ei kyllä Kreikkaan lähde.

Suomalaisilla köyhillä on varaa lähteä halvalle pakettimatkalle Kreikkaan, mutta kreikkalaisilla köyhillä ei ole varaa matkustaa Suomeen.

Vierailija
24/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun te ette voi tilata haluamaanne lämpötilaa sen enempää Suomeen kuin Kreikkaankaan. Tervemenoa sinne maastopalojen sekaan polttamaan nahkaanne ja kuolemaan nestehukkaan auringossa.

Vierailija
25/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ja mitä. Ei kaikki ole kolmenkypin lämmössä toimintakyvyttömiä. Pitäähän sitä töissäkin käydä, vaikka Suomessa olisi +32. Tai sinun ei toki tarvitse kun makaat kaiket päivät palstalla. 

Vierailija
26/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun te ette voi tilata haluamaanne lämpötilaa sen enempää Suomeen kuin Kreikkaankaan. Tervemenoa sinne maastopalojen sekaan polttamaan nahkaanne ja kuolemaan nestehukkaan auringossa.

Miksi pitäisi kuolla nestehukkaan? On sitä Kreikassakin juomista myytävänä. 

Vierailija
27/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, jos vaihtoehto on sadetta, tuulta ja +12

Ja sen vaihtoehto on mikä? Saada lämpöhalvaus tai kököttää ilmastoidussa hotellissa? 

Ei mus ainakaan haittaa joku + 40 astetta. Omalla lasitetulle parvekkeellani on sen verran ja viihdyn siellä hyvin. Ei kaikki ole mitään jääkarhuja.

Vierailija
28/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mutta hei, jokainen tyylillään 

Vierailija
29/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä irtiotto harmaasta työarjesta. Viikko tai kaksi uudet rutiinit ja voi unohtaa stressin.

Vierailija
30/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vaan elokuussa kun varmasti on lämmintä. Suomen "kesässä" saa palella ihan riittävästi, plus 30 astetta se olla pitää että tarkenee. 

Vierailija
31/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mene enää espanjaan. Oltiin talvella kaksi kertaa ja nyt ne ei pidä enää turisteista. Me mennään kreikkaan talvella jos on +20 siellä.

Vierailija
32/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lomalla muka pitäisi tehdä? Nukkua pitkään, lukea päivällä kirjaa aurinkovarjon alla, mennä illalla syömään jonnekin. En minä Suomessakaan mitään muuta tee.

Vierailija
33/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lomalla muka pitäisi tehdä? Nukkua pitkään, lukea päivällä kirjaa aurinkovarjon alla, mennä illalla syömään jonnekin. En minä Suomessakaan mitään muuta tee.

Kuolisin tylsyyteen tuollaisella lomalla.

t. eri

Vierailija
34/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten ulinaa - 🤣

Vierailija
35/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajuan.

Vierailija
36/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä viitsisi maksaa satoja euroaja siit, että pääsen nukkumaan ja lukemaan kirjaa. Loma on mielestäni vaihtelua arkeen eikä arjen toistamista eriliaisissa puitteissa. 

t. eri

Vierailija
37/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuu on ollut mulle parasta aikaa.

Vierailija
38/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, jos vaihtoehto on sadetta, tuulta ja +12

Ja sen vaihtoehto on mikä? Saada lämpöhalvaus tai kököttää ilmastoidussa hotellissa? 

Ei mus ainakaan haittaa joku + 40 astetta. Omalla lasitetulle parvekkeellani on sen verran ja viihdyn siellä hyvin. Ei kaikki ole mitään jääkarhuja.

Viihdyt siellä koko päivän patikoiden jne? Et käy sisällä viilentymässä välillä? 

Mä olen ollut 37 asteessa joskus. Jäätelö suli tuuttiin ennen kuin ehti kissaa sanoa, bussissa oli märkä hikiläntti persiin kohdalla koltussa, koko ajan oli tunne niinkuin ampiaisparvi ajaisi takaa, halusi olla jossain muualla. Löytyi onneksi se muualla. Pieni museo, paksut seinät, ihmeellisen paljon nähtävää eikä paljon yli 20 astetta. Vietin siellä koko päivän, ihanaa. No, ehkei se olisi ollut niin ihanaa jos ulkona olisi kestänyt olla.

Vierailija
39/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syys-lokakuu on paras aika. Sen jälkeen alkaa illat olla turhan viileitä. 

Vierailija
40/54 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne reikkalaiset ole meille velkaa monta sataa miljoonaa? Joko ovat maksaneet takaisin? Turistipaikoissa vielä huijaavat hinnoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan