En tajua näitä pösilöitä, jotka menee kesällä Kreikkaan
Itse oli siellä maaliskuussa, suomalaiselle sopivat kelit (max 20 C) eikä turistilaumoja, halvat hotellit.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea onkaan ymmärtää, jos kuvittelee, että suomalaiset ovat identtisiä. Minulle +20 on viileä. Esim. Samoksen saaren tämänhetkinen sää(+32) kuulostaa täydelliseltä
Sama juttu. Juuri läksin mökiltä kotiin, koska oli niin hemmetin kylmä.
Mielelläni olisin tällä hetkellä jossain lämpimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhyys ja tyhmyys usein yhdistyvät.
Miten köyhyys tähän liittyy - köyhä ei kyllä Kreikkaan lähde.
Suomalaisilla köyhillä on varaa lähteä halvalle pakettimatkalle Kreikkaan, mutta kreikkalaisilla köyhillä ei ole varaa matkustaa Suomeen.
Kun te ette voi tilata haluamaanne lämpötilaa sen enempää Suomeen kuin Kreikkaankaan. Tervemenoa sinne maastopalojen sekaan polttamaan nahkaanne ja kuolemaan nestehukkaan auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea onkaan ymmärtää, jos kuvittelee, että suomalaiset ovat identtisiä. Minulle +20 on viileä. Esim. Samoksen saaren tämänhetkinen sää(+32) kuulostaa täydelliseltä
Mitä siellä jaksaa tehdä? Löhötä?
Vaikka ja mitä. Ei kaikki ole kolmenkypin lämmössä toimintakyvyttömiä. Pitäähän sitä töissäkin käydä, vaikka Suomessa olisi +32. Tai sinun ei toki tarvitse kun makaat kaiket päivät palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kun te ette voi tilata haluamaanne lämpötilaa sen enempää Suomeen kuin Kreikkaankaan. Tervemenoa sinne maastopalojen sekaan polttamaan nahkaanne ja kuolemaan nestehukkaan auringossa.
Miksi pitäisi kuolla nestehukkaan? On sitä Kreikassakin juomista myytävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, jos vaihtoehto on sadetta, tuulta ja +12
Ja sen vaihtoehto on mikä? Saada lämpöhalvaus tai kököttää ilmastoidussa hotellissa?
Ei mus ainakaan haittaa joku + 40 astetta. Omalla lasitetulle parvekkeellani on sen verran ja viihdyn siellä hyvin. Ei kaikki ole mitään jääkarhuja.
En minäkään mutta hei, jokainen tyylillään
Se on hyvä irtiotto harmaasta työarjesta. Viikko tai kaksi uudet rutiinit ja voi unohtaa stressin.
Menen vaan elokuussa kun varmasti on lämmintä. Suomen "kesässä" saa palella ihan riittävästi, plus 30 astetta se olla pitää että tarkenee.
Emme mene enää espanjaan. Oltiin talvella kaksi kertaa ja nyt ne ei pidä enää turisteista. Me mennään kreikkaan talvella jos on +20 siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lomalla muka pitäisi tehdä? Nukkua pitkään, lukea päivällä kirjaa aurinkovarjon alla, mennä illalla syömään jonnekin. En minä Suomessakaan mitään muuta tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lomalla muka pitäisi tehdä? Nukkua pitkään, lukea päivällä kirjaa aurinkovarjon alla, mennä illalla syömään jonnekin. En minä Suomessakaan mitään muuta tee.
Kuolisin tylsyyteen tuollaisella lomalla.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä viitsisi maksaa satoja euroaja siit, että pääsen nukkumaan ja lukemaan kirjaa. Loma on mielestäni vaihtelua arkeen eikä arjen toistamista eriliaisissa puitteissa.
t. eri
Toukokuu on ollut mulle parasta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, jos vaihtoehto on sadetta, tuulta ja +12
Ja sen vaihtoehto on mikä? Saada lämpöhalvaus tai kököttää ilmastoidussa hotellissa?
Ei mus ainakaan haittaa joku + 40 astetta. Omalla lasitetulle parvekkeellani on sen verran ja viihdyn siellä hyvin. Ei kaikki ole mitään jääkarhuja.
Viihdyt siellä koko päivän patikoiden jne? Et käy sisällä viilentymässä välillä?
Mä olen ollut 37 asteessa joskus. Jäätelö suli tuuttiin ennen kuin ehti kissaa sanoa, bussissa oli märkä hikiläntti persiin kohdalla koltussa, koko ajan oli tunne niinkuin ampiaisparvi ajaisi takaa, halusi olla jossain muualla. Löytyi onneksi se muualla. Pieni museo, paksut seinät, ihmeellisen paljon nähtävää eikä paljon yli 20 astetta. Vietin siellä koko päivän, ihanaa. No, ehkei se olisi ollut niin ihanaa jos ulkona olisi kestänyt olla.
Syys-lokakuu on paras aika. Sen jälkeen alkaa illat olla turhan viileitä.
Eikö ne reikkalaiset ole meille velkaa monta sataa miljoonaa? Joko ovat maksaneet takaisin? Turistipaikoissa vielä huijaavat hinnoissa.