Katsokaa Teemalta klo 21 elokuva "Aina lähellä sinua"! Koskettava, tosipohjainen.
En jaksa nyt selitellä enempää juonta XD. Mut katsokaa mikä helmi kaiken roskaohjelman keskellä.
Kommentit (13)
Toinen hyvä on charles bronsonin death wish
Jo nimi on niin ällö, että en katso. 🤢
Jos nyt haluaa katsoa, kun isä kuolee ja pieni poika jää vieraiden ihmisten hoiviin.
Joo, aion katsoa. En ollut kuullut tästä leffasta, mutta luin siitä tänään ip-lehdestä. Kuulosti hyvältä ja Norton on muutenkin miellyttävä näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Jo nimi on niin ällö, että en katso. 🤢
Itse olet ällö. Elokuva kertoo kuolemansairaasta miehestä joka etsii pienelle pojalleen uutta perhettä. Pojan äiti on lähtenyt lätkimään.
En vaan kykene, vaikka kuulosti hyvältä. Liian surullinen.
Kuka tuo punahiuksinen nainen oli siinä lopussa? Mistä perheestä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo punahiuksinen nainen oli siinä lopussa? Mistä perheestä?
Etkö sä katsonut sitä elokuvaa? Ei siinä nyt niin montaa perhettä ollut, että ei tajua kuka se nainen on. En haluaisi kertoa sitä tähän koska, jos tätä ketjua lukee joku sellainen joka ei ole vielä elokuvaa nähnyt ja aikoo sen katsoa.
Katsoin elokuvan eilen ja pitkään meni niin, että eihän tämä nyt itketä. No kun alkoi elokuvan loppu lähestyä niin johan aukesi kyynelkanavat! Äitinä sitä miettii, että miltä olisi tuntunut tietää kuolevansa ja etsiä lapselleen uusia vanhempia. Olen itse sairastanut syövän kun lapsi oli 1v. Jos mä olisin kuollut, niin lapsella olisi onneksi ollut isä. Pahalta tuntuu silti ja itkettää vaikka tuosta on jo 20 vuotta aikaa.
Jos draamasta pitää