Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku tulkita mun viimeöistä unta (kummittelua)? :(

Vierailija
30.01.2007 |

Näin melkoisen pelottavan unen.

Olin aloittanut työn jossain kirpputorilla. Kyseessä ilmeisesti oli jokin Pelastusarmeijan tapainen kirppis, jonne lahjoitetaan vaatetta, kun takahuoneessa oli valtavia vaatekasoja. Itse myymälätila oli melkoisen pieni. Myymälä sijaitsi ihan täällä kotipaikkakunnallamme eräässä tietyssä liikerakennuksessa, missä on vieri vieressä mm. kioski, kirjakauppa, kangaskauppa ym. En osaa oikein paikantaa mutta kirppis ilmeisesti oli sen kangaskaupan tilalla.

Oli loppukesän aika, ja ulkona oli pilvistä mutta todella lämmintä. Mieheni oli kesälomalla ja siis lasten kanssa kotona ja minä siellä kirpputorilla. Kirpputorilla oli tosi hiljaista, asiakkaita ei juuri käynyt ja mies tuli lasten kanssa toisinaan piipahtamaan. Takahuoneessa lajittelin vaatteita ja puuhastelin yksikseni mutta asiakkaita ei käynyt. Jotenkin siellä takahuoneessa erityisesti oli pelottava tunnelma, ahdistavaa. Ja siellä jotenkin kummitteli, kuului kummallisia ääniä ym. Vaateröykkiöitä oli kattoon asti ja tila oli suht pieni.

Koin unessa olevani valtavan YKSIN. Minua pelotti, ja ahdisti. Se takahuone oli unessa pelottavin paikka. Muutenkin koko kirpputori oli ahdistava, tunkkainen ja masentava paikka. Ja siellä minun piti vain koettaa olla vaikkei asiakkaitakaan käynyt :(

Voisiko tätä tulkita jollain tavoin?

Kiitän jos joku unista ymmärtävä vastaisi :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkitys sulle on kirppareilla, vaatteilla?. Koetko että olet jollain elämänalueella joutunut perheessäsi ulkopuoliseksi ja niin edelleen.

Vierailija
2/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotitöihin? Pääsevätkö miehesi ja lapsesi liian helpolla? Onko teillä rahasta tiukkaa, ja koet että elät " ryysyjen" keskellä, kun miehesi ja lapsesi lomailevat jossain muunlaisessa todellisuduessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän vaatteet on aika tärkeä juttu, se että on hyvännäköiset vaatteet päällä, sellaiset missä viihtyy ja että niissä on jotain mikä itseä miellyttää erityisesti. Käyn kirppareilla, ja ostan vaatteita myös sieltä.

Ja kyllä, olen toisinaan kokenut olevani ulkopuolinen lapsuudenkodissani.

ap

Vierailija
4/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kotitöihin? Pääsevätkö miehesi ja lapsesi liian helpolla? Onko teillä rahasta tiukkaa, ja koet että elät " ryysyjen" keskellä, kun miehesi ja lapsesi lomailevat jossain muunlaisessa todellisuduessa.

No joo, kyllä viime aikoina etenkin olen ollut hyvin ahdistunut siitä että koti on päivittäin kuin myrskyn jäljiltä, vaikka kuinka koetan järjestää... ja järjestäminenkin tuntuu niin turhalta kun lapset sekoittavat aina vain uudestaan ja uudestaan. Niin siistiä ei ole koskaan, että se minua tyydyttäisi. :( Siitä olen kyllä ahdistunut. Rahasta nyt ei erityisen tiukkaa ole, mutta ei sitä yhtään ylimääräistäkään ole...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi