Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joku auttaa. Perheeni on vakavassa vaarassa.

Vierailija
30.01.2007 |

Ex-mieheni on uhannut tappaa minut koska otin hänestä eron. Hän häiriköi jatkuvasti puhelimella ja sähköpostilla. Hän on käynyt pihassamme rikkomassa tavaroita ja ikkunan poissaollessamme. Lähestymiskielto nyt päällä, mutta entä jos se ei toimi? Oli sanonut yhteiselle ystävällemme ampuvansa minua päähän.

Pelottaa. On kaksi alle kouluikäistä lasta ja asumme rivitalossa johon helppo tunkeutua. Ei häntä kyllä pidättelisi kerrostalonkaan ovet.

Mies on kohtelias ja mukava selvinpäin mutta humalassa hirveä. Hänellä on harhakuvitelmia, hän esimerkiksi luuli että minulla oli toinen mies ja että karkoitin hänen kaikki ystävänsä tahallani jne. Koko ajan sain kuulla syytöksiä milloin mistäkin asiasta. En kestä elää tässä ainaisessa pelossa. Mitä teen? Turvakotityöntekijä kehoitti harkitsemaan jopa ulkomaille muuttoa. Kai se olisi hyväkin ratkaisu mutta työ ja ystävät ovat täällä.

Olen niin loppu. Ihana kun saan edes täällä purkaa kun tämä on aika intiimi asia. Ei ole helppoa myöntää että on nainut hullun.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ex-mieheni on uhannut tappaa minut koska otin hänestä eron. Hän häiriköi jatkuvasti puhelimella ja sähköpostilla. Hän on käynyt pihassamme rikkomassa tavaroita ja ikkunan poissaollessamme. Lähestymiskielto nyt päällä, mutta entä jos se ei toimi? Oli sanonut yhteiselle ystävällemme ampuvansa minua päähän.

Pelottaa. On kaksi alle kouluikäistä lasta ja asumme rivitalossa johon helppo tunkeutua. Ei häntä kyllä pidättelisi kerrostalonkaan ovet.

Mies on kohtelias ja mukava selvinpäin mutta humalassa hirveä. Hänellä on harhakuvitelmia, hän esimerkiksi luuli että minulla oli toinen mies ja että karkoitin hänen kaikki ystävänsä tahallani jne. Koko ajan sain kuulla syytöksiä milloin mistäkin asiasta. En kestä elää tässä ainaisessa pelossa. Mitä teen? Turvakotityöntekijä kehoitti harkitsemaan jopa ulkomaille muuttoa. Kai se olisi hyväkin ratkaisu mutta työ ja ystävät ovat täällä.

Olen niin loppu. Ihana kun saan edes täällä purkaa kun tämä on aika intiimi asia. Ei ole helppoa myöntää että on nainut hullun.

Vierailija
82/94 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä muuta kauas ja varmista ettei tietojanne saa mistään. Semmonen kyllä onnistuu kun on tuollainen tilanne. Turvakodista saat apua aluksi varmasti. Mutta muuta jäljettömiin ja pian, vaikka kotimaassa mutta jonnekin mistä mies ei voisi löytää teitä! Tai ulkomaa ihan hyvä idea, ainakin vähäksi aikaa?? Ihan vaikka ruotsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin toiselle paikkakunnalle lasten kanssa. Osoitetiedot ovat salaiset. Osa ystävistä vaihtunut, koska kaikkiin en voinut luottaa. Asun kerrostalossa, missä ulko-ovi on koko ajan lukossa eli vain ovipuhelimen kautta pääsee sisälle. Itselläni on myös kaksi saksanpaimenkoiraa, joiden kanssa on käyty suojelu yms treeneissä. Olen aivan varma, että kumpikin koira suojelisi " laumaansa" viimeiseen asti, eikä kukaan pysty tekemään mitään jos koira/koirat roikkuu kiinni. Niin sukunimeni on myös nykyään ihan eri, enkä ikinä ole täällä uudella paikkakunnalla kertonut vanhaa sukunimeäni tai mitään mikä ehkä voisi mennä miehen korviin. Äärimmäisen pieni mahdollisuus, mutta aina on mahdollisuus. Erosta on jo reilu neljä vuotta ja elän ihan normaalia elämää. Uusi mieheni tietää kaiken menneisyydestäni ja lapseni ovat hänelle kuin omia. Mutta tuskin koskaan tunnen olevani 100% turvassa...

Vierailija
84/94 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liza Marklundin Uhatut ja Turvapaikka sekä tämä uusin Mian salaisuus (Maria Erikssonin nimellä kirjoitettu).. Suosittelen kaikkien luettavaksi, niin tiedätte miten sairaita ihmisiä voi olla ja miten ei kertakaikkiaan ole keinoja suojella ihmisiä niin hullulta. Paitsi siis kertakaikkinen pakeneminen maan alle. Kaikilla tilanne onneksi ei ole niin paha, mutta tässä ap:n tapauksessa ei varmastikaan kannata jäädä odottelemaan tilanteen pahenemista, vaan tehdä mitä voi. Lähtö on takuulla vaikea ratkaisu, tsemppiä haluan toivottaa. Tietysti toivoisi että tilanne paranisi jotenkin muutenkin.

Vierailija
85/94 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainoaminen ja tappouhkaukset ovat yleisiä, mutta älä ihmeessä kerro paikkakuntia tms. Netistä on niin helppo urkkia! Eli ap, tahdotko poistettavaksi näitä tunnusmerkkejä, voin poistaa/muokata?

yksi valvojista

Vierailija
86/94 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti: Mies löi naista leipäveitsellä rintaan Lammilla Kanta-Hämeessä tiistaina.

Puukotus tapahtui noin kello 16 rivitaloasunnossa Lammin keskustassa. 35-vuotias nainen ei saanut hengenvaarallisia vammoja, vaikka veitsi upposi syvälle. Uhri on sairaalahoidossa.

Poliisi otti naisen 40-vuotiaan miesystävän kiinni parin tunnin kuluttua lähistöltä. Poliisi epäilee miestä tapon yrityksestä.

Asunnossa oli tapahtuma-aikaan naisen kolme lasta. Heille on järjestetty hoitopaikka.

Vierailija
87/94 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen joutunut lähtemään Suomeen pakoon hullua exääni. Olin asunut lähes 20 vuotta ulkomailla, mitä kutsuin kotimaakseni. Satuin menemään naimisiin eräänlaisen hullun kanssa. Minulta rikottiin ikkunat asunnosta, auto naarmutettiin, ex mies laittoin naulan autonrenkaan alle ja meinasimme suistua tieltä lapset kyydissä... mies vaani minua työpaikalla, kotipihalla, hän jopa varasti lapseni kerran. Poliisi ei voinut tehdä asialle mitään, koska riittäviä todisteita ei löytynyt (vaikka meillä oli kamerat) joten tulimme Suomeen turvaan. Älkää please leikkikö tälläisellä asialla.

Vierailija
88/94 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jengi keksii vaikka minkälaista pilaa. Ihan sairaita ovat. Joku kerta vielä joku todella tarvii apua, niin ei sitä viitsi auttaa kun luulee et on vaan provo. Jos saadaan yleisesti selville, et oli kertonu täälä ongelmistaan, eikä kukaan ollu auttanu, itse asiassa vaan ilkeesti haukkunu, ja sille sit tapahtunu jotain, ja ehkä myös lapsille, niin kyllä nää helvetin provot ja haukkujat tuntee sen piston loppuelämän sydämmessää.

Vierailija
89/94 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku leikkii tällaisella asialla.

Hyvä ystäväni elää tuontyyppisessä tilanteessa. Joka aamu luen rikosuutiset kylmä hiki ohimoilla.

Vierailija
90/94 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammin " jutussa" naisella oli kolme lasta, ap:llä kaksi alle kouluikäistä.

Jos tämä aloitus kaikkine kauheuksineen on totta ja ap paennut miestään, hän ei välttämättä ehdi paljon netissä hengailla.

Vierailija
91/94 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan itsekin olen pelon alla elänyt, en tosin ihan noin pahan. Mutta jos mies on samaa tyyppiä kuin exäni, paikkakunnan muutto voi jo auttaa. Tekee kännissä kyllä tyhmyyksiä ja en ihmettele vaikka tappaisikin, mutta ei se sen puuskan aikana tänne toiselle puolelle suomea ehdi tulla...

Muistutan vielä, että ei tod ole leikin asia. Monet ihmiset Suomessa ja muualla elävät peläten oman ja lastensa hengen puolesta. Ja kaikista kumminta on se, että he pelkäävät ihmistä, joka on ollut heille rakas.

Vierailija
92/94 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti moni on huolissaan teistä ja haluavat auttaa. Toivottaavasti olette hengissä vielä, kun et ole vastaillut mitään.

Hyvä pointti valvojalta, ei kannata kovin yksityiskohtaisesti tänne kirjoitella.

Hurjasti haleja ja voimia muutoksiin<3

Vierailija
93/94 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampua voi aina ja ei niitä koiria voi ottaa mukaan esim työmatkoille yms. Eivät ole kumminkaan ulkona mukana paljon ollenkaan. Vai ottaako joku koiransa mukaan työpaikalleen tai lapsia hoitoon viedessään. Kauppaankin täytyy ainakin sisälle mennä ilman. Vai kannattaako muka linnoittautua kotiin koirien kanssa ja tilata ruokaa aina vaan kotiin.

Vierailija
94/94 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoitatte trolleja/provoja aloituksena, niin muistakaa jättää selvä koukku, että siitä paljastuu, ettei kyseessä ole tosi juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi