Soitatteko työpuhelimella takaisin, jos ette pysty vastaamaan puheluun?
Olen jupissut pilkunviilaajaatyökaverilleni, ettei jokaiselle kitisijälle tarvitse soittaa takaisin. Soittavat kyllä uudestaan jos on tärkeää asiaa. Pomo saa esim kesken palaverin kymmeniä puheluita eikä todellakaan ala soittelemaan heille, muuten saisi soitella koko päivän. Kollega viilaa jokaista pilkkua pilkuntarkasti ja se alkanut tuntumaan raskaalta jos ei ymmärrä missään antaa periksi.
Kommentit (15)
Riippuu vähän kuka soitti ja milloin. Useimmiten soitan kyllä. Mutta minulle ei toki tulekaan mitään kymmeniä puheluita päivässä vaan ne vain soittaa joilla on oikeasti asiaa.
No, yli puolet työstäni on puhua paskaa ihmisille puhelimessa. Se nyt vaan on osa työtäni myös soittaa takaisin. Mitä enemmän asiat pitkittyy, sitä enemmän ne myös sitkistyy.
Soitan jos näen, että se on jonkun mun asiakkaan tai muun työkontaktin numero. Tuntemattomiin numeroihin en vastaa.
Mitä luulet. Saan ehkä 50 soittoa päivässä ja puolet tarjoaa tilitoimistopalveluja ja toinen puolikas rekrytointeja. Mitään ei ehtisi tehdä, jos jokaisen kanssa rupattelisi edes sen hetkisen.
Tietysti soitan. Jos oon töissä, niin kyllä, teen työni riippumatta siitä, kuinka "kiva" jokin työtehtävä sattuu juuri sillä hetkellä olemaan, siitähän mulle maksetaan.
Edellisessä työssäni soitin takaisin, jollen ehtinyt vastaamaan, paitsi että ei ehdi oli harvoin mahdollista, vaan aina piti vastata.
Nykyisessä työssäni tilanne on helppo, palvelen vain saman talon työntekijöotä, joten tarkastan vain löytyykö numero sisäisestä luettelosta, ja soitan takaisin, vain jos löytyy. Totta puhuen ei tule soittoja, vaan kakki työt tulevat sähköpostilla tai Teamsilla.
Soitan kyllä, soittajat ovat yleensä asukkaiden omaisia.
En soita, puhelinmyyjät soittelee koko ajan.
En ole siinä roolissa, että saisin määritellä mikä on tärkeää ja mikä ei. Työpuhelin on minun käyttööni annettu vastaamista ja soittamista varten. Ja sen asiakkaan kanssa on hippasen paljon helpompi rupatella, kun hän on saanut sen huomionsa, sen sijaan, että hän soittaisi toistamiseen takaisin. Värikynät kun on oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuisten käyttöön ja tuo kerran muuttuu hyvin nopeasti kymmeniin kertoihin.😂
En. Minulle on soitettu työasioissa noin viisi kertaa viimeisen viiden vuoden aikana.
Yleensä hoidan ne palaverien, yms aikana tulleet puhelut ns virka-ajan ulkopuolella.
- pomo
ps mikä on sinun roolisi ohjailla kollegasi tekemisiä?
Soitan vain, jos on jätetty soittopyyntö. Koskee sekä työkavereita (myös esimiestä) että asiakkaita.
Mielestäni soittajan täytyy määritellä aika, jolloin haluaa soittaa - ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä hoidan ne palaverien, yms aikana tulleet puhelut ns virka-ajan ulkopuolella.
- pomo
ps mikä on sinun roolisi ohjailla kollegasi tekemisiä?
Kollega oli ehdolla pomoksi, mutta onneksi ei valittu. Ei ehdittäisi tekemään mitään muuta kuin viilaamaan pilkkua ja näpertämään (hitaasti) puhelinta, kun ei ymmärrä priorisoida.
ap
Soitan, jos on numero tallennettu ja tiedän soittajan. Outoihin en soita.