Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni saanut potkut, töitä ei vaan ole enään niinkuin ennen

Vierailija
21.06.2024 |

Konkurssit ja yritysten lopettaminen on vahvassa kasvussa ja sen myötä myös työttömyys lisääntyy.. lähes joka alalla menee huonosti

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voltti kuskit ovat kiireisiä

Wolt vähensi 30 työntekijää. 

Vierailija
22/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajatkin lomautetaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly vie kovan luokan hommat

Vierailija
24/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tästä vähän eri linjoilla. Meillä on esimerkiksi jo riittävästi talokantaa, eli se ettei rakennusalalla ole töitä, tarkoittaa että hommat tulivat valmiiksi. Yhteiskunnat kehittyvät ja kun peruspalvelut ovat kunnossa, aletaan kehittämään seuraavaa tasoa. Meillä on nyt kaikilla ruokaa ja suojaa, eli sitten aletaan panostamaan joko lisääntymiseen tai kulttuurin kehitykseen. Valitkoon jokainen oman kiinnostuksenkohteensa ja sitten taas töppöstä toisen eteen

Talokantaa on toki tarpeeksi, mutta se on väärässä paikassa ja vääränlaista. Siksipä esimerkiksi korjausrakentaminen työllistää jatkossakin. En vielä olisi työpaikastani huolissani.

Suomessa rakennetaan valmiiksi viallisia rakennuksia. Matalaenergiatalot on homehtuvia pusseja. Kyllä korjausrakentaminen työllistää jatkossakin.

Vierailija
25/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös yrityksiä jotka on kasvanut todella nopeasti vuoden sisällä. Itse olen semmoisessa työpaikasta ja väkeä tulee ovista ja ikkunoista. Teknologiateollisuus.

Vierailija
26/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikki ongelmat ovat ikään kuin kohtalon tuomia. Millään tehdyillä päätöksillä tai kulttuurisilla asioilla ei ole merkitystä. Kysymys on vain ja ainoastaan tuurista. Samaan aikaan muilla pohjoismailla menee hyvin taloudessa. Suomalaiset on verotettu kuoliaaksi ja kansasta on piesty pois kaikki omatoimisuus. Sen seurauksena yli puolet kansasta on riippuvaisia velkarahalla maksettavista tulonsiirroista. Sosialismi on tuhonnut Suomen.

Vierailija
27/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummojen vaipat on vaihdettava ja muksujen kurahaalarit puettava ja jonkun pitää sapuskaakin vääntää. Töitä on, mutta onko maksajia.

Vierailija
28/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tästä vähän eri linjoilla. Meillä on esimerkiksi jo riittävästi talokantaa, eli se ettei rakennusalalla ole töitä, tarkoittaa että hommat tulivat valmiiksi. Yhteiskunnat kehittyvät ja kun peruspalvelut ovat kunnossa, aletaan kehittämään seuraavaa tasoa. Meillä on nyt kaikilla ruokaa ja suojaa, eli sitten aletaan panostamaan joko lisääntymiseen tai kulttuurin kehitykseen. Valitkoon jokainen oman kiinnostuksenkohteensa ja sitten taas töppöstä toisen eteen

Kuinka sillä lisääntymisellä ja kulttuurin kehityksellä tulee toimeen?

Minäkin voisin vain  n#ssia ja soitella haitaria, jos joku maksaisi minulle siitä.

Vierailija
29/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät poistumaan oman käden kautta, niin sitten jäljellä oleville riittää töitä enemmän.

30/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ihan hyvin olla pari kuukautta "lomalla" kun nykyinen määräaikainen työsopimus päättyy 

Vierailija
31/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat loppuu ja velkaa ei saa.

Vierailija
32/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 kauppaa lähistöllä sulki ovensa toukokuussa ..ei ollut asiakkaita enään 

Demaripirujen kommariutopia niittää satoaan. Mitäpä sitä ostovoimalla kukaan tekee..... Veroja vaan lisää niin saatanasti kaikille ja velkaa suut ja silmät täyteen, sillä korjautuu kaikki.

Ei kun hetkinen . . . . .  Miten se menikään, se talousjärjestelmän toimintaperiaate . . . . .

Vierailija
33/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elättää itse itsensä. Esim. kasviksia saa vuokraamalla puutarhapalstan ja kaloja saa järvistä. Moni työtön ei kuitenkaan halua nähdä vaivaa tällaisen eteen, vaan ostaa kaiken kalliilla kaupasta.

Vierailija
34/34 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummojen vaipat on vaihdettava ja muksujen kurahaalarit puettava ja jonkun pitää sapuskaakin vääntää. Töitä on, mutta onko maksajia.

Lisää varhaiskasvatuksen asiantuntijoita tarvittaisiin pukemaan kurahaalareita. Mutta monikaan ei ole halukas työllistymään varhaiskasvatusalalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän