Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi ihmeessä kaikki maailman ihmiset ei karppaa?!

Vierailija
30.01.2007 |

Karppausta takana kaksi kuukautta ja voi jestas kun on hyvä ja kevyt olo! Miksi ihmeessä en ole keksinyt tätä aiemmin, tai siis miksi olen uskonut kaiken sen kakkapuheen mitä siitä yleisesti levitetään?

Ihmettelen vaan, miksi karppaus ei ole vielä tämän laajemmalle levinnyt ilmiö? Miksi virallisterveellisiä suosituksia ei muuteta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suositukset suosittelevat enemmän proteiinia ruokavaliossa kuin fysiologian oppikirjat. Että karppaajien pussiin pelaavat tässä suhteessa.

Vierailija
22/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistahan tietosi. Juuri nuo ovat syitä, joiden takia ihmiset nimenomaan alkavat karppaamaan, ja tämän myöntävät jo ihan suurin osa lääkäreistäkin. Karppaus ei tarkoita kerman, voin, rasvaisen lihan tms. ahmimista, jos sitä väität niin todistatpa vain, että et joko ole perehtynyt asiaan lainkaan tai sitten et osaa etsiä asiallista tietoa netistä.

Nimim. karppausta kaksi kuukautta takana ja verenpainelääkeannostus puolitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunha suostuvat syömään munia ja maitotuotteita.

pirusti soijaa sit vaan kaikissa muodoissaan.

siihen ois kai iisi lisätä viel kala...?

Vierailija
24/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpit on niin kuin minkä tahansa muotijutun kannattajat. Luullaan, että ollaan keksitty jotain upouutta, kun todellisuudessa terveellä järjellä tulee samaan tulokseen. Myös kasvisruokavalioon siirtymisellä on huomattavia terveysvaikutuksia, jos samalla kiinnitetään iso huomio ruoan terveellisyyteen. Tai ihan millä tahansa ismillä, kunhan vaan syödään enemmän kasviksia ja jätetään herkut pois. Toisille sopii toinen ja toisille toinen. Toinen syö mieluimmin lihaa, toinen kasviksia.

Vierailija
25/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en karppaa! Ei ole tarvetta. Olo ja paino pysyy hyvänä ihan virallisterveelliselläkin ruokavaliolla ja liikunnalla. Enkä edelleenkään kannata kenellekään muullekaan kuin tuota samaa ruokavaliota, ravintotottumuksia ja liikuntaa.

Vierailija
26/26 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo lapsuudenkodistani opittu tapa, ei siis mikään ponnistus tai " dieetti" mulle. Silti kolesterolini ja verenpaineeni ovat olleet koholla viimeiset 10 v., ja verenpaineeseen mulla on ollut lääkitys 8v.

Loppuvuodesta aloin karppaamaan nimenomaan sen takia, että halusin tehdä verenpaine-kolesterolikokeilun, koska olen kuullut ja lukenut niin monelta taholta nyt näitä arvojen normalisoitumisia karppauksen ansiosta. Ja tosiaan - verenpaineeni on jo nyt laskenut niin alas, että lääkäri katsoi parhaaksi puolittaa lääkitykseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi