Mikä on turhin asia, mihin olet laittanut rahaa?
Mulla Lenox maustepurkit. Siis yksi purkki maksaa noin 100e, isommat esim. sokeripurkki päälle 200e. Mutta ne on mun mielestä niin söpöjä, että tulee ostettua kun silloin tällöin rahatilanne antaa myöden
Onko muilla tällaisia?
Kommentit (64)
Alkoholi (juon muutaman annoksen viikossa, mutta silti,) liian kallis peitevoide (30€)
Noi muoviset keittiönpöytien suojaliinat, jotka eilen kannoin vielä melko uutena roskiin. Tuli niin pahoja ihoreaktioita, että jokainen Tokmannilta ostettu muovista valmistettu liina sai lähteä. En tietty ole ihan varma, oliko juuri ne liinat, mutta tänään iho on alkanut parantumaan. Pyöritti iholla atooppisia reaktioita ym. ärystysreaktioita muutaman kuukauden. Ei tule mitään muoviliinoja mun pöydille enää ikinä. Niitä oli pakko olla, koska täällä tiskipöytä on puuta.
Ostin vuosia sitten Tuurin kyläkaupasta ihan helvetin ruman puutarhatontun. En käsitä, että miksi.
- n67v -
Habbo hotellin kaikenlaisiin tavaroihin, mitä siellä voi ostaa. Siis se internetissä ollut virtuaalihotelli, jossa oli oma huone, johon sai ostaa erilaisia tavaroita ja sisustaa huonetta niillä. Tuli käytettyä varmasti useampi kymmenen euroa niihin.
Ilmanviilennin johon pitää laittaa kylmää vettä ja pakastimessa olleet kylmäkallet. Ei se jäähdytä yhtään, ainoastaan kostuttaa huoneen kuumalla niin että tuntuu kuin olisi haaleassa saunassa. Toimii se tavallisena puhaltimena ja kai siinä joku ilmanpuhdistusominaisuuskin on (jota ei voi mitenkään kyllä todistaa). Malsoi jotain 170-180 € mutta ajaa saman asian kuin 40 euron pöytätuuletin.
Älkää ostako noita kylmävesiviilentimiä, ihan huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Uusi auto
Möin käytetyn ja huomasin miten paljon menee kaikkiin kuluihin, vakuutus,vero,korjaukset,katsastus, bensa. Turhake ainakin kaupungissa.
Seurustelukumppanit (miehet), meikit, mekot jne. kaikki patriarkaalinen paska.
300 euroa laitoin yhteen vaikeasti saatavilla olevaan kirjaan. En suinkaan pidä kirjoja turhana, mutta ehkä olisin kuitenkin pärjännyt ilman tuota nimenomaista kirjaa.
Finnairin osakkeet! Voi v***u! Olipa oikein kuningas-ajatus laittaa noihin monta tonnia kiinni! No, teoriassa on tietysti aina toivoa että jossain vaiheessa arvo nousisi, mutta ei kyllä ainakaan lähiaikoina tapahdu.
Tarvikkeet käsitöihin ja askarteluihin joihin innostus lopahti melkein heti. No, voihan niihin palata joskus myöhemmin jos innostus palaa mutta harmittaa käytetty rahamäärä..
Vierailija kirjoitti:
2 tutkintoa yliopistossa ulkomailla, meni varmaan 25-30K yhteensä ja tuo oli vielä halvemmasta päästä.
Ei olis kannattanut :D
Sivistys kannattaa aina.
Kaksi kallista laukkua (800 € ja 200 €).
Ostin ne hienon merkin perusteella, kun en osannut ratkaista yhtä vaikeaa tilannetta.
Herneenpalot äsken prismassa, lähes 15 euroa/litra. Mutta kun teki mieli niin oli pakko ostaa.
Exän pyörä. Hän katsoi tori.fi:stä itselleen sellaisen, minä maksoin. Lyhyen ajan sisällä ajoi pyörän paskaksi, se ei kestänyt exän 125 kg painoa. Exä raivosi minulle, kun ostin niin paskan pyörän hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kirjan.
Lue se niin huomaat, ettei ollutkaan turhaa rahanmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi auto
eihän se mitenkään turha ole, sillä voit ajella huoleti vuosikaudet, ellei huvikseen tee mieli vaihtaa ja silloinkin saat kunnon hyvityksen. Kun uuteen on tottunut,niin se on vähän kuin käytetyt kalsarit laittaisi, jos käytetyn auton hankkii. Itse erehdyin monen uutena hankitun jälkeen vähän ajettuun 2 v vanhaan käytettyyn ja olo oli likaisen tuntuinen joka kerta kun autoon meni.Jälkeenpäin puoliso sanoi samaa ja huomasin käytöksessäänkin sellaista varauteneisuutta sillä käytetyllä lähtiessä, ei halunnut koskea mihinkään pintoihin. Pidimme sitä 5 kk, eli saman tien melkein heti kävimme tilaamassa uuden omilla mieltymyksillä ja 4 kk oli sen uuden jono tuolloin muutama vuosi sitten.
Elämä. Ihan paska peli. Ei tule voittoja, vaikka kuinka upotan rahaa siihen.