Mikä on turhin asia, mihin olet laittanut rahaa?
Mulla Lenox maustepurkit. Siis yksi purkki maksaa noin 100e, isommat esim. sokeripurkki päälle 200e. Mutta ne on mun mielestä niin söpöjä, että tulee ostettua kun silloin tällöin rahatilanne antaa myöden
Onko muilla tällaisia?
Kommentit (64)
Kertakäyttökukat, ilmalämpöpumppu, uudet vaatteet, kampaaja, hieroja jne
Juljus kirjoitti:
Eurojaska. Koskaan voita mitään.
Minä olen voittanut 1000 €, tosin olen varmaan pelannut monta kertaa tuon summan, mutta näytti ihan kivalta summalta kun tarkistin tulokset...
No semmonen hasislätkä. Mustaa afganistanilaista. 800 markkaa siihen meni, ja sitä sitten pössyteltiin aivan tutkalla, paniikkia pukkas ja vainoharhaa, ja luulin, et porukka nauraa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mieki ostin muumikannun vaikka mun tuloilla ei pitäs ehkä tuollasia ostaa. Kauneus on kyitenkin tärkeää.
Wt:n käsitys kAuNeUdEsTa 😆
Vierailija kirjoitti:
Seksi
Tekisin mitä vaan että sais joskus ilmaseksi taas.
Justiinsa juu. Miehet ne aina toivoo saavansa. Tuohan kertoo jo sen miksi EI SAA.
Jos on valmis myös antamaan naisellekin seksissä parhaansa ja nautinnon,
varmasti sitten "saa" itsekin. Kukaan halua saamista haluavan uuvatin patjaksi. Uskohan "saamisen" kärttäjä huviksesi ja opiksesi tämä.
Lahjat ja ravintolillaliset naisille
Vierailija kirjoitti:
Lahjat ja ravintolillaliset naisille
Ohhoh, et taida olla suomalainen. Suomalaiset miehet kiistelevät tällä palstalla, kuka maksaa naisen kahvikupillisen, paikassa, johon he itse ovat treffikumppaninsa pyytäneet. Ei puhettakaan ravintolillalisista.
Minä ajattelen koko kysymyksen ihan toisin päin. Minulla on sen verran rahaa että voin ostaa kaikkea ns. turhaa. Tälläkin hetkellä keittiön pöydällä on leikkokukkia vaikka niitä saisi ilmaiseksi kun kävisi poimimassa. Käyn kahvilassa kun siltä tuntuu, syön lounasravintolassa jos en ole viitsinyt miettiä eväitä töihin jne.
Henkilökortti jolla piti pystyä tunnistautumaan netissä,yllättäen se ei toiminutkaan mobiiliverkossa vaan vain kiinteässä internet-yhteydessä.Tätä ei vaivauduttu kertomaan käyttöohjeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi
Tekisin mitä vaan että sais joskus ilmaseksi taas
Tää on varmaankin vitsi, mutta jos tekisit mitä vain, olisit jo saanut. Ja huom!! se mitä vaan ei ole huutelua, ilman lupaa lääppimistä eikä kinumista. Käy parturissa, siisti parta, osta siistit vaatteet, huolehdi hygieniasta, mieti arvomaailmaasi (esim. rasistit harvemmin saa) ja ole ystävällinen kaikille, myös niille joilta et sitä seksiä halua. Näillä saa aika varmasti
Ei ollut halpa lista sulla. Maksullinen tulee halvemmaksi.
Edelleen, yllämainittu sanoi tekevänsä mitä vaan. Miesten parturi maksaa ehkä neljänneksen siitä mitä naisten kampaaja, ja miesten vaatteet ovat paljon huolellisemmin tehtyjä ja kestävämpiä kuin naisten vaatteet. No tietysti, jos pitää vettä säästää...
Kipukaupan härpäkkeet, leukarentoutin on ainoa joka on välillä käytössä. Muut jääneet käyttämättä, liian vaivalloista kaivaa ne kaapista ja teho kyseenalainen omalla kohdallani.Selkäkaari ei sopinut itselle yhtään koska selässä vikaa ja olisi se pitänyt etukäteen arvata.
Ei ollut halpa lista sulla. Maksullinen tulee halvemmaksi.