Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnistunut hyvin elämässäni

Vierailija
21.06.2024 |

Hyvä parisuhde ollut monta kymmentä vuotta, terveys hyvä, maksettu omakotitalo/auto/mökki, kaksi lasta saatettu yliopistoon, hyvä työpaikka, sijoituksia, 3-4 ulkomaanmatkaa vuodessa jne.

Mites muilla?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo..

Vierailija
42/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin menee erittäin hyvin mutta en halua kertoilla siitä täällä kun köyhät tulevat muutenkin kateellisiksi.

Köyhien ulinahan on musiikkia korville;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä alapeukutetaan :D Kyllä kiristää kun jollain menee hyvin :D Kivalta kuulostaa minusta :) Omaan elämään ei kuulu katkeruus muiden onnistumisista.Sen takia elämä on aika helppoa kun näillä jotka kiristelee toisen onnesta/onnistumista.

Vierailija
44/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että jollain voi mennä kaikin puolin noin hyvin! Toivottavasti totta 👍 Nauti! Kaikki voi niin äkkiä muuttua... Kellään ei koko elämä onnea ja auvoa... 

Vierailija
45/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyyh, olen köyhä ja sairas. Raha ei tuo onnea. Oli elämän valttikortit mulla kerran kourassain

Vierailija
46/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana että jollain voi mennä kaikin puolin noin hyvin! Toivottavasti totta 👍 Nauti! Kaikki voi niin äkkiä muuttua... Kellään ei koko elämä onnea ja auvoa... 

Tämä on myös suomalaista eli äläpä iloitse koska voit milloin tahansa menettää kaiken ja sairastua syöpään

Vierailija
47/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä, olen onnellinen puolestasi!

Minun äitini otti avioeron ja minä en koskaan päätynyt edes avoliittoon. On sanottu, että olen aikaani edellä. Koen elämänlaatuni olevan mallillaan ja voin hyvin.

Vierailija
48/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuurista se kaikki on kiinni, eikä mistään onnistumisesta.

Opiskelu hyvään ammattiin on myös tuuria?

On. Tuurista se on kiinni pääsetkö opiskelemaan. Oletetaan että hakijoita on sata, kaikilla yhtä hyvät mahikset, vain parikymmentä valitaan. Tuuria satutko olemaan valittujen joukossa.

Ei kai opiskelupaikkoja arvota??

Ei. Kuka tässä arpomisesta on puhunut? Tuuria on se valitaanko sut sadan muun yhtä hyvän hakijan kanssa. Jotenkin ne valitsijat ratkaisunsa tekevät ja säkää osuuko niiden valinta just suhun.

Et tiedä että yliopistoon valitaan arvosanojen tai pääsykokoiden perusteella?

Voi hyvä ihme, miten sun voi olla näin vaikea tajuta yksinkertaista asiaa. Tottakai sinne valitaan arvosanojen ja pääsykokeiden perusteella. Mutta jos niitä YHTÄ HYVIÄ on enemmän kuin kuin opiskelupaikkoja niin tuuria se on valitaanko sut niiden muiden YHTÄ HYVIEN joukosta.

Vierailija
49/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kel onni on se onnen kätkeköön 

Vierailija
50/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet saanut olla terve, siksi sulla on kaikki noi onnistunut. 

Vierailija
51/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on myös onneton ja hänellä on huono itsetunto.

Vierailija
52/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ramppaat ulkomailla noin paljon?

Koska hän on syvästi onneton ja pakenee itseään ja elämäänsä.

Vierailija
53/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. :)

Oma tilanteeni on erilainen, mutta olen edelleen hengissä pitkien syöpähoitojeni jälkeen.

Vierailija
54/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maallinen vaellus siis on mennyt hyvin, mutta onko ap:lla aarretta taivaassa? Eihän sillä tee mitään, vaikka voittaisi koko maailman itselleen, jos samalla tuottaa vahingon sielulleen.

Verojen maksajia myös tarvitaan, ovat myös yläkerran suosiossa, uskon näin.  Kaikilla ei niin huonosti mene kuin voisi päätellä. 

Vierailija
55/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hienolle, että olet pärjännyt hyvin. Mutta kaikki voi kadota hetkessä. Onko Jeesus Kristus elämäsi Herra ja vapahtaja?

Vierailija
56/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato mestari 🥇🏆🍾

Vierailija
57/65 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuurista se kaikki on kiinni, eikä mistään onnistumisesta.

Tyypillistä epäonnistujan ajattelua: "minulla on ollut vain huonoa tuuria elämässä, minussa ei ole mitään vikaa"

Tuttavalta repesi aortta nuorena. Jäi henkiin, mutta invalidi. Voi kyllä sanoa, ettei hänessä ollut mitään vikaa. 

Vierailija
58/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, toisilla muuttuu aina parempaan ja toisilla huonompaan suuntaan :^)

Vierailija
59/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kel onni on se onnen kätkeköön 

Ennen piti kätkeä ettei punakaarti vie, mutta nyt saa antaa näkyä ja kuulua! 

Vierailija
60/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on myös suomalaista eli äläpä iloitse koska voit milloin tahansa menettää kaiken ja sairastua syöpään

Ja silti lopuksi syövän saa se ulisija-köyhimys, koska poltti tupakkaa monta vuosikymmentä, eikä liikkunut, kun taas "rikas" pitää terveydestä huolta ja elää pitkään ja terveenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän