Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen onnistunut hyvin elämässäni

Vierailija
21.06.2024 |

Hyvä parisuhde ollut monta kymmentä vuotta, terveys hyvä, maksettu omakotitalo/auto/mökki, kaksi lasta saatettu yliopistoon, hyvä työpaikka, sijoituksia, 3-4 ulkomaanmatkaa vuodessa jne.

Mites muilla?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en. Olen 28-vuotias mies, ei kavereita, ei parisuhdekokemusta, turha yliopistotutkinto, ei töitä, ei harrastuksia. 

62/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee! Mulla on ihan paras työpaikka! 😍 Ja tänään pääsen ehkä loppupäiväksi lempilaitteelleni 😎 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, eipä tuollainen ap:n kaltainen ihminen roiku vauva-palstalla omaa erinomaisuuttaan kehumassa. Kyllä ne motivaatiot ja ajan kuluttaminen on ihan muualla. Itse tunnen muutamia todella hyvin elämässään pärjänneitä (millä tahansa mittarilla katsottuna) ja ovat mukavia, aika vaatimattomia ihmisiä ja joilla raha ei ole ns, mennyt päähän. Heillä ei kuitenkaan olisi aikaa täällä kirjoitella muille ihmisille joutavia, koska ei heillä ole siihen tarvetta. 

Minä pärjännyt elämässäni kaiketi ihan keskivertoisesti, kohtuullinen koulutus ja palkkataso, hyvä avioliitto ja kaikki perusasiat kunnossa. 

Vierailija
64/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kaikki hyvin. Upea asunto merinäköalalla, työpaikka, puoliso, aikuiset lapset ja lapsenlapsia, olen terve ja jaksan vielä harrastaa. Loma-asunto ulkomailla jossa käymme usein. Mutta..elämä ei olisi mitään ilman uskoa Jumalaan ja Jeesukseen. Kaikki tämä viedään joskus pois ja silloin jää jäljelle suhde Jumalaan. Koska tahansa terveys voi pettää, puoliso tai joku muu lähiomainen kuolla, sota syttyä jne joten kannattaa olla välit kunnossa yläkerran herraan ja ehkä hieman nöyrä kaikesta siitä mitä on. Kaikilla ei ole asiat yhtä hyvin ja se ei aina ole omista valinnoista kiinni.

Vierailija
65/65 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarvetta käydä jatkuvasti ulkomailla niin ihmettelen, mitä omassa arjessa ja elämässä on sellaista mitä tarvitsee jatkuvasti paeta?

Mulla melko sama tilanne kuin ap:lla, mutta nautin omasta elämästäni, kodistani, perheestäni, ystävistäni, työstäni. Ei mitään tarvetta matkustella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi