Yle: Naisten ja miesten arvot eriytyneet niin paljon, että vaikuttaa jo parisuhteiden muodostumiseen
Monet miehet vielä pyrkivät vähättelemään naisten arvoja. Luuleeko joku, että sillä pääsisi parisuhteeseen paremmin?
Kommentit (912)
Tässä taas sen ironian huomaa: ettehän te itsekään hyväksy noita miesten arvoja, miksi miesten pitäisi hyväksyä teidän?
"Miehet ei suostu"
Onneksi ei ole mikään itseisarvo miehillekään enää ns "päästä" parisuhteeseen. Ilmankin voi elää hyvää ja onnellista elämää. Ja muualtakin voi puolisoa etsiä kun täältä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää työtä on tehnyt valtamedia ja eliitti... hajoita ja hallitse... valitse puolesi, keskitietä ei ole...
Eliittiä ja eliitin omistamaa valtamediaa ei kiinnosta muu kuin se, että mahdollisimman moni äänestää oikeistoa, jotta on mahdollisimman helppoa saada ajettua sellaista täysin yksipuolisesti rikkaita, suurituloisia ja omistavaa luokkaa köyhien, tavallisten duunarien ja oikeastaan koko Suomen valtion kustannuksella kuin nyt tämän hallituksen toimesta on nähty. Vastakkainasettelu itsessään saati se, että joku kannattaa vasemmistoa ei hyödytä tätä jengiä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun teinityttäret (17 ja 19 v) ihmettelee miksi kukaan edes haluaa parisuhdetta. Eivät he näe sellaisessa mitään tavoittelemisen arvoista. Elämä on hyvää ja rikasta ilmankin.
Ja kun teinityttäresi ovan 60-vuotiaita, yksinäisiä ja katkeria elämästään elämästä ja katselevat kateellisina tuttujensa lapsia ja lapsenlapsia niin sitten on myöhäistä katua.
Voin näin useamman lapsen äitini vakuuttaa että kun omat kakarat saa kämpästä ulos niin ei vttujakaan kiinnosta kuunnella yhdenkään mukulan rääkymisiä eikä nähdä niitä missään, saatanan työleirit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun teinityttäret (17 ja 19 v) ihmettelee miksi kukaan edes haluaa parisuhdetta. Eivät he näe sellaisessa mitään tavoittelemisen arvoista. Elämä on hyvää ja rikasta ilmankin.
Ja kun teinityttäresi ovan 60-vuotiaita, yksinäisiä ja katkeria elämästään elämästä ja katselevat kateellisina tuttujensa lapsia ja lapsenlapsia niin sitten on myöhäistä katua.
Miksi kaduttaisi? Elämä ilman väkivaltaa ja seksuaalista hyväksikäyttöä. Itse ajattelin saatella äidin matkalleen kun on aika ja sen jälkeen keskittyä täyspäiväisesti huuhaa-juttuihin
Nykymiehen kanssa pariutuessa ei ole joka tapauksessa takeita lapsista, sillä pitkä seksuaalinen hyväksikäyttö aiheuttaa hedelmättömyyttä ja mies saattaa vielä päälle kaapata lapset. Isot riskit ja kova hinta arpapelistä. Ei kauppoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Heillä on ystäviä ja sukulaisia, kivoja harrastuksia ja mielekästä sisältöä elämässä. Eikä kukaan muukaan nykyään tee enää lapsia, joten seuraa riittää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat muuttuu Eskoseni. Naisetkin voivat siis muuttua. En minä ainakaan mitään umpimielistä halua elämääni. En parisuhteen, enkä ystävyydenkään muodossa.
Jokin aika sitten kuulin, että kaverin mies ei anna niiden taaperon leikkiä "tyttöjen" leluilla ja irvistelee, jos poika haluaa jonkin pinkin asian tai lelun. Olin ihan, että et ole tosissasi. Ei kai taaperoa kiinnosta onko joku kiva väri tai lelu iskän mielestä tyttöjen vai poikien? En kyllä kestäisi noin junttia miestä.
Lapsien päätä ei pidä sekoittaa kasvuiässä vaan heille pitää antaa selvä malli jota seurata. Se luo lapsille turvallisen kasvuympäristön.
Siitäkö se turva tulee, että juntti-isi kertoo pikkutaaperolle jonkun värin olevan tyttöjen väri ja kieltää lasta leikkimästä mieleisillään leluilla, koska nekin on iskän m
Se tulee siitä, että kehittyvällä lapsella on selkeä malli johon hänen tulee pyrkiä. Jos ei ole yhtään mitään, niin lapsi ahdistuu ja hämmentyy. Tästä on seurannut paljon mielenterveysongelmia nuorille ja sinunkin olisi hyvä miettiä asiaa kuin aikuinen ihminen joka on vastuussa lapsistaan, eikä kuten ideologi joka haluaa haistattaa paskat toisilla eikä välitä seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Heillä on ystäviä ja sukulaisia, kivoja harrastuksia ja mielekästä sisältöä elämässä. Eikä kukaan muukaan nykyään tee enää lapsia, joten seuraa riittää kyllä.
Onnea vain sinullekin elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen vähän ehkä sellainen perusitsekäs ihminen. Joustan luonnon ja ympäristön suojelusta, kun se alkaa vaatia minulta liikaa. Mutta kyllähän ympäristöä pitäisi pystyä suojelemaan siten, että meillä on luontoa esimerkiksi sadan vuoden päästä vielä.
Sami Koso"
Tää kertookin kaiken oleellisen näitten konservatiivimiesten ajatusmaailmasta.
Näin tekee ehkä 99% suomalaisnaisista. Sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että he ovat jotenkin ainoita jotka ajattelee näin? Ei kavereistakaan kukaan seurustele.
Ja toisekseen lapsia voi kyllä hankkia ilman parisuhdettakin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin parisuhdetta edes tarvitsee nykyään? Kun siemeniä saa lääkäriltä ja kuluista joutuu joka tapauksessa vastaamaan itse, on sama tehdä 1 lapsi yksin kuin 2 miehen kanssa. Helpommalla pääsee ilman miestä, eikä joudu seksiorjaksi. Kukaan ei pilaa lapsenkaan elämää
Parisuhde ja avioliitto ovat hienoista aatteistaan huolimatta kääntyneet lähes poikkeuksetta naisen hyväksikäytöksi, polkemiseksi ja pahoinpitelyksi. Naiset ovat kovalla työllä raivanneet tiensä pois kompulsiivisesti siittävän ja raivoavan sukupuolen nurkista, niin mikä ongelma?
Siitä vaan, jos luulet, että seksi on pahin asia elämässä ja että elokuvissa on mukava yksin käydä tai että keskustelut lapsen kanssa on yhtä antoisia kuin toisen aikuisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaduttaisi? Elämä ilman väkivaltaa ja seksuaalista hyväksikäyttöä. Itse ajattelin saatella äidin matkalleen kun on aika ja sen jälkeen keskittyä täyspäiväisesti huuhaa-juttuihin
Nykymiehen kanssa pariutuessa ei ole joka tapauksessa takeita lapsista, sillä pitkä seksuaalinen hyväksikäyttö aiheuttaa hedelmättömyyttä ja mies saattaa vielä päälle kaapata lapset. Isot riskit ja kova hinta arpapelistä. Ei kauppoja!
Tulihan se sieltä. Et ole terve ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat muuttuu Eskoseni. Naisetkin voivat siis muuttua. En minä ainakaan mitään umpimielistä halua elämääni. En parisuhteen, enkä ystävyydenkään muodossa.
Jokin aika sitten kuulin, että kaverin mies ei anna niiden taaperon leikkiä "tyttöjen" leluilla ja irvistelee, jos poika haluaa jonkin pinkin asian tai lelun. Olin ihan, että et ole tosissasi. Ei kai taaperoa kiinnosta onko joku kiva väri tai lelu iskän mielestä tyttöjen vai poikien? En kyllä kestäisi noin junttia miestä.
Lapsien päätä ei pidä sekoittaa kasvuiässä vaan heille pitää antaa selvä malli jota seurata. Se luo lapsille turvallisen kasvuympäristön.
Siitäkö se turva tulee, että juntti-isi kertoo pikkutaaperolle jonkun värin olevan tyttöjen väri ja kieltää lasta leikkimästä mieleisillään leluilla, koska nekin on iskän m
Juttele sen miehen kanssa avoimin mielin tuosta. Älä tee johtopäätelmiä sen perusteella mitä kaverisi miesvihassaan haukkuu.
Toinen vaihtoehto: ala kunnolla ikävästi pöyristelemään "kaverisi" kuullen tuota miehen käytöstä, ni johan tää kaverikin hyökkäisi puolustamaan miestä ja kertoisi ehkä miten asia on.
(Nähty monesti)
Miten jotkut on näin naiiveja???
Niin onkin. Haluan konservatiivisen miehen, enkä mitään viherhippi/ sateenkaari-ihmistä, joka pukeutuu kuin pultsari. Haluan myös,että mies ymmärtäisi, että miehet ja naiset ovat erilaisia. Olen koko elämäni yksin tai sitten yritän tutustua mieheen, joka on kotoisin jostain konservatiivisesta maasta, myös islamilaiset maat kelpaa. Sääli vaan, että sielläkin alkaa olemaan jo samat arvot kuin länsimaissa.
Vierailija kirjoitti:
Sun tyttäret ovatkin sitten 37v ja 39v katkeria naisia, kun huomaavat, että heille valehdeltiin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas sen ironian huomaa: ettehän te itsekään hyväksy noita miesten arvoja, miksi miesten pitäisi hyväksyä teidän?
"Miehet ei suostu"
Onneksi ei ole mikään itseisarvo miehillekään enää ns "päästä" parisuhteeseen. Ilmankin voi elää hyvää ja onnellista elämää. Ja muualtakin voi puolisoa etsiä kun täältä.
Ei kukaan pakota hyväksymään, kun me naiset ollaan mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Kyllä se paistaa ja kauas, jos yrittää esittää hyväksyvänsä toisen arvot.
Voitte ihan vapaasti mennä etsimään sieltä kehitysmaista vaimoa. Tästä arvoihin liittyvästä ongelmasta ei tosin täysin pääse eroon silläkään. Kun se teidän tuontivaimo integroituu yhteiskuntaan, niin tajuaa kyllä tehneensä huonot kaupat ennemmin tai myöhemmin.
Näissä miesten/naisten arvot keskusteöuissa kaikki vaan aukoo päätään. Alottakaa vaikka ensin kertomalla mitä nämä arvot on?
Minä en osaa sanoa kuin verenpainearvoni jotka ovat liian korkeat.
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin. Haluan konservatiivisen miehen, enkä mitään viherhippi/ sateenkaari-ihmistä, joka pukeutuu kuin pultsari. Haluan myös,että mies ymmärtäisi, että miehet ja naiset ovat erilaisia. Olen koko elämäni yksin tai sitten yritän tutustua mieheen, joka on kotoisin jostain konservatiivisesta maasta, myös islamilaiset maat kelpaa. Sääli vaan, että sielläkin alkaa olemaan jo samat arvot kuin länsimaissa.
Varmasti löydät jonkun pahoinpitelemään itseäsi ja alistamaan. Maailman helpoin temppu löytää sellainen.
Ei vaikuta, ellei mies ole äärilaidan konservatiivi. Heillä kieltämättä on ollut jo jonkin aikaa ankeat ajat. Kyseessä on kuitenkin varsin pieni, joskin sitäkin äänekkäämpi joukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harva teini mistään perhe-elämästä haaveileekaan, valoja päälle vähän nyt.
Katsotaan mitä ajattelevat 40 vuotiaana kun äitin opettaman miesvihan jäljet alkaa vaikuttaa
Siitäkö se turva tulee, että juntti-isi kertoo pikkutaaperolle jonkun värin olevan tyttöjen väri ja kieltää lasta leikkimästä mieleisillään leluilla, koska nekin on iskän mielestä vääränlaisia? Ei ihme, ettei lapsia synny.