Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aina töissä juhlapyhät

Vierailija
21.06.2024 |

Kyllä tässä ero tulee kun toivot että edes ensi vuonna tai seuraavana olis vuokrattu vaikka asuntoauto tai mökki ja sais yhdessä mennä ja nauttia uusista asioista ja ihmisistä. Mutta ei. Täällä kökitään. 

Ei osaa ajatella toisen puolesta asioita ja kuinka pahoilla mielin olen joka vuosi. 

Mitä tehdä, en yksin haluais olla mutta en haluaisi yksinään mennä joka paikkaan?

Ilmeisesti aloitukseni ei miellyttänyt jotain kun se ei näy ollenkaan niin tein uuden. Johonkin pitää saada purkaa tämä paha mieli. Hyvää juhannusta teille muille yksinäisille jotka olette parisuhteessa, yksin. 

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on täysin kyvytön olemaan onnellinen ja löytää aina miehestä jonkun vian mistä uhriutua.

Jos mies ei olisi juhlapyhinä töissä, olisit täällä itkemässä kun mies ei saa tarpeeksi rahaa.

Tuon miehen rahat tai pyhälisät eivät auta vaimoa mitenkään, kun hän ei edes tiedä, paljonko miehellä on rahaa. 

Vierailija
22/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ole toivottavaa henkistä yhteyttä olisi itselleni jo yksistään riittävä syy eroon. Se ei ole edes ystävyyttä vaan kaveruutta, mitä tuollaisen kanssa on. Pahimmillaan se kaveruuskin puuttuu ja ollaan muuten vaan pariskunta. Miten seksikään voisi olla vastavuoroista ja yhteistä tuollaisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees. No, meillä ei ole lapsia, emme ole kihloissa tai naimisissa enkä edes saa lapsia. Kyllä mä ymmärrän vielä 40h vko työt ja harrastukset siihen mutta nyt on jo 60h, ei ole lääkäri tai hoitaja mutta niin jotenkin uppoutuu siihen duuniinsa. Muutenkin ollut väsynyt poissaoleva viime vuodet kun ei ilmeisesti itse näe kuinka paljon viettää työssä aikaa ja elämä vilisee ohi. Mua harmittaa kun en muuten noin periaatteessa hyvää miestä haluaisi menettää. Jos hän joisi niin homma olisikin helppo taputella, olen niitä saanut tähän ikään jo katsella - siksi onkin niin vaikea sanoa mitä tehdä. Hän ei tanssi, minä haluaisin. Hän ei aja autoa, jos johonkin pitää mennä niin minun on ajettava.

On niin paljon hyvääkin mutta henkinen puoli alkaa nääntyä. Olen vain ruoanlaittaja ja vaatteiden pesijä.

Ap. 

Vierailija
24/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koko juhannuksen päivystäjänä. Pitää olla selvinpäin, koska täältä ei löydy taksia, jos kotiyhteys tilttaa.

Päivystys alkoi to klo 16 ja loppuu ma klo 08. Saan tuntipalkasta 50%, sillä hyvin luult kukaan ei ota yhteyttä. Olin ainoa vapaaehtoinen. 

Meillä on kiva koti ja naapuristossa asuvat pariskunta tulee syömään. 

Olin myös vappuaattona ja -päivänä

Vierailija
25/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei ole toivottavaa henkistä yhteyttä olisi itselleni jo yksistään riittävä syy eroon. Se ei ole edes ystävyyttä vaan kaveruutta, mitä tuollaisen kanssa on. Pahimmillaan se kaveruuskin puuttuu ja ollaan muuten vaan pariskunta. Miten seksikään voisi olla vastavuoroista ja yhteistä tuollaisen kanssa. 

Hienosti kiteytit ihan täysin tilanteen. Kiitos! 

Vierailija
26/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jees. No, meillä ei ole lapsia, emme ole kihloissa tai naimisissa enkä edes saa lapsia. Kyllä mä ymmärrän vielä 40h vko työt ja harrastukset siihen mutta nyt on jo 60h, ei ole lääkäri tai hoitaja mutta niin jotenkin uppoutuu siihen duuniinsa. Muutenkin ollut väsynyt poissaoleva viime vuodet kun ei ilmeisesti itse näe kuinka paljon viettää työssä aikaa ja elämä vilisee ohi. Mua harmittaa kun en muuten noin periaatteessa hyvää miestä haluaisi menettää. Jos hän joisi niin homma olisikin helppo taputella, olen niitä saanut tähän ikään jo katsella - siksi onkin niin vaikea sanoa mitä tehdä. Hän ei tanssi, minä haluaisin. Hän ei aja autoa, jos johonkin pitää mennä niin minun on ajettava.

On niin paljon hyvääkin mutta henkinen puoli alkaa nääntyä. Olen vain ruoanlaittaja ja vaatteiden pesijä.

Ap. 

Mikä hyvä voi kompensoida tuon hinnan, jonka yhdessäolosta maksat? Mikä se on? 

Hän ei ole edes halunnut sitoutua sinuun. Hän pitää sinua tosiaan vain kodinkoneena ja elämänsä on muualla. Ei välttämättä ole niin haluton ja väsynyt muiden seurassa. 

Vapauta itsesi, et ole kodinkone ja ansaitset paljon, paljon parempaa etkä tule sitä tuolta mieheltä saamaan. 

Vierailija
27/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä pidetään elintaso yllä. Jos olette valmiit luopumaan jostain niin ehkä silloin ei mieskään käy pyhinä töissä.

Vierailija
28/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti kiteytit ihan täysin tilanteen. Kiitos! 

Valitettavasti tuli omasta kokemuksesta. Toivon, että ap löytää tahdon ja voiman erota. 

Vierailija
29/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin sinulle kelpaavat ne miehesi juhlapyhätöistä saamat rahalliset korvaukset.

Ei ne hänen rahojaan ole vaan miehen. 

Vierailija
30/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä pidetään elintaso yllä. Jos olette valmiit luopumaan jostain niin ehkä silloin ei mieskään käy pyhinä töissä.

Mikä elintaso? Miehen elintaso? Ap ei tiedä, kuinka rikas mies on eikä mies ole sitoutunut ap:hen sillä tasolla, että ap hyötyisi tästä taloudellisesti. 

Ap, laita sille miehelle viesti, että lähdet juhannustansseihin. Hän meinaan on laskenut kaiken sen varaan, että sinä kökötät yksin kotona. 

Vierailija
31/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota se ero.  Kuinka pian luulet elämääsi astuvan sen uuden ihannemiehen, joka tykkää mökkeillä ja asuntoautoilla sun ja lastesi kanssa aina juhlapyhinä ja viikonloppuina?  Joka vie teitä syömään ravintolaan?

Sinähän olet yh sitten.  Kovasti toivottua vaimomatskua.  Ja exäsi tekee edelleen töitä juhlapyhinä, jolloin lapset on aina silloin sulla.  

Oletan siis, että teillä on lapsia, kun kirjoitit, ettei mies vietä perheensä kanssa aikaa.

Muussa tapauksessa, sen kun lähdet kiitämään.  Toiveesi mukainen uusi mies sitten vaan kierrokseen.  Ja ole tarkkana.

Vierailija
32/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen miehen kanssa on yksinäisempi kuin yksin. Ei ole henkistä yhteyttä, mies paljon poissa ja sitten itse jotenkin lamautuu kotiin eikä osaa mennä ystäviensä kanssa, kuten sinkkuna osaisi. Bonuksena paha mieli. 

Vierailija
33/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. 

Joo no tosiaan et ole muuta kuin asuntoa asuttava kotiapulainen, et ole puoliso ja sinut on hankittu pitämään kotia yllä jotta hän voi elää siivoamatta, pesemättä pyykkiä ja miettimättä mitä ruuaksi 

Vierailija
34/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä tehdään silloin kun niitä kerran on.

Vierailija
35/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mies edes varmasti töissä. Just wondering. 

Varmaa on ainakin se, että parisuhdetta ei oikeastaan ole ja ap:n kannattaisi löytää omanarvontuntonsa ja lähteä kiitämään. 

Vierailija
36/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vielä, että seksi oli alussa aktiivista ja ehkä jopa loistavaa ja nyt sitä ei oikeastaan enää ole, koska "mies on aina niin väsynyt" tms. tai et ole edes uskaltanut kysyä asiasta. 

Vierailija
37/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mies edes varmasti töissä. Just wondering. 

Varmaa on ainakin se, että parisuhdetta ei oikeastaan ole ja ap:n kannattaisi löytää omanarvontuntonsa ja lähteä kiitämään. 

Tuskin on kaiken aikaa. Kyllä sitä pää leviäisi jos noin pitkään tekisi ylitöitä joka viikko. Eiköhän aikaa mene vähintään kavereiden kanssa jossain jos ei jotain toista naista ole kuviossa lisänä.

Vierailija
38/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö mies vaikuttamaan omiin työvuoroihin? Ainakin hoitoalalla kolmivuorotyössä saat olla ihan aina töissä. Siellä ei paljon katsella, kuka on ollut milloinkin töissä.

Höpö höpö. Toiveita saa esittää ja aina jotku on vapaalla juhlapyhinä. 

Aina? Meillä toimii ONNEKSI kierto. Jos olit viime juhannuksena vapaalla tai aamuvuorossa, niin tänä vuonna olet töissä ja yleensä iltavuorossa/yössä, jos ei vapaaehtoisia ole liiaksi - harvemmin.

Vierailija
39/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa yrittäjän kanssa. Töitä on koko ajan, arjet, pyhät, aamusta iltaan. Tykkää vain työstään, ei olisi mikään pakko olla kaiken aikaa tienaamassa. Osaan itse kyllä viihtyä yksinkin lomallani, mutta olisihan se mukavaa kahdestaakin rentoutua.

Vierailija
40/72 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano vielä, että seksi oli alussa aktiivista ja ehkä jopa loistavaa ja nyt sitä ei oikeastaan enää ole, koska "mies on aina niin väsynyt" tms. tai et ole edes uskaltanut kysyä asiasta. 

Seksillä sitouttaa miehet joilla ei ole emotionaalisia kykyjä hoitaa suhdetta. Sillä luodaan väärä mielikuva läheisyydestä ja intiimistä suhteesta sekä tulevaisuudesta,vaikka oikeasti se ei miehelle ole muuta kuin patjan testaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi