Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autottomat yksinäiset, tuleeko teidän lähdettyä helposti julkisilla sinne sun tänne?

Vierailija
20.06.2024 |

Jos ei muitakaan kenen kanssa/kyydissä mennä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä liikun ihan sujuvasti ja mielellään julkisilla, ei ongelmaa. Mutta täällä Hgissä onkin kattava ja hyvä joukkoliikenne, jossain muualla voisi olla ikävämpää.

Vierailija
2/7 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän fiiliksestäkin. Olisi kiva käydä kaikenmoisilla päiväretkillä, mutta ei se julkisilla ole aina helppoa. Ja vaatii etukäteissuunnittelua. Kyllä olen vähän kade autollisille joilla simppelimpää.

Työmatkat kuljen junalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään harvemmin. Kyllästyttää jo oman alueen ulkoilureitit, mutta en jaksa lähteä ja tuhlata aikaa julkisilla siirtymiseen (kun täällä Helsingissä muutaman kilometrin ajaminen julkisella vie älyttömästi aikaa) joten nyt on ulkoilut vähentyneet selvästi.

Vierailija
4/7 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Inhoan julkisilla liikkumista.

Vierailija
5/7 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä liikun ihan sujuvasti ja mielellään julkisilla, ei ongelmaa. Mutta täällä Hgissä onkin kattava ja hyvä joukkoliikenne, jossain muualla voisi olla ikävämpää.

Pääkaupunkiseudun koko ajan kulkeva julkinen liikenne oli kyllä itselleni  ( siitä paljon toki kuulleenakin) ilahduttava kokemus.

Mutta kyllä Jyväskylässäkin kuljen julkisilla, enkä koe ongelmaksi vaikka se meiltäkin vähän nihkeää ja kallista on.  Paljonko muuten Helsingissä maksaa kertamaksu?

Vierailija
6/7 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä liikun noin yleensä. Tänäänkin pyöräilin 85 kilometriä mökille. Mikä on sinun tekosyysi?

Vierailija
7/7 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudun koko ajan kulkeva julkinen liikenne oli kyllä itselleni  ( siitä paljon toki kuulleenakin) ilahduttava kokemus.

Mutta kyllä Jyväskylässäkin kuljen julkisilla, enkä koe ongelmaksi vaikka se meiltäkin vähän nihkeää ja kallista on.  Paljonko muuten Helsingissä maksaa kertamaksu?

2,95.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi