Autottomat yksinäiset, tuleeko teidän lähdettyä helposti julkisilla sinne sun tänne?
Kommentit (7)
Riippuu vähän fiiliksestäkin. Olisi kiva käydä kaikenmoisilla päiväretkillä, mutta ei se julkisilla ole aina helppoa. Ja vaatii etukäteissuunnittelua. Kyllä olen vähän kade autollisille joilla simppelimpää.
Työmatkat kuljen junalla.
Nykyään harvemmin. Kyllästyttää jo oman alueen ulkoilureitit, mutta en jaksa lähteä ja tuhlata aikaa julkisilla siirtymiseen (kun täällä Helsingissä muutaman kilometrin ajaminen julkisella vie älyttömästi aikaa) joten nyt on ulkoilut vähentyneet selvästi.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä liikun ihan sujuvasti ja mielellään julkisilla, ei ongelmaa. Mutta täällä Hgissä onkin kattava ja hyvä joukkoliikenne, jossain muualla voisi olla ikävämpää.
Pääkaupunkiseudun koko ajan kulkeva julkinen liikenne oli kyllä itselleni ( siitä paljon toki kuulleenakin) ilahduttava kokemus.
Mutta kyllä Jyväskylässäkin kuljen julkisilla, enkä koe ongelmaksi vaikka se meiltäkin vähän nihkeää ja kallista on. Paljonko muuten Helsingissä maksaa kertamaksu?
Pyörällä liikun noin yleensä. Tänäänkin pyöräilin 85 kilometriä mökille. Mikä on sinun tekosyysi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä liikun ihan sujuvasti ja mielellään julkisilla, ei ongelmaa. Mutta täällä Hgissä onkin kattava ja hyvä joukkoliikenne, jossain muualla voisi olla ikävämpää.
Pääkaupunkiseudun koko ajan kulkeva julkinen liikenne oli kyllä itselleni ( siitä paljon toki kuulleenakin) ilahduttava kokemus.
Mutta kyllä Jyväskylässäkin kuljen julkisilla, enkä koe ongelmaksi vaikka se meiltäkin vähän nihkeää ja kallista on. Paljonko muuten Helsingissä maksaa kertamaksu?
2,95.