Yksinäisten naisten Alko-ostokset kauhistuttaa
Olen äsken päättyneessä vuorossa Alkon kassa ja kyllä vetää surulliseksi nämä yksinäiset naiset.
Eräskin osti 6 pulloa halpaa Cavaa ja yhden jaloviinan. Monet kantoivat selvästi omaan käyttöön neljäkin pahvitonkkaa gato negroa. 😢
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Niin kun ei suomalaisista miehistä oo mihinkään. Ihan sama kuinka kiva nainen oot niin ei yksinään suomalainen mies ota.
Suomalainen mies on maailman haastavin saada suhteeseen.
En kyllä sanois. Tai suhteeseen. Mitä se suhde sitten on..?
Ihan sama kuin missä tahansa: huonoa ei ole vaikeaa saada. Hyvää saa jo vähän etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vatusta sinä tiedät mihin ne menee tai että onko ne yksinäisiä. Tuskin olet missään töissä. Se että sinä et saa naisia ei sillä helpotu että täällä yrität maalata yksin asuvia naisia jotenkin kärsiviksi.
M55
Minä olen selvännäkijä. Ja on kyllä totta, että en oikeasti ole missään töissä, tuli sen verran valehdeltua.
Ap
Siellä yks todella katkera velavanhapiika.
Selvästi omaan käyttöön? 😂 Mistä sinä sen tiedät millaiset pippalot niillä on
Vierailija kirjoitti:
Se on se suomalainen kulttuuri. Nainen saa olla 159/130 alkoholisti mt-tapaus mutta miehen pitää olla 185cm laatikkoleukainen atleetti.
Mitä tässä tarkoittaa "saa olla"? Jos ei "saisi olla", mitä tapahtuisi? Teloitus aamunkoitteessa?
Niin sekavaa hourailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon vielä senkin että Alkon myyjänä on helppo oppia tuntemaan nämä paikkakunnan kanta-asiakasrouvat.
*neidit
Miksi oletatte sukupuolen?
Vierailija kirjoitti:
Prismassa jollain mammalla oli kärryssä kolme pahvipurkkia 8% apinaviiniä. Ei lupaa hyvää tuollainen!
Toimittajien tekemässä 8% viinien makutestissä tree monkeys oli pahnan pohjimmainen. Mamma aikoo laittaa elämän risaiseksi 🙈
Viininlitkijöistä tosi moni asuu jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vatusta sinä tiedät mihin ne menee tai että onko ne yksinäisiä. Tuskin olet missään töissä. Se että sinä et saa naisia ei sillä helpotu että täällä yrität maalata yksin asuvia naisia jotenkin kärsiviksi.
M55
Minä olen selvännäkijä. Ja on kyllä totta, että en oikeasti ole missään töissä, tuli sen verran valehdeltua.
Ap
En minä ole katkera velavanhapiika, olen katkera mies, jolla ei ole muuta elämää kuin tämä vauvapalsta. Siksi tämän avauksenkin tein.
Ap
Iskin pari vuotta sitten yhden puuman Alkon jonossa. Viina virtasi ja puuma sai joka aukkoon tavaraa koko kesän.
Soininvaaran takia pitää asua jossain läävässä Itä-Helsingissä niin eipä sitä enää koskaan ikinä tule käytyä Alkossa. Menettääpä siinä Suomi verotuloja kivasti ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Sanon vielä senkin että Alkon myyjänä on helppo oppia tuntemaan nämä paikkakunnan kanta-asiakasrouvat.
Miehetkö ovat sitten raitista väkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M55
Ap
En minä ole katkera velavanhapiika, olen katkera mies, jolla ei ole muuta elämää kuin tämä vauvapalsta. Siksi tämän avauksenkin tein.
Ap
Katkera Alkon lattialle paskova alkkis ei saanutkaan iskettyä vaimokseen Alkon kassaa. Vähänkö ottaa varmaan aivoon.
Vierailija kirjoitti:
Niin kun ei suomalaisista miehistä oo mihinkään. Ihan sama kuinka kiva nainen oot niin ei yksinään suomalainen mies ota.
Suomalainen mies on maailman haastavin saada suhteeseen.
LOL 😂
Olen ollut se nainen vuosikausia. Kyllä hävetti aina Alkossa. Mutta turhaan sinä niitä naisia säälit, se on elämää ja niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Sitä paitsi vuosien ajan minulla oli varsin hauskaakin niiden viinitonkkien kanssa, ennen kuin seuraukset alkoivat olla liian vakavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedät, että nämä naiset ovat yksinäisiä, mistä?
Monella näistä kassissa vilahtaa se Prismasta ostettu soijarouhepussi. Sen varmempaa vanhanpiian merkkiä EI OLE.
😄
Mä olen vissiin vanhapiika, kun ei oo miestä ja soijarouhetta käytän. Ostin alkosta kaks litraa roseeta yksinäisen juhannuksen ratoksi. Sovinko spekseihin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvinpukeutunut rouva osti 0.7 minttuviinapullon. Eikö tuo oo niin ysäriä?
Jos sillä on ysäribileet.
Ulosotto ulosmittaa NESTEET niin ei enää tarvitse ikinä käydä Alkossa. No, säästyypähän aikaa.
Pitäisikö aikuisen ihmisen lähteä oikein kaveriporukalla Alkoon?
Rollaattorin kanssa jotkit hakevat useita pulloja kirkkaita.