Paljonko kulutatte alkoholia juhannuksena?
Kommentit (76)
Eilen join 0.5 l rommipullon josta jäi onneksi aamukahviin kunnon loraus. Sandelsin laatikossa on vielä muutama aamukalja jäljellä. Täytyy asmupäivällä hakea lisää👍
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset=läskikasajuoppoja
Et voi yleistää itseäsi ja harrastuksiasi koskemaan kaikkia suomalaisia.
Sen verran olutta, siideriä ja giniä, että pysyn pienessä sievässä. Ehkä paukku tunnin/ puolentoista/kahden tunnin välein alkuillasta alkaen la-su-väliseen yöhön asti, ehkä 10-20 annosta.
Vierailija kirjoitti:
Pe-la välillä 30-40 annosta
Todella suuri määrä. Noin 6 pulloa viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja minä emme juo alkoholia lainkaan, tytär juo yhden siiderin.
Pakkohan se on ainakin yksi ottaa kun joutuu olemaan jussina porukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Pelastajat, lääkärit, sairaanhoitajat, lähihoitajat, taksikuskit, bussikuskit, veturinkuljettajat, lipuntarkastajat, kahviloiden, baarien, ravintoloiden ja hotellien henkilökunta, poliisit, kauppojen ja huoltoasemien henkilökunta ovat töissä. Eli todella iso joukko ihmisiä! Miksi aina puhutaan kuin juhannus olisi kaikilla pelkkää juhlintaa?
Ei oo näistäkään läheskään kaikki töissä. Eikö julkinen liikenne käytännössä lakkaa jossain välissä juhannusaattoa.
Vierailija kirjoitti:
Juon vain kahvia.
Epäsuosittu mielipide mutta päivittäinen kahvi vaikuttaa jaksamiseen negatiivisemmin kuin kerran viikossa ryyppääminen, jos se jää kohtuuteen, luokkaa alle 10 annosta.
Suomalaiselle kaikki juhlapyhät ovat ryyppyjuhlia
Vierailija kirjoitti:
Juon vain kahvia.
Sen juominen näkyy niin selvästi naamasta. Kurkkaappa peiliin. Auringon valossa. Hampaat näkyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja minä emme juo alkoholia lainkaan, tytär juo yhden siiderin.
Pakkohan se on ainakin yksi ottaa kun joutuu olemaan jussina porukoilla.
Mitä tarkoittaa porukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään
En minäkään. Vapaa viikonloppu ja tämäkin päivä. Huomenna ihana darraton aamu :)
Eilen juopoteltiin vaimon kanssa yhteensä 3 x 0.33 l olut. Tänään menee varmaan sama satsi eli minulle 2, vaimolle 1 saunakalja. Kuohuviini kylmässä myös, jos homma karkaa ihan lapasesta.
Ei mee yhtään mullakaan.