Paljonko kulutatte alkoholia juhannuksena?
Kommentit (76)
En yhtään tiedä. On siideriä, valkkaria, punkkua ja gintonic värkit. Sen näkee sitten maanantaina paljonko niistä kului.
Pari kolme pulloa viskiä ja kori kaljaa. Lisäksi viiniä ja lonkeroita.
En yhtään. Juon joko vissyä, vettä tai jääteetä. Enkä vietä juhannustakaan, ihan normi viikonloppu. Hyvin on kulkenut yli 60vuotta. Vappu samoin.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Juon joko vissyä, vettä tai jääteetä. Enkä vietä juhannustakaan, ihan normi viikonloppu. Hyvin on kulkenut yli 60vuotta. Vappu samoin.
Milloin sitten juot?
Vierailija kirjoitti:
Kaiken, mitä löydän.
Hyvää juhannusta pääministerille.
Litra viskiä riittää minulle juhannusyöksi ihan hyvin.
Juon vain kahvia ja limua mutta pääosin kahvia . Alkoholijuomia en juo koskaan.
Juomaa mökille on pari pulloa valkkaria, jotain snapsia on ja olutta on 24 bäkki.
Kolme ihmistä ja oon varma, ettei kaikki mene yhden juhannuksen aikana. Me ei pistetä juhannuksena örveltämiseksi, vaan nauttimiseksi.
En tiedä vielä.
On kyllä varattu reiluhkosti kuohuviiniä, punaviiniä, olutta ja lonkeroa sekä muutamaa jälkiruokalikööriä, koska juhlitaan samalla ystävien kanssa syntymäpäiviäni. Täytän pyöreitä vuosia.
Juon vettä. Vesi on paras juoma. Vähän kahvia. Välillä piimää. Alkoa en ole käyttänyt tippaakaan koskaan.
En käytä alkoholia. Kotona olen juhannuksena. Vesi ja kahvi riittää oikein hyvin.
Voin ostaa huomenna saunajuomaksi oluen tai lonkeron jos muistan. Ei ole mitenkään välttämätön, voin yhtä hyvin juoda vaikka kivennäisvettä. Ei ole humaltuminen kiinnostanut enää pitkään aikaan, vaikka joskus alkoholijuomia maistan hyvän maun vuoksi. N32
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Miksi pitäisi käyttää päihteitä hankkia ongelmia ja maksaa siitä.
Siksi koska se on mukavaa ja muutkin tekee niin.
Yksi keppana riittänee.