Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huono äiti, koska:

Vierailija
30.01.2007 |

Lapsi on pulloruokinnalla ollut kk iästä lähtien, käytän kertiksiä, ei ulkoilla päivittäin, ostan melkein kaikki vaatteet uutena, syön mitä tekee mieli, nyt lapsi saa korvikkeen lisäksi purkkiruokaa, inhoan retroa, ei nukuta perhepedissä, lapsi on ollut yötä pari kertaa äidilläni (nyt on 7kk), menen syksyllä opiskelemaan.. Noi tuli nyt heti ekana mieleen, kamala miten huono äiti olen ja kamalammaksi asian tekee, että en kadu valintojani yhtään!

Onko jollain valittamista elintavoistamme? Olemme onnellisia ja hyvivoivia.

Nyt täydelliset mammat äkkiä sanelemaan, miten kuuluisi elää :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄhes kuin minun kirjoittamaa tekstiä.. Minulla 6kk lapsi, menen kesäkuussa töihin..

Vierailija
2/9 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan joskus olla hetken koneella kun lapsi on hetken lattialla lelujen kanssa, eli en ole lapsessa kiinni 24/7

ja vielä yksi kammottava asia, mies hoitaa lasta tasan yhtä paljon kuin minä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HURRAA HURRAA ETTÄ OLET HYVÄ

Vierailija
4/9 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa siis, että koska sun täytyy tästä asiastasi numeroa tehdä, niin taidat jostain syystä siltikin potea huonoa omaa tuntoa.

Vierailija
5/9 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada pönkitystä (huonolle) itsetunnollesi?

Vierailija
6/9 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liian myöhään huomasin, en ehtinyt peruuttaa sieltä kestoista..

Kertokaa nyt ihmeessä miksi potisin huonoa omatuntoa? Lapseni, minä ja mieheni voidaan hyvin ja rakastetaan toisiamme ja meille se on tärkeintä.

Vierailija
7/9 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eiköhän se porukka ole kuitenkin vähemmistö. Me jokainen teemme valintoja, toiset hyvä toiset huonoja.

Itse olen tehnyt hyviä valintoja: kestikset, itse tehty luomuruoka, imetys

Sekä huonoja: Menen töihin kun lapsi vasta vuoden, lapsi nukkuu omassa huoneessan 2 kuisesta asti, vauva on ollut paljon hoidossa, ensimmäiset kerrat parin kuukauden iästä.

Mihin vedät rajan kuka on huono ja kuka hyvä, kuka on hörhö ja kuka ei?

Mielestäni kestoilu ei tee minusta hyvää tai hörhöä eikä lapsen hoitoon vieminen huonoa äitiä.

Onko jollain vielä lisättävää?

Vierailija
8/9 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta ja rennolta elämältä, eikä varmastikkaan pilaa lasta mitenkään..

T: toinen melkein samanlainen äiti

Vierailija
9/9 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon äidin sinusta tekee: pulloruokinta (hyi), kertikset, ulkoilemattomuus, purkkiruoka, lapsi yöhoidossa.

Noilla muilla ei oo merkitystä, ja se että miehes hoitaa lasta saman verran taas on erinomaisen äidin (tai perheen) merkki.

Eli jos mielipiteitä halusit, niin tässä on mun mielipide.

t. täydellinen mamma :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi