Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Esprit kaupalle tapahtu?

Vierailija
20.06.2024 |

Mitähän tälle kaupalle tapahtu? Helsingin Aleksanterin kadun Esprit oli eilen kiinni eikä ollut mitään lappuja ovessa selitykseksi. Kokeilin sitten niiden verkkokauppaa, niin sieläkin ilmoitus, että ovat kiinni:

We are currently unable to process new orders and our webshop will remain closed until further notice.

https://www.esprit.fi/

Onko tämä pulju menossa konkurssiin vai pitävät kiinni juhannuksen takia jostain syystä?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaparkin Esprit ym. (Muut kuin Helsingin aleksi ja Vantaan Jumbo) on yrittäjävetoisia, eikä konkurssi koske heitä. Mutta tuskin he tulevat saamaan enää tuotteita(ellei myymälöiden jämiä myydä niille), niin varmaan vaihtavat nimeä ja merkkiä.

Vierailija
62/64 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Sellossa (Espoossa) kun ajattelin että siellä olisi ehkä joku loppuunmyynti ja isot alet Espririllä. Niin ei ollut kuin ne tavalliset jämäalet. Myymälässä myytiin kyllä huomattavan paljon muita merkkejä (Kaffe, Cream) että ei se oikein Espririltä enää vaikuttanut.

Entinen luottoliikkeeni. Mistäs minä nyt vaatteeni hankin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värisävyt on/ oli niin vääriä meidän suomalaisten iholle. Todella vääriä.

Vierailija
64/64 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värisävyt on/ oli niin vääriä meidän suomalaisten iholle. Todella vääriä.

Nehän vaihtuu trendien mukaan. En minä joka vuosi osta vaatteita vaan silloin kun minulle sopivia sävyjä on myynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan