Siitä mallia muille yh-äideille :)
https://www.is.fi/perhe/art-2000010482379.html
Tällä yh:lla on 8 lasta, mutta käy töissä eikä elä ainakaan pelkästään yhteiskunnan tuilla.
Siitä mallia muillekin :)
Kommentit (23)
Miten yksinhuoltajuus ja työssäkäymättömyys ylipäätään liittyy toisiinsa? Käyköhän noiden lasten isä töissä.
Ok. Minä olen yh:na suorittanut kaksi tutkintoa ja tienaan nyt varmaan tuplasti enemmän kuin tuo nainen sekatavarakaupassa. En ota hänestä mallia, lapsiakin mulla on maltillinen määrä.
T. Yh
Vierailija kirjoitti:
Miten yksinhuoltajuus ja työssäkäymättömyys ylipäätään liittyy toisiinsa? Käyköhän noiden lasten isä töissä.
Isät
Vierailija kirjoitti:
Isät. Niitä isiähän on neljä.
Todellisuudessa yksinhuoltajat on Suomen selkäranka. He ottavat ja kantavat vastuuta kun heikommat sortuu elontiellä.
Vierailija kirjoitti:
Harmillista ettei minulla autottomalla ja työttämällä ole varaa ajella toiselle puolelle Suomea kosimaan tuota naista.
Jopa olet hauska. En tasan usko, että pystyisit pitämään tuon naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmillista ettei minulla autottomalla ja työttämällä ole varaa ajella toiselle puolelle Suomea kosimaan tuota naista.
Siksi olenkin realisti ja olen laskenut naisilta vaatimaani tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin rakastumista tasoteorioiden pohtimisen sijaan. Se selkiyttää kummasti sen asian miettimistä kenen kanssa pitäisi päästä olemaan ja elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin rakastumista tasoteorioiden pohtimisen sijaan. Se selkiyttää kummasti sen asian miettimistä kenen kanssa pitäisi päästä olemaan ja elämään.
Mutta katsos jos rakastuu, niin ei enää jouda palstailemaan. Kas, siinäpä kysymys.
Onko teidän mielestä Suomen lapsitilanne sellainen, että kannattaa arvostella niitä harvoja, jotka vielä lapsia haluaa? Muistakaa että te luotte sitä todellisuutta näillä jutuillanne, missä me kaikki elämme. Netissä syntyvä ilmapiiri on yhtä paljon ihmisiin vaikuttava asia kuin ilmapiiri livenä.
Siinä sitä on ollut putkauttelemista. Synnyttäminen on kovaa hommaa.
Isät eivät kovin esimerkillisiä ole. Yksikään ei taida lapsistaan piitata.
No minäkin olen yh ja käyn töissä. Ja aika moni muukin.
Yksinhuoltajat on he, jotka kantavat vastuun. Isien kanssa on toisin.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän mielestä Suomen lapsitilanne sellainen, että kannattaa arvostella niitä harvoja, jotka vielä lapsia haluaa? Muistakaa että te luotte sitä todellisuutta näillä jutuillanne, missä me kaikki elämme. Netissä syntyvä ilmapiiri on yhtä paljon ihmisiin vaikuttava asia kuin ilmapiiri livenä.
Onko mielestäsi maapallon tilanne sellainen, että tänne on varaa porsia kakaralaumoja luonnovaroja kuluttamaan?
Xtra nakit ja Xtra perunasalaatti juhannus pöytään? Muuhun ei ole varaa työttömänä yh-äippänä...
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy. Itke lisää, yh-mammeli. Tällä palstalla arvostellaan ihan kaikkia. Miksi te äitylit olette täälläkin vinkumassa erityiskohtelua? Eikö riitä, että etuilette ja perseilette kakaroittenne varjolla ihan kaikkialla live-elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Löyhää moraalia on aina syytä arvostella.