Patti niskassa, mikä voisi olla?
Huomasin eilen aamulla toisella puolella niskassa, lähellä hiusrajaa aristavan kohdan. Tunnustellessa siinä tuntui ihan pieni n 0,5 cm halkaisijaltaan oleva kohouma. Näpräsin sitä varmaan liikaa sillä illalla se oli suurentunut n 1 cm kokoiseksi. Hyvin lievää punoitusta on tuolla alueella. Ei oikein vaikuta paiseelta ellei ole hyvin lievä sellainen. Ei ole pistojäljeä enkä muista että mikään olisi edes pistänyt. Ei kutise. On sellainen aika kiinteä ja hieman aristava patti. Voiko imusolmuke oireilla noin?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla finni, aterooma, syöpä.
Itse menisin suosiolla suoraan yksityiselle kirurgille poistoarvioon ja sitten patti pois ja patologille. Sillä se selviää.
Mun diagnoosiprognoosi asiasta on että se on: JUOPA, Terminaalinen. Eli RIBs vaan sitten sinne, ap. Ei ollut kivat tuntea, koska ei tunnettu. Kerro madoille terveisiä.
Hiusrajalla niskassa ei kuulosta imusolmukealueelta. Aterooma ei kasva noin nopeasti. Joten finni tai hyönteisenpisto. Älä räplää, mutta pane esimerkiksi hydrokortisonivoidetta.
Vierailija kirjoitti:
Hiusrajalla niskassa ei kuulosta imusolmukealueelta. Aterooma ei kasva noin nopeasti. Joten finni tai hyönteisenpisto. Älä räplää, mutta pane esimerkiksi hydrokortisonivoidetta.
Okkipitaaliset imusolmukkeet on juuri tuossa kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollainen aterooma minulta poistettiin hiusrajasta.
Ei se varmaan sitä jankkia kerää sisäänsä noin nopeasti, mutta kyllä sen kokoa sai turpoamaan räpläämällä.
Voi hyvänen aika näitä luulosairaita.
Mullakin on patti todennäköisesti rasvapatti antaa paukkuen pattien kukkia .
Jos on syöpä niin mitä sitten .voi voi ei se niin kama asia oikeasti ole vasta sitten on kun on levinnyt joka paikkaan
Mulla on kasvaimia sisäelimissäkin ja pahinta on, että ei edes koepalassa selvinnyt mikä on kyseessä ja nyt olen laihtunut yli 40 kiloa vaikka en liiku yhtään eikä lääkäreitä kiinnosta, joten ei kiinnosta minuakaan.
Ja sun sun kaltaiset ääliöt aiheuttaa sen ettei lääkärissä ujsota tai saa enään edes aikaa!
Nopea diagnoosini on, että niskassasi on patti
-tohtori
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika näitä luulosairaita.
Mullakin on patti todennäköisesti rasvapatti antaa paukkuen pattien kukkia .
Jos on syöpä niin mitä sitten .voi voi ei se niin kama asia oikeasti ole vasta sitten on kun on levinnyt joka paikkaan
Mulla on kasvaimia sisäelimissäkin ja pahinta on, että ei edes koepalassa selvinnyt mikä on kyseessä ja nyt olen laihtunut yli 40 kiloa vaikka en liiku yhtään eikä lääkäreitä kiinnosta, joten ei kiinnosta minuakaan.
Ja sun sun kaltaiset ääliöt aiheuttaa sen ettei lääkärissä ujsota tai saa enään edes aikaa!
Taitaa olla yksi iso kasvain myös aivoissa?
Vierailija kirjoitti:
Niskassasi kasvaa kolmas silmä joka kuuluu paholaiselle. Älä töki sitä enempää tai se ärtyy.
Entäs se silmä, siellä ikuisen pimeyden seudulla?
Seuraile rauhassa ja käy vaikka kuukauden kuluttua lääkärissä jos ei ole hävinnyt.
Syövän etäpesäke?