Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mite te SINKUT ostatte kaupasta juhannukseksi?

Vierailija
20.06.2024 |

Jotain erikoista vai ihan tavallista mitä normistikin?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy se sinkkuus sillein että ei tule ostettu niin sanottuka pakollisia juhannusruokia.Riittää normaalit ostokset eikä kärryllistä turhaa tavaraa.

Kyllä mä sinkkunakin sukuloin ja vietän kavereiden kanssa aikaa. Just kävin ostamassa kärryllisen ruokaa, kun illalla lähdetään ajamaan kavereiden kanssa mökille.

N52

Kaikilla ei ole kavereita tai paikkaa minne mennä.

Vierailija
22/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grillimakkaraa, perunasalaattia ja mansikkakakkuainekset.  Rapeaa viiniä ja saunaolut.  Kaupathan on auki juhannuksenakin joka päivä.

On, on, mutta kuka niihin haluaa satoja kilsoja ajella?

Satoja kilsoja? Aika harvalla on juhannuksenakaan kauppaan satoja kilsoja. Mulla on matkaa kauppaan 750m. 

Moni sinkku viettää aikaansa mökillä. En mä silloin edes viittis kymmentä kilsaa ajella tai viittä. Sulla on kauppa lähellä. Onnea sinä! < sillä dresman äänellä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lihaa, jätskiä ja mansikoita. Varhaisperunoita on jo.

Vierailija
24/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lihapullia. Niitä napsii vaikka kylmänäkin.

Vierailija
25/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunia, makrillia, lihapullia tölkissä, valmisspagettiia tomaattikastikkeessa, currywursteja

Vierailija
26/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipun sukkia, yhden kirjan, pikku pussin sipsiä, viinirypäleitä, vesimelonia ja kaksi lonkeroa.

Vierailija
27/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky kalenteri on valhe, jotenka minä syön aina sitä mitä tekee mieli.

Vierailija
28/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden tekopimperon.

Vanha menetti elastisuutensa kun pesin astianpesukoneessa liian kuumalla ohjelmalla.

Vierailija
29/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista, 24 tunnin normipäivä tämäkin vaan on.

Vierailija
30/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin pari lohta, nelisen kiloa perunaa, sipuleita, katkarapuja kilon verran. couscousia, aurinkokuivattuja tomaatteja, oliiveja, perusgrillimakkaraa, vichyä lava, colaa lava, viiniä neljä pulloa, nektariineja, meloneita, yrttejä...

N52

Meinaatko oksentaa nuo kaikki ulos? Jätä viinit juomatta ja nauti juhannuksesta raittiina ja kunnollisena kansalaisena. Röyh!

Vierailija
31/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ruokaa ja roskapusseja.

Vierailija
32/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy se sinkkuus sillein että ei tule ostettu niin sanottuka pakollisia juhannusruokia.Riittää normaalit ostokset eikä kärryllistä turhaa tavaraa.

Kyllä mä sinkkunakin sukuloin ja vietän kavereiden kanssa aikaa. Just kävin ostamassa kärryllisen ruokaa, kun illalla lähdetään ajamaan kavereiden kanssa mökille.

N52

Kaikilla ei ole kavereita tai paikkaa minne mennä.

Ei niin. Mutta ei se tarkoita, etteikö sinkkuna voisi ostaa ihan samoja tuotteita kuin varattunakin. Eikä myöskään sitä, että varattuna on pakko ostaa kärryllinen turhaa tavaraa. 

t. eri

Vierailija
33/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sinkkukaljaa ja sinkkumakkaraa.

Vierailija
34/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkeja ja salaattiaineet. Söin myös savustettua lohta mutta sitä en ostanut itse.

Vierailija
35/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyky kalenteri on valhe, jotenka minä syön aina sitä mitä tekee mieli.

Mikä kalenteri sitten on aito ja oikea?

Vierailija
36/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sinkkuus tarkoita sitä automaattisesti että olisi yksin. Ja vaikka olisi yksin niin miksi pitäisi syödä jotain paskaa. Kyllä minä sinkkunakin hyvää ruokaa syön.

Vierailija
37/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita, silliä, savukalaa, salaattia, kananmunia, sipulinippu, sitten - koska on juhannus - saunalimppari, keksipaketti ja karkkipussi. Elämä risaiseksi. Pitää kyllä omantunnon takia jo huomenna lähteä lenkille muiden vielä potiessa krapulaa.

Vierailija
38/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välitä ruuasta yhtään, senverran tyyliin leipää syön et hengissä pysyny. Eli ostin leipää, kurkkua, juustoa leivälle ja omppuja. Vessapaperia ja pyykinpesuainetta, myös suihkusampoota.

Vierailija
39/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia, pastasalaattia, mansikoita, kermaa, persikka jääteetä, vissyä, muutaman banaanin, viiliä ja jugurttia.. Huomenna menen savustamaan perämeren lohta äitini luo.. 

Vierailija
40/40 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinappia tarttis hakee.