Mite te SINKUT ostatte kaupasta juhannukseksi?
Jotain erikoista vai ihan tavallista mitä normistikin?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grillimakkaraa, perunasalaattia ja mansikkakakkuainekset. Rapeaa viiniä ja saunaolut. Kaupathan on auki juhannuksenakin joka päivä.
On, on, mutta kuka niihin haluaa satoja kilsoja ajella?
Satoja kilsoja? Aika harvalla on juhannuksenakaan kauppaan satoja kilsoja. Mulla on matkaa kauppaan 750m.
Moni sinkku viettää aikaansa mökillä. En mä silloin edes viittis kymmentä kilsaa ajella tai viittä. Sulla on kauppa lähellä. Onnea sinä! < sillä dresman äänellä. ;)
Jotain lihaa, jätskiä ja mansikoita. Varhaisperunoita on jo.
Ostin lihapullia. Niitä napsii vaikka kylmänäkin.
Kananmunia, makrillia, lihapullia tölkissä, valmisspagettiia tomaattikastikkeessa, currywursteja
Nipun sukkia, yhden kirjan, pikku pussin sipsiä, viinirypäleitä, vesimelonia ja kaksi lonkeroa.
Nyky kalenteri on valhe, jotenka minä syön aina sitä mitä tekee mieli.
Uuden tekopimperon.
Vanha menetti elastisuutensa kun pesin astianpesukoneessa liian kuumalla ohjelmalla.
Ihan tavallista, 24 tunnin normipäivä tämäkin vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Ostin pari lohta, nelisen kiloa perunaa, sipuleita, katkarapuja kilon verran. couscousia, aurinkokuivattuja tomaatteja, oliiveja, perusgrillimakkaraa, vichyä lava, colaa lava, viiniä neljä pulloa, nektariineja, meloneita, yrttejä...
N52
Meinaatko oksentaa nuo kaikki ulos? Jätä viinit juomatta ja nauti juhannuksesta raittiina ja kunnollisena kansalaisena. Röyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy se sinkkuus sillein että ei tule ostettu niin sanottuka pakollisia juhannusruokia.Riittää normaalit ostokset eikä kärryllistä turhaa tavaraa.
Kyllä mä sinkkunakin sukuloin ja vietän kavereiden kanssa aikaa. Just kävin ostamassa kärryllisen ruokaa, kun illalla lähdetään ajamaan kavereiden kanssa mökille.
N52
Kaikilla ei ole kavereita tai paikkaa minne mennä.
Ei niin. Mutta ei se tarkoita, etteikö sinkkuna voisi ostaa ihan samoja tuotteita kuin varattunakin. Eikä myöskään sitä, että varattuna on pakko ostaa kärryllinen turhaa tavaraa.
t. eri
Ostan sinkkukaljaa ja sinkkumakkaraa.
Nakkeja ja salaattiaineet. Söin myös savustettua lohta mutta sitä en ostanut itse.
Vierailija kirjoitti:
Nyky kalenteri on valhe, jotenka minä syön aina sitä mitä tekee mieli.
Mikä kalenteri sitten on aito ja oikea?
No eihän sinkkuus tarkoita sitä automaattisesti että olisi yksin. Ja vaikka olisi yksin niin miksi pitäisi syödä jotain paskaa. Kyllä minä sinkkunakin hyvää ruokaa syön.
Uusia perunoita, silliä, savukalaa, salaattia, kananmunia, sipulinippu, sitten - koska on juhannus - saunalimppari, keksipaketti ja karkkipussi. Elämä risaiseksi. Pitää kyllä omantunnon takia jo huomenna lähteä lenkille muiden vielä potiessa krapulaa.
Mä en välitä ruuasta yhtään, senverran tyyliin leipää syön et hengissä pysyny. Eli ostin leipää, kurkkua, juustoa leivälle ja omppuja. Vessapaperia ja pyykinpesuainetta, myös suihkusampoota.
Salaattia, pastasalaattia, mansikoita, kermaa, persikka jääteetä, vissyä, muutaman banaanin, viiliä ja jugurttia.. Huomenna menen savustamaan perämeren lohta äitini luo..
Kaikilla ei ole kavereita tai paikkaa minne mennä.