Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mite te SINKUT ostatte kaupasta juhannukseksi?

Vierailija
20.06.2024 |

Jotain erikoista vai ihan tavallista mitä normistikin?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohta jota savustan, naudan sisukkaa ja sit perunaa josta teen jonkin rouheaa perunasalaattia ja sit ihan salaattikamat. Ja mansikoita. Oon kyllä töissä mutta kun oon yksin niin saa pitää oikeat lounastunnit ja nauttia. En kyllä tiedä miten sinkkuus liittyy. 

Vierailija
2/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa ajattelin ostaa, ja juomaa. Ei kai parisuhdestatus niihin vaikuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin ostaan vessapaprua ja shampoota.

Vierailija
4/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vanhan sadon pottuja, puolalaisia omenoita, pari litraa maitoa, viiliä ja saunakaveriksi 1,5 litran kokiksen.

Kaapista löytyy näkkäriä, puurohiutaleita, säilykeherneitä/papuja ja pakkasesta sekalaisia vihanneksia. Näillä mennään.

Vierailija
5/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri kaupassa kotimatkalla, juuri alkoi kesäloma. Ostin kaupasta normaali ruokaa, vissyä ja pullon muumilimua. Alkoa en käytä.

En juhannusta erityisemmin vietä, ehkä menen mökille tai sitten olen kotona. Olen ikisinkku.

M33

Vierailija
6/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy se sinkkuus sillein että ei tule ostettu niin sanottuka pakollisia juhannusruokia.Riittää normaalit ostokset eikä kärryllistä turhaa tavaraa.

Vierailija
7/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin makkaraa ja kunnon nakkeja, limua ja olutta. 

Vierailija
8/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyy se sinkkuus sillein että ei tule ostettu niin sanottuka pakollisia juhannusruokia.Riittää normaalit ostokset eikä kärryllistä turhaa tavaraa.

Minua hävettää käydä ostamassa purkki maitoa ja tavalliset voileipä tarvikkeet kun toiset ostavat isot satsit kalaa ja pihviä ja makkaraa ja muita.

Vierailija
9/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja. Ei mitään makkaraa ja perunasalaattia.

Vierailija
10/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä juhannusta. Kaljaa voisin ostaa ja jotain grillattavaa. Ehkä graavaan lohta/kirjolohta leivälle.

Vierailija
11/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hävettää käydä ostamassa purkki maitoa ja tavalliset voileipä tarvikkeet kun toiset ostavat isot satsit kalaa ja pihviä ja makkaraa ja muita.

Mikä siinä hävettää? Jos se auttaa niin ei kauppias tiedä että ne on sun ainoat juhannustarpeet. Voi olla vain täydennystä.

Vierailija
12/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sinkkunakin sukuloin ja vietän kavereiden kanssa aikaa. Just kävin ostamassa kärryllisen ruokaa, kun illalla lähdetään ajamaan kavereiden kanssa mökille.

N52

Vierailija
13/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillimakkaraa, perunasalaattia ja mansikkakakkuainekset.  Rapeaa viiniä ja saunaolut.  Kaupathan on auki juhannuksenakin joka päivä.

Vierailija
14/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grillimakkaraa, perunasalaattia ja mansikkakakkuainekset.  Rapeaa viiniä ja saunaolut.  Kaupathan on auki juhannuksenakin joka päivä.

Juhannuksena parasta piilovattuilua toivottaa kassalle hyvää juhannusta.

Vierailija
15/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari lohta, nelisen kiloa perunaa, sipuleita, katkarapuja kilon verran. couscousia, aurinkokuivattuja tomaatteja, oliiveja, perusgrillimakkaraa, vichyä lava, colaa lava, viiniä neljä pulloa, nektariineja, meloneita, yrttejä...

N52

Vierailija
16/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa, karkkii, kokist.

Vierailija
17/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, on, mutta kuka niihin haluaa satoja kilsoja ajella?

18/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ainekset lämminsavulohipastaan, tuoreita vihanneksia ja hedelmiä sekä Trio-jäätelölitran. Muuten melko perusostokset mutta tuon jäätelön ostin erityiseksi jälkiruoaksi.

Vierailija
19/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin edelleen miten sinkkuus liittyy siihen mitä haluaa syödä juhannuksena? Kyllä voi sinkkuna ostaa ihan samoja ruokia mitä muutkin. Yhtälailla voi sinkkuna ostaa turhaa ja perheellisenä ostaa vain tarpeellista. 

En tajua kyllä nyt yhtään tuota ajattelumaailmaa.

Vierailija
20/40 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, on, mutta kuka niihin haluaa satoja kilsoja ajella?

Satoja kilsoja? Aika harvalla on juhannuksenakaan kauppaan satoja kilsoja. Mulla on matkaa kauppaan 750m.