Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äänestit hallituksessa istuvia puolueita?

Vierailija
20.06.2024 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tekevät hyvää työtä ja arvomaailmani kohtaa paremmin heidän agendaan.

Vierailija
2/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme voi rahoittaa loputtomiin työhaluttomia. Niinistön on totesi ettei Suomessa ole tapahtunut kasvua 15 vuoteen. On tehtävä radikaalejakin muutoksia valtion talouteen. Nämä terveiset eläkeläiseltä, jolla on ikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme voi rahoittaa loputtomiin työhaluttomia. Niinistön on totesi ettei Suomessa ole tapahtunut kasvua 15 vuoteen. On tehtävä radikaalejakin muutoksia valtion talouteen. Nämä terveiset eläkeläiseltä, jolla on ikää.

Suomessa ei riitä kaikille työpaikkoja. Silloin leikkaaminen ei auta.

Vierailija
4/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen vähän va_jaa.

T: cuckoomus nuori

Vierailija
5/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei veronmaksajajien rahat riitä kotona makaajien ylläpitoon palkansaajien kanssa samalla elintasolla. Silloin leikkaus motivoi makaajaa etsimään aktiivisemmin elatusta itselleen, esim töitä.

Vierailija
6/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei veronmaksajajien rahat riitä kotona makaajien ylläpitoon palkansaajien kanssa samalla elintasolla. Silloin leikkaus motivoi makaajaa etsimään aktiivisemmin elatusta itselleen, esim töitä.

Verot eivät pienene, vaikka tuista leikataan.

Vierailija
7/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi mennä isin firmaan töihin. Ja aina voi perustaa autotalliin yrityksen ja palkata sinne jonkun paikallisesti sopimalla työntekijälle perunalastu per päivä palkan, se on ihan itsestään kiinni kaikki! Läppändeerosta vaan! Olen vähän va_jaa.

Vierailija
8/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että äänestän aina kokoomusta. Aina.

Vierailija
9/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi alkaa myymään itseään, mun Isi myy mun äitii ja ottaa 99% provikan. Kysynnän ja tarjonnan laki. Olen vähän va_jaa.

Vierailija
10/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vastapainon inter sektionaaliselle hullutukselle, koska koen, että se on oikeasti vaarallista ja pelottavaa. Toivoin, että uusi hallitus karsisi ja tekisi näkyväksi kaikenlaista omituista verorahojen käyttöä. Ja näin se on alkanut tehdäkin. Mielestäni näitä järjestö- ym. rahoittamisia pitäisi karsia vielä lisääkin. Halusin myös mm-politiikkaan selkeyttä ja järkeä. Olen ollut tyytyväinen hallituksen toimiin näissä asioissa, lisääkin voisi vielä tehdä. 

Vierailija
11/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt useampaa, vain yhtä voi äänestää ja kaikilla puolueilla on se oma asialistansa, vaikka huomaan sen olevan opposition kannattajille hieman epäselvää Marinin taktikoinnin seurauksena kai..

ja miksi? siksi, että maa, sen julkinen talous, sekä julkinen palvelurakenne suorastaan huutaa merkittävää rakennemuutosta. Ei minun vuoksi, kyllä minä pärjään tarvittaessa pienelläkin eläkkeellä. Mutta lapseni, hänen haluaisin voivan rakentaa itselleen normaalin hyvän elämän. Jos ei tässä maassa, niin sitten muualla. Jury on vielä ulkona.

Vierailija
12/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin huolissani taloudesta ja velasta että äänestin puoluetta joka ottaa enemmän velkaa kuin edellinen ja investoi junarataan joka ei tule tuottamaan mitään. Mut nää on vaan tekosyitä sille että pääsen toteuttamaan perversiotani potkia porukoita maan rakoon. Olen vähän va_jaa. 

Vierailija
13/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin koska en halua tukea verorahoillani työttömien luksuselämää ja laiskottelua.

Vierailija
14/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossei leikata voi olla että töitä on tulevaisuudessa yhä harvemmalle.

Vierailija
15/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on vähän noita mielenterveys ongelmii ja perskeko hallituksen jälkeen on toi hoitoon pääseminen ollu hankalaa. Long story short, olen niin sekaisin päästäni että ääni meni persulle kun ei oo mulla kaikki palikat laaksossa eikä noista Tynkkysen tiktok pläjäyksistäkään oo apua.

T:persu

Vierailija
16/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiat mitä ne tekee on hyviä asioita minulle, nelikymppiselle insinöörille ja perheenisälle.

Vastavuoroisesti kaikki asiat mitä oppositio tavottelee poliittisesti on huonoja minulle.

Vierailija
17/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on vähän noita mielenterveys ongelmii ja perskeko hallituksen jälkeen on toi hoitoon pääseminen ollu hankalaa. Long story short, olen niin sekaisin päästäni että ääni meni persulle kun ei oo mulla kaikki palikat laaksossa eikä noista Tynkkysen tiktok pläjäyksistäkään oo apua.

T:persu

Köyhän tuulipuku kahisee sieltä Kontulan Kelasta asti.

Vierailija
18/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi mennä isin firmaan töihin. Ja aina voi perustaa autotalliin yrityksen ja palkata sinne jonkun paikallisesti sopimalla työntekijälle perunalastu per päivä palkan, se on ihan itsestään kiinni kaikki! Läppändeerosta vaan! Olen vähän va_jaa.

Koska vasemmisto on täynnä tällaista porukkaa

Vierailija
19/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt niitä. 

Vierailija
20/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin huolissani taloudesta ja velasta että äänestin puoluetta joka ottaa enemmän velkaa kuin edellinen ja investoi junarataan joka ei tule tuottamaan mitään. Mut nää on vaan tekosyitä sille että pääsen toteuttamaan perversiotani potkia porukoita maan rakoon. Olen vähän va_jaa. 

Tääki luuserista joka kirjotti tän viestin ei oo suomalaiselle yhteiskunnalle mitään muuta ku haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä