Miksi äänestit hallituksessa istuvia puolueita?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Aina voi alkaa myymään itseään, mun Isi myy mun äitii ja ottaa 99% provikan. Kysynnän ja tarjonnan laki. Olen vähän va_jaa.
T: cuckoomus nuori
Ketä yllättää et vasemmiston keskuudessa mielenterveysongelmat selvästi yleisempiä?
Osaako nämä edes keskustella?
Koska vihaan ne*kereitä, m*stalaisia ja k*mmunisteja.
Minä luulin että Mauri oli tosissaan euron bensiinistä. En äänestä toista kertaa.
Suomen vastaisille puolueille en voisi antaa ääntäni.Ps ja kd on arvot kohdallaan.
Jos mies kannattaa SDP:tä, Vasemmistoliittoa tai Vihreitä sen aivot ei toimi oikein.
Noiden puolueiden poliittisen agendan kannattaminen on jotenki biologisesti epäluonnollista urokselle.
Äänestin RKP:tä ja olen täysin suomenkielinen. Miksikö? Koska mikään muu puolue ei ole aidosti PK-yrittäjämyönteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi alkaa myymään itseään, mun Isi myy mun äitii ja ottaa 99% provikan. Kysynnän ja tarjonnan laki. Olen vähän va_jaa.
Ketä yllättää et vasemmiston keskuudessa mielenterveysongelmat selvästi yleisempiä?
Minkä lähteen mukaan vasemmiston keskuudessa mielenterveysongelmat ovat selvästi yleisempiä?
Koska vihervassarit kaataa tämän maan vuosikymmenessä jos saavat olla vallassa.
Koska en halunnut äänestää liberaaleja. Ajattelin, että rajat kiinni on tärkeämpää kuin taloudelliset päätökset. Paras olisi jos leikkaukset järjestettäisiin ei-Suomalaisilta. Ensi vaaleissa taidan kyllä äänestää vasemmistoa, sillä hyvinvointivaltio on tärkeämpi kuin liberaalipolitiikka.
Vierailija kirjoitti:
Miten he sen tekisivät?
Ei nykyinen hallitus istunut äänestyshetkellä, vaan nykyinen oppositio. Äänestin nykyisen hallituksen puoluetta. Edellisen hallituksen toimet (toimettomuus) olivat viemässä maan täydelliseen katastrofiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyinen hallitus istunut äänestyshetkellä, vaan nykyinen oppositio. Äänestin nykyisen hallituksen puoluetta. Edellisen hallituksen toimet (toimettomuus) olivat viemässä maan täydelliseen katastrofiin.
Lakko-oikeus ja sunnuntailisäkö vievät maan täydelliseen katastrofiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten he sen tekisivät?
Harjoittamalla politiikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten he sen tekisivät?
Harjoittamalla politiikkaansa.
Ja mikä siinä politiikassa on se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä lähteen mukaan vasemmiston keskuudessa mielenterveysongelmat ovat selvästi yleisempiä?
Tilastojen mukaan vasemmiston kannattaja on mielenterveyskuntoutuja tai sairaseläkkeellä masennuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talven lakkoilun tähden aika monta työpaikkaa katosi kyllä jo
Kukaan ei enää ostanu mun isin hikipajan surkeita ylihintaisia tuotteita, eikä kukaan halunnut sinne töihin kun palkaksi sai vain perunalastun päivässä, sit mun Isi keksi että se on Sannan ja Neuvostoliiton vika. Olen vähän va_jaa.
Ryydin välikysymyskäsittely alkaa. Spermanaama luottaa raiskaajaan.