Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äänestit hallituksessa istuvia puolueita?

Vierailija
20.06.2024 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska vihervassarit kaataa tämän maan vuosikymmenessä jos saavat olla vallassa.

Miten he sen tekisivät?

Harjoittamalla politiikkaansa.

Ja mikä siinä politiikassa on se ongelma?

Valtion taloudellisten realiteettien hylkääminen menolisäyksillä ja valtavan velkakuorman korkoineen luominen ja siirtäminen tulevien sukupolvien niskoille.

Vierailija
42/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa on että suomessa on:

1 600 000 eläkeläistä

1 000 000 alaikäistä ja opiskelijaa

700 000 julkisen sektorin työntekijää valtiolla, kunnilla ja hv-alueilla

300 000 työtöntä

eli yhteensä 3 600 000 elätettävää joiden tulot muodostuu veroista ja muista veroluonteisista maksuista jotka kerätään etupäässä niiltä lopuilta yksityisen sektorin 2 000 000 työntekijöiltä , yrittäjiltä ja yrityksiltä. 

Eli 36 % kansalaisista elättää loput 64% kansalaisista. Taitaa olla maailman ennätys eikä todellakaan missään positiivisessa mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi alkaa myymään itseään, mun Isi myy mun äitii ja ottaa 99% provikan. Kysynnän ja tarjonnan laki. Olen vähän va_jaa.

T: cuckoomus nuori

Ketä yllättää et vasemmiston keskuudessa mielenterveysongelmat selvästi yleisempiä? 

Osaako nämä edes keskustella?

Minkä lähteen mukaan vasemmiston keskuudessa mielenterveysongelmat ovat selvästi yleisempiä?

Tilastojen mukaan vasemmiston kannattaja on mielenterveyskuntoutuja tai sairaseläkkeellä masennuksesta

Mitä puolueita sitten ns. tavalliset duunarit äänestävät? Oikeisto kun ajaa vain rikkaiden ja hyvätuloisten asioita.

Vierailija
44/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi alkaa myymään itseään, mun Isi myy mun äitii ja ottaa 99% provikan. Kysynnän ja tarjonnan laki. Olen vähän va_jaa.

Ketä yllättää et vasemmiston keskuudessa mielenterveysongelmat selvästi yleisempiä? 

Minkä lähteen mukaan vasemmiston keskuudessa mielenterveysongelmat ovat selvästi yleisempiä?

Tilastojen mukaan vasemmiston kannattaja on mielenterveyskuntoutuja tai sairaseläkkeellä masennuksesta

Mitä puolueita sitten ns. tavalliset duunarit äänestävät? Oikeisto kun ajaa vain rikkaiden ja hyvätuloisten asioita.

Ei tavallinen duunarimies äänestä vasemmistoa

Vierailija
45/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyneiden eläkkeitä maksetaan siitä rahastosta, johon ne on talletettu.

Mutta muuten hyvä taulukko.

Vierailija
46/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä tilastojen?

Vierailija
47/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska vihervassarit kaataa tämän maan vuosikymmenessä jos saavat olla vallassa.

Miten he sen tekisivät?

Harjoittamalla politiikkaansa.

Ja mikä siinä politiikassa on se ongelma?

Valtion taloudellisten realiteettien hylkääminen menolisäyksillä ja valtavan velkakuorman korkoineen luominen ja siirtäminen tulevien sukupolvien niskoille.

Eikö juuri nykyinen hallitus ota ennätyspaljon velkaa?

Vierailija
48/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin hallituksessa istuvista puolueista vain yhtä. Haluan välttää Suomen ajautumisen suureen lamaan 2030-luvulla ja antaa lapsilleni mahdollisuuden elää valtiossa, jonka talous toimii.

Vierailija
49/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä, en mä tiiä, mikä äänestys, omaiset sanoi että, "rustaa tohon paperiin tää numero". Mä luulin että se oli lotto arvonta.

T: laitokseen suljettu seniili jonka hyväosaista leikkivät omaiset tulevat hakemaan äänen persulle tai cuckoomukselle tilanteen mukaan ja unohtavat sitten laitokseen. Mutqu sanna.

Vierailija
50/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmasto. Oikeisto leikkaa ja säästää, ja samalla myös leikkaantuvat päästöt. Vasemmisto yksinomaan hyvisposeeraa  omaa egoa pönkittämäkseen, syyttelee "niitä muita" aivan kaikesta, kuvittelee taikauskoisesti verojen maksimoimisen julkisen sektorin ikuisen kasvattamisen viilentävän ilmaston, vaikka sillä menolla käy juurikin päinvastoin.

Vierailija
51/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä puolueita sitten ns. tavalliset duunarit äänestävät? Oikeisto kun ajaa vain rikkaiden ja hyv

SDP ja Vasemmistoliitto ovat kyllä olleet ainakin alkuperäisiltä ideologioiltaan nimenomaan työväenpuolueita.

Vierailija
52/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woketus ärsytti.

Vierailija
53/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muu olisi ollut sulaa hulluutta. Suomi ei kestä enää lähivuosikymmeninä muuta hallituspohjaa kuin tämän; kenties ennen pitkää Keskustalla vahvistettuna, mikäli nämä heräävät koomastaan.

Kansanrintamahallitus tuottaa aina surkean lopputuloksen millä tahansa mittarilla.

Vierailija
54/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svenska Folkpartiet varmismaa, ettei säätiöitä veroteta. Millä meidän suku eläisi jos tälläinen rystö tapahtuisi? t Gunilla Grankulla

Vierailija
55/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Riikka sanoi, että meiltä tukipersuilta ei leikata. Nyt leikkaa kumminkin. Väärin äänestin, korjasin EU-vaaleissa

Vierailija
56/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yli 14 vuotiaat ei lähde mun matkaan

M30

Vierailija
57/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul on vähän noita mielenterveys ongelmii ja perskeko hallituksen jälkeen on toi hoitoon pääseminen ollu hankalaa. Long story short, olen niin sekaisin päästäni että ääni meni persulle kun ei oo mulla kaikki palikat laaksossa eikä noista Tynkkysen tiktok pläjäyksistäkään oo apua.

T:persu

Köyhän tuulipuku kahisee sieltä Kontulan Kelasta asti.

Ei kenenkään nykyään tarvitse konttorilla käydä. Netissä nopeampaa.

Vierailija
58/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmasto. Oikeisto leikkaa ja säästää, ja samalla myös leikkaantuvat päästöt. Vasemmisto yksinomaan hyvisposeeraa  omaa egoa pönkittämäkseen, syyttelee "niitä muita" aivan kaikesta, kuvittelee taikauskoisesti verojen maksimoimisen julkisen sektorin ikuisen kasvattamisen viilentävän ilmaston, vaikka sillä menolla käy juurikin päinvastoin.

Rikkaat tuottavat eniten päästöjä ja heiltä ei leikata.

Vierailija
59/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän aina kokoomusta ja tekevät omasta mielestäni hyvää johdonmukaista politiikkaa.

Vierailija
60/61 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat tuottavat eniten päästöjä ja heiltä ei leikata.

Rikkaita Suomessa on montako? Ihanko kymmenen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan