Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

📕📕📖 Olivatko Aku Ankka -sarjakuvat ennen parempia? Onko muitankin joiden mielestä nyky-Ankat ovat juoneltaan tosi köyhiä? 📖📕📕

Vierailija
20.06.2024 |

Luin uutta Aku Ankkaa ja ihmettelin miten totaalisen mielikuvituksettomia nykyajan tarinat ovat! 😢 Vain päätöntä ADHD-rymistelyä. Ei enää sellaista juonen rakentamista niin kuin ennen. Visuaalisestikin ovat todella halvan näköisiä.

Oletteko tekin huomanneet, että nyky-Ankat ovat tosi surkeita verrattuna 70-80-lukujen Ankkoihin? Mistähän näin iso muutos johtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen tällä hetkellä 2005 vuoden akuja ja on ainakin itelle kelvannut. En oo tosin vaativa lukija ja aamiaisella vaan luen. Ostin näitä aikoinaan aimo läjän ja vuosiahan tässä menee lukiessa. Akuja vuodesta 2005-2010

Vierailija
2/5 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tämän päivän Aku on ihan täyttä kuraa. Vertaa esimerkiksi 80- 90-luvun akkareihin niin huomaa ihan järisyttävän eron juonen rakentelussa ja piirrosjäljessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mökillä on vanhoja lehtiä ja niitä lukee ihan mielellään, uudet on liian levottomia.

Vierailija
4/5 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luen tällä hetkellä 2005 vuoden akuja ja on ainakin itelle kelvannut. En oo tosin vaativa lukija ja aamiaisella vaan luen. Ostin näitä aikoinaan aimo läjän ja vuosiahan tässä menee lukiessa. Akuja vuodesta 2005-2010

Vuoden 2005 Aku Ankka on kohta 20 vuotta vanha....

Vierailija
5/5 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tehdään mahdollisimman halvalla, niin se sitten näkyy. En tiedä onko toisena tekijänä sitten se, ettei nykyihminen enää pysty seuraamaan pidempää juonellista tarinaa, joten kaiken pitää olla vain pauketta.