Juhannus nosti taas esiin parisuhdeongelmat
Ihan sama kuin viime vuonna. Mies alkoi yhtäkkiä vetäytyä yhteisistä juhqnnussuunnitelmista, selkeästi hän ei halua viettää kanssani aikaa. Alkoi puhuakin minulle halveksivalla äänensävyllä. Miten tulkitsisitte tämän? Miksi juuri juhannuksena tekee näin?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa rentoutua grillin ja oluen äärellä. Nainen häärää pinna kireällä, motkottaa ohjeistaa ja uhriutuu.
Riippuu naisesta. Mä tykkään myös ottaa olutta ja rentoutua grillin äärellä, ilman mitään hössötystä.
Sulla ei taidakaa olla juhannusongelmia sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mitä suunnitelmia teillä oli? Etkö voi toteuttaa niitä ilman sitä?
Voin kyllä tehdä kaiken yksin ja olen niin jo tehnytkin vuosia. Emme ole esim matkustaneet miehen kanssa mihinkään yhdessä 6 vuoteen. Olen matkustanut etelänlomillekin yksin. Emme käytännössä vietä koskaan aikaa yhdessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksena ja lomilla nää aina eskaloituu kun on "pakko" viettää sitä yhteistä "laatuaikaa" vaikka toisen pärstä vituttaa.
En ymmärrä, miksei sitten ota eroa puolisosta, jos hän kerran niin vituttaa.
Ap
No mutt jos se mies vaikka muuttuis.
En minä tiedä, mutta eikös se näin ole että lomilla riidellään ja kyllästytään ja sit onkin eropiikki loppukesästä. Meillä puolisolla alkaa nyt loma ja meitä ei vituta kumpaakaan vaan on paljon kivoja suunnitelmia sekä yhdessä että erikseen. Monessa tapauksessa ehkä keittää yli se että on nimenomaan pakko olla yhdessä se koko loma tai vaikka vaan pelkkä juhannus. "Pakko mennä ja tehdä yhdessä kun ollaan pariskunta"
Mut jos se vaikka muuttuis.... No,
Sitä miehen muuttumistahan monet kuitenkin odottaa... eikä opi, ei sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä tehdä kaiken yksin ja olen niin jo tehnytkin vuosia. Emme ole esim matkustaneet miehen kanssa mihinkään yhdessä 6 vuoteen. Olen matkustanut etelänlomillekin yksin. Emme käytännössä vietä koskaan aikaa yhdessä.
Ap
Eli selvästi mies ei tykkää matkustelusta ja on tympääntynyt sinuun koska koitat pakottaa häntä kaiken maailman suunnitelmiin.
Exä teki sitä mulle ja jos lähdin reissuun tai vastaavaan mukaan niin sekään ei kelvannut koska mun olis muka pitänyt tykätä olla siellä. Onneksi nyt kukaan ei pakota lomareissuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sä sitten vuodesta toiseen siinä roikut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Morjens!
Itteppähän valitset. Olet aikuinen. Mies ei selvästikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Morjens!
Itteppähän valitset. Olet aikuinen. Mies ei selvästikään.
Minusta ap vaikuttaa juuri sellaiselta 20v reissaajalta ja mies 50v jurottajalta
Mikä se semmonen parisuhde on?
Oon vapaa leija, kuin taivaan lintu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normipäivä teillä. Pakkoko sitä miestä on pakottaa mihinkään kun selvästi ei halua. Miksette jää kotiin nussimaan koko juhannukseksi?
Ensinnäkin siksi, että mies ei ole halunnut seksiä kahteen vuoteen. Mies ylipäätään ei näytä haluavan olla kanssani kahdestaan, ja puhuu halveksuvasti.
Ap
Miksi olette yhdessä? Haluatko sinä viettää aikaa hänen kanssaan? Kaipaatko seksiä? Onko teillä mitään yhteistä? Ja miksi et ole jo lähtenyt suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miten se nyt yhtäkkiä juuri tänä viikonloppuna muuttuisi? Ja miksi olette sitten yhdessä, jos ette kerran ole. Mitä yhteistä teillä on? Ja mitä haluatte elämältä ja parisuhteelta?
Aikamoiselta vätykseltä vaikuttaa tämä mies, mutta myös itse Ap.
No omapahan on surkea elämäsi...
Mikset itse ota eroa vai meneekö rahat ?
Meillä on sen verran helppoa ettei minulla ja miehelläni ole paljon läheisiä eikä kavereita mutta miehelläni on mökki jossa olemme. Helppo päätös, juhannuksena miehen veli ja sen serkku ja sen tyttöystävä tulee mökille ja minun sisko ja yksi kaveri. Tuossa olisi festarit ihan vieressä mutta ei meitä kiinnosta. Mies sanoi jo talvella että asumme mökille koko kesän ja en vastustellut.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa rentoutua grillin ja oluen äärellä. Nainen häärää pinna kireällä, motkottaa ohjeistaa ja uhriutuu.
Häärää? Niin, jonkun on ne grillattavat rahaattava sieltä kaupasta. Lisäksi jos on pieniä lapsia, niin ei se oluen kanssa "rentoutuminen" ole järin fiksua.
Parisuhteesi ei tällä parane.Puhu henkilölle itselle asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normipäivä teillä. Pakkoko sitä miestä on pakottaa mihinkään kun selvästi ei halua. Miksette jää kotiin nussimaan koko juhannukseksi?
Ensinnäkin siksi, että mies ei ole halunnut seksiä kahteen vuoteen. Mies ylipäätään ei näytä haluavan olla kanssani kahdestaan, ja puhuu halveksuvasti.
Ap
Miksi sitten sinnittelette yhdessä? Sinulle olisi suuri helpotus asua yksin kuuntelematta toisen törkeää arvostelua ja vastaanhankaamista joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi olette naimisissa?
Mies haluaa vetää kaljaa läpi juhannuksen. Eka aukeaa jo ennen lounasta. Tuttu tarina.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö että Juhannus on kristillinen juhla? Kyllä silloinkin asioita voi tulla pintaan kuten jouluna. Johannes Kastajan juhla.
Johannes Kastajan äiti oli Elisabet ja isä Sakarias, vanhoja ihmisiä. Enkeli ilmoitti Sakariakselle että Elisabet tulee raskaaksi ja synnyttää pojan... josta tulee Jeesuksen edeltäkävijä.
Elisabet ja Neitsyt Maria olivat sukulaisia. Kun he kohtasivat niin muistaakseni lapsi hypähti Elisabetin kohdussa. Tästä puoli vuotta niin on Jeesuksen syntymäpäivä, meidän joulumme...
Sakarias ei uskonut kun enkeli ilmoitti hänelle Elisabetin raskaudesta ja niinpä hänestä tuli mykkä. Vasta kun poika syntyi hän sai puhekykynsä takaisin. Tuskin hän kuitenkaan mitään mykkäkoulua piti vaan oli kyseessä puhekyvyn menetys.
Tarkastakaa Raamatusta että tarinani on ihan oikein sillä voin muistaa jotain väärin. Oliko se enkeli Gabriel joka ilmoitti Elisabetin raskaudesta Sakariaalle?
Hyvin muistettu ja muistuteltu lukijoita.
Riippuu naisesta. Mä tykkään myös ottaa olutta ja rentoutua grillin äärellä, ilman mitään hössötystä.