Kahden luomen poisto yksityisellä maksaa yli 600 e
Kaduttaa vähän kun menin. Luomet poistettiin kasvoista mutta jäi rumat arvet joita joudun peittämään meikillä. Luulin että myös 8 mm:n kokoinen läiskä poistettiin mutta siitä otettiinkin vain näyte ja osa läiskästä on edelleen kasvoissa.
Kommentit (11)
Ole vaan kärsivällinen arpien kanssa. Vuoden kuluttua et huomaa mitään arpia. Kasvojen iho uusiutuu nopeasti tietty riippuen ihmisestä. Minulla poistetaan luomet jäädyttämällä eikä jää mitään arpia.
Vierailija kirjoitti:
No luomet ovat nyt poissa. Julkiselle ei nykyisin enää pääse edes näyttämään luomia tai ihomuutoksia.
Pääseehän jos luomet hankautuvat rikki tai muuttavat ulkonäköään. Huvikseen ei pääse jos luomi on omasta mielestä ruma tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luomet ovat nyt poissa. Julkiselle ei nykyisin enää pääse edes näyttämään luomia tai ihomuutoksia.
Pääseehän jos luomet hankautuvat rikki tai muuttavat ulkonäköään. Huvikseen ei pääse jos luomi on omasta mielestä ruma tms.
Kerro missä pääsee?
Niin kävit yleislääkärillä, ihotautilääkärillä, kirurgilla vai plastiikkakirurgilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro missä pääsee?
HUS alue
Vierailija kirjoitti:
Niin kävit yleislääkärillä, ihotautilääkärillä, kirurgilla vai plastiikkakirurgilla?
Plastiikkakirurgilla. Ap
Riippuu missä käy. Minulla olisi maksanut 150 jos olisi pitänyt itse maksaa mutta meni työterveyteen, eli maksoi tasan 0 euroa.
Itse poistatin myös pari. Toisen hoiti ihotautilääkäri. Toisen yleislääkäri. Yleislääkäri teki niin hyvää työtä ettei tullut arpea ollenkaan. Hinta ei aina takaa lopputulosta.
Kannattaa käyttää silikonilaastaria vuoden niiden arpien päällä. Siten arvista tulee siistit ja huomaamattomat. Auringonvalo voi hyperpigmentoida arvet ja saat siten leikkuuviivat, joita osa luulee tatuoinneiksi.
Itse käytin onnettomuudessa kasvoihin tulleisiin haavoihin heti silikoniteippejä kun haavat olivat ummessa ja käytin teippejä 23 tuntia vuorokaudessa. Pesin teipit samalla kun pesin kasvoni. Pesin ihan Lacto Linella ja annoin kuivua ihan tavallisen muovisen purkinkannen päällä. Sitten kun kuivuivat niin teipit takaisin paikoilleen.