Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tilillä 48€ ja palkka tulee ensi viikon perjantaina ja silti mietin baariin menemistä lauantaina

Vierailija
19.06.2024 |

Ruokaa on jääkaapissa, pakastimessa ja kuivakaapissa, että ruoasta ei ole pulaa. Kissalla on ruokaa, autossa bensaa eikä ole maksamattomia laskuja. 

Veetuttaa eräs ihminen tällä hetkellä niin paljon, että mietin josko baarista tarttuisi seuraa mukaan. Jos sillä saisin viimein itseni riuhtaistua irti tuosta miehestä. Meille ei voi koskaan tulla parisuhdetta ja mies haluaa vain seksiä, mä heikkona ja tunteiden vallassa otan vastaan sen vähän mitä saan. Vaikea päästä eroon miehestä kun on tunteita tätä kohtaan. 

No tuosta 48€:sta ajattelin ostaa vielä salaattia ja kirsikkatomaattia. 

Taitaa vain olla niin, että tuppukylän ainoasta baarista on vaikea löytää seuraa varsinkaan juhannuspäivänä. Ketä tahansa miestä en huoli.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myytyä yhden jutun ja sain 10€ lisää rahaa. On vain mieli niin musta tuon miehen vuoksi ja miten kohtelee mua. Saa nähdä jaksanko lähteä lauantaina mihinkään. 

ap

Vierailija
22/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sellainen fiilis, että kyllä mä sinne baariin menen! Mieli vain yrittää olla musta välillä, mutta yritän ajatella muuta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on sellainen fiilis, että kyllä mä sinne baariin menen! Mieli vain yrittää olla musta välillä, mutta yritän ajatella muuta.

ap

Hauskaa illanjatkoa.

Vierailija
24/36 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto miten typerä, et taida töissä edes olla

Vierailija
25/36 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto miten typerä, et taida töissä edes olla

Itse olet typerä. Ihan olen töissä käyvä ihminen. Mistä edes keksit nuo sun harhat?

ap

Vierailija
26/36 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa! Tule sitten kertomaan miten meni! Lähdetkö yksin liikenteeseen vai kavereiden kanssa? :)

Vierailija
27/36 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi mies, joka sponssaa sinulle niitä Corona -kaljoja baarissa. Ja sitten viet miehen kotio. 1+1=2.

Kyllä mä maksan itse juomani eikä mua juomilla osteta petiseuraksi. En ole mikään maksullinen.

Ap

Entäs rahalla sitten? Sä olet vielä rahapulassa ens viikon ni sinähän saat vielä pimpsukalla asian järjestymään.

Vierailija
28/36 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ilta meni ?

Vierailija
29/36 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi mies, joka sponssaa sinulle niitä Corona -kaljoja baarissa. Ja sitten viet miehen kotio. 1+1=2.

Kyllä mä maksan itse juomani eikä mua juomilla osteta petiseuraksi. En ole mikään maksullinen.

Ap

Entäs rahalla sitten? Sä olet vielä rahapulassa ens viikon ni sinähän saat vielä pimpsukalla asian järjestymään.

Painu hel vettiin!!! En ole mikään huo ra!!!!! 

ap

Vierailija
30/36 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ilta meni ?

Ihan kivasti ja oli tuttujakin liikenteessä niin ei tarvinnut yksin olla. Mitään sutinaa ei ollut, mutta ei se mitään. Ehkä mieliala ei ole oikea yhtään mihinkään. Pitää selvittää ensin omat ajatukset ja päästä yli siitä eräästä kuspäästä.

ap

Vierailija
31/36 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppeliä...pummaa baarissa juomat ja huom...

Kurki tarkasti baaritiskillä lattiaa..sinne on usein pudonnut seteleitä...niillä saa ilmaisen baari illat

Vierailija
32/36 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Painu hel vettiin!!! En ole mikään huo ra!!!!! 

ap

Ilmeisesti ilta EI mennyt hyvin! 😂

Mun viettämä ilta ei liity mitenkään siihen, että suutun kun pidetään huorana!!! Kuinka tyhmä sä oikein olet????

ap

Vierailija
33/36 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simppeliä...pummaa baarissa juomat ja huom...

Kurki tarkasti baaritiskillä lattiaa..sinne on usein pudonnut seteleitä...niillä saa ilmaisen baari illat

Jep viime viikolla löysin täydessä baarissa. Kahdessa erässä 40 euroa ja 5 euroa  sekä yhden tyhjän lompakon jonka palautin rouville 

Vierailija
34/36 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkus meet

Vierailija
35/36 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa ei ole yhtään ongelmaa jota ei alkoholilla saisi pahennettua. Luulen että kännipano jonkun random miehen kanssa menee vähän samaan kategoriaan.

Joo, ainoa vaihtoehto on tietysti juoda itsensä tajuttomaksi...Hän halusi baariin muutamalle. Jos siellä vaikka olisi kivempaa/sosiaalisempaa kuin yksin kotona.

Vierailija
36/36 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei näytä tajuavan, että tämä aloitus on tehty viime viikolla ja olin baarissa lauantaina.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän