Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tilillä 48€ ja palkka tulee ensi viikon perjantaina ja silti mietin baariin menemistä lauantaina

Vierailija
19.06.2024 |

Ruokaa on jääkaapissa, pakastimessa ja kuivakaapissa, että ruoasta ei ole pulaa. Kissalla on ruokaa, autossa bensaa eikä ole maksamattomia laskuja. 

Veetuttaa eräs ihminen tällä hetkellä niin paljon, että mietin josko baarista tarttuisi seuraa mukaan. Jos sillä saisin viimein itseni riuhtaistua irti tuosta miehestä. Meille ei voi koskaan tulla parisuhdetta ja mies haluaa vain seksiä, mä heikkona ja tunteiden vallassa otan vastaan sen vähän mitä saan. Vaikea päästä eroon miehestä kun on tunteita tätä kohtaan. 

No tuosta 48€:sta ajattelin ostaa vielä salaattia ja kirsikkatomaattia. 

Taitaa vain olla niin, että tuppukylän ainoasta baarista on vaikea löytää seuraa varsinkaan juhannuspäivänä. Ketä tahansa miestä en huoli.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae 48 kpl euron oluita kaupasta ja nauti omasta seurasta 

Vierailija
2/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae 48 kpl euron oluita kaupasta ja nauti omasta seurasta 

Kyllä mulla on juomista kotona, mutta baariin huvittaisi mennä eikä vain istua kotona. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 euroa riittää yksiin hyviin kotikänneihin siten, että saat vintin pimeäksi illalla ja seuraavalle päivälle voi vielä jättää muutaman annoksen loiventavaa.

Vierailija
4/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä kyllä mitään euron oluita joisi, pahaa ne on. Jos juon olutta, niin mä juon Coronaa joka on parasta.

Ap

Vierailija
5/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48 euroa riittää yksiin hyviin kotikänneihin siten, että saat vintin pimeäksi illalla ja seuraavalle päivälle voi vielä jättää muutaman annoksen loiventavaa.

Huoh. En mä nyt mitään kotikännejä tässä kaipaa ja totaalisia perseitä! Kyllä mulla kotona on juomista, ei nyt siitä ollut kyse vaan baariin menosta. En mä mitään loiventavia juo. 

Kristus teitä joitakin kun ette osaa lukea. 

Ap

Vierailija
6/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mies, joka sponssaa sinulle niitä Corona -kaljoja baarissa. Ja sitten viet miehen kotio. 1+1=2.

Vierailija
7/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko mennä kauemmas kunnon bileisiin, jonnekin, jossa olis uusia kasvoja ja tuttavuuksia? Tai kivat treffit vaikka tinderistä? Tai sit nautit vaan omasta hyvästä seurasta, ja mietit, miksi annat miehen kohdella sua epäarvostavasti. Kun sen arvostuksen rajan löytää, muutkin alkaa kunnioittaa sitä.

Vierailija
8/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei ole yhtään ongelmaa jota ei alkoholilla saisi pahennettua. Luulen että kännipano jonkun random miehen kanssa menee vähän samaan kategoriaan.

Vierailija
9/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä! Ei kannata jäädä yksin nysväämään kotiin

Vierailija
10/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko mennä kauemmas kunnon bileisiin, jonnekin, jossa olis uusia kasvoja ja tuttavuuksia? Tai kivat treffit vaikka tinderistä? Tai sit nautit vaan omasta hyvästä seurasta, ja mietit, miksi annat miehen kohdella sua epäarvostavasti. Kun sen arvostuksen rajan löytää, muutkin alkaa kunnioittaa sitä.

Ei mulla ole rahaa tai muutenkaan mahdollista lähteä mihinkään kauemmas eikä kyllä edes huvita. Ei mua kiinnosta Tinder, se on nähty jo. Kolme kertaa se on mulla ollut ja kolme kertaa olen sen poistanut. Ihan pjaska paikka enkä jaksa muutenkaan tuollaisia deittisovelluksia. 

Ap

Vierailija
11/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi mies, joka sponssaa sinulle niitä Corona -kaljoja baarissa. Ja sitten viet miehen kotio. 1+1=2.

Kyllä mä maksan itse juomani eikä mua juomilla osteta petiseuraksi. En ole mikään maksullinen.

Ap

Vierailija
12/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta viskipullo tolla hinnalla ja juo se kotisohvalla. Kaapista seuraavalle päivälle niitä loiventavia

Vierailija
13/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mikään lentokenttä ole jossa pitää kuulutella lähtöjä.

Vierailija
14/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta viskipullo tolla hinnalla ja juo se kotisohvalla. Kaapista seuraavalle päivälle niitä loiventavia

Mikä teitä joitakin vaivaa?? Nyt ei ollut pointti vetää perskännejä vaan juoda kohtuudella ja mennä baariin. En juo mitään viskiä, on aivan hvetin pahaa.

Ap

Vierailija
15/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mikään lentokenttä ole jossa pitää kuulutella lähtöjä.

Kukaan ei pakottanut lukemaan tätä aloitusta joten mene muualle ulisemaan.

Ap

Vierailija
16/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä! Ei kannata jäädä yksin nysväämään kotiin

No katsotaan mikä lauantaina on fiilis, että tuleeko lähdettyä.

Ap

Vierailija
17/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene baariin, mutta tarpeeksi myöhään että kaikki jotka sinne on tulossa on siellä jo todennäköisesti. Osta yksi juoma, ja juo se hitaasti. Ehdit käydä läpi tarjonnan, ja jos mitään mielenkiintoista ei ole, lähde pois ja säästä loput rahat.

Vierailija
18/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene baariin, mutta tarpeeksi myöhään että kaikki jotka sinne on tulossa on siellä jo todennäköisesti. Osta yksi juoma, ja juo se hitaasti. Ehdit käydä läpi tarjonnan, ja jos mitään mielenkiintoista ei ole, lähde pois ja säästä loput rahat.

No mietin, että puoliltaöin ehkä voisi mennä jos menen.

Ap

Vierailija
19/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa ei ole yhtään ongelmaa jota ei alkoholilla saisi pahennettua. Luulen että kännipano jonkun random miehen kanssa menee vähän samaan kategoriaan.

Mutta toisi jännitystä elämään!

Vierailija
20/36 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en ole vetämässä mitään perskännejä enkä mä ketä tahansa petiini huoli. Ja kun kyse tuppukylästä, niin suurella todennäköisyydellä edes jotenkin tiedän monet jotka voisi liikenteessä olla,

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi