S-market/taneli mäkelä
Koska päästäisiin tästä perkeleen Mäkelästä eroon näissä s marketin mainoksissa,nyt sitä ei onneksi ole näkyny,mutta valitettavasti kuuluu 5 minuutin välein.Voi Vittu!!8_8
Kommentit (73)
Ihana Taneli Mäkelä! Nautin noista mainoksista aivan laittoman paljon.
Taneli Mäkelä on Suomen komein hopeakettu! 💗🥰
Taneli Mäkelä teki nuorena pari iskelmälevyä
Eläkenäyttelijä saa hyvät rahat mainoksista.
Vierailija kirjoitti:
Kuka Helvetin nero tekee nämä s-marketin mainokset, aivan Saatanan tyhmiä,olen lopettanut s marketissa käynnin näiden takia,vaikka tiedän,että sillä ei ole merkitystä!!
Ihan hyvä, että ei tarvitse Sinua S-Marketissa katsella lönkyttelemässä tippuvine verkkareinesi.
Taneli on charmantti - jaksan katsoa ja kuunnella häntä jopa mainoksissa.
"Näin se menee!", huudahti Taneli Mäkelä.
Taneli Mäkelä sais painua helvettiin
Taneli on loisto näyttelijä ym. Wikipediasta esim. voi tarkistaa meriitit. Niin monet julkkikset tienaavat tällä tavoin. Suurin osa tosin vain ääninäyttelijöinä. Kenelle ei helppo raha kelpaisi.
Tanelihan itse käyttää kyllö K-supermarkettia. Terveisin naapuri
Kuvottavaa ja irvokasta köyhien pilkkaa koko mainossarja. Aika uskomaton suoritus Taneli Mäkelältä.
Karseita mainoksia. Olin taloudellisesti kusessa viime vuonna ja vitu tti kuunnella niitä mainoksia. Kiva vedellä kaurapuuroa koko joulupyhät ja Taneli lässyttää runsaista joulupöydistä. Haista tane paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoja mainoksia. Siinä on meitä tavallisia, varakkaita, tasapainoisia ihmisiä, joilla on paljon ystäviä ja rakkaita sukulaisia.
Millon S-kaupasta on tullut varakkaiden marketti, sehän on alunalkaen työväen kauppa.
Elanto oli työväen kauppa, ei Sok
Tämä ei ole kanelipulla tämä on taneli mäkelä
Se on Tanelilta vielä anteeksi pyyntö suorittamatta Alpo Kurkisen möläytyksestä team ahmassa. Kurkinen koitti höpöttää jotain diipadaapaa ruskealle tytölle hississä. Kunnes tajusi miksi ei saanut mitään vastausta ja totesi. AI MUTTA NYTHÄN MÄ VASTA HOKASIN, että ettehän te voikaan ymmärtää mitään kun tehän olettekin "N-sana". Että alkaisi olla korkea aika Tanelin pyytää anteeksi ja aidosti katua, että suotui moiseen käsikirjoituksen kohtaan!!
Onneks yks mainos on korvattu jo kissoilla ja puhuvalla koiralla!
Kusipää mässäilijä!