Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!! Pitäisi lukea kesän aikana yksi kirja opiskelut 300 sivua enkä lukenut yhtäkään sivua, koska en mitenkään jaksaisi.

Vierailija
19.06.2024 |

Lukeminen on jotenkin työlästä ja tylsää. Onko nykyisin mitään mahdollista saada äänikirjaksi muutettua. Tietääkseni tästä ei ole äänikirjaa tehty.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jumalauta. Jos on noin laiska niin et varmaan selviä koko opinnoista.

Vierailija
2/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, lue se nauhoitus päällä ja sitten kuuntele. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus huipussaan taas. Jos ei tuon vertaan saa mitään aikaiseksi, niin tuo ei ole sinulle kyllä oikea ala, mene johonkin amikseen.

Vierailija
4/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon hyvin, että tämä on mahdollista. Kyllä tänä päivänä kaikenmaailman pösilöt pyrkivät korkeakouluihin ynnä muihin ja kaikki pitäisi hoitaa heidän puolestaan, kun ei jaksa edes pyrstöä liikuttaa.

Vierailija
5/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lue. Kuka sinua pakottaa?

Vierailija
6/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sinä olet väsynyt jaksatko edes syödä tai katsoa tv:tä.

Taitaa olla se kiinostuksen puute, kun pitäisi itse tehdä jotain, kaikki pitää saada valmiina eteen. Hyvä, ettei ole äänikirjaa, kehitä itseäsi ja pakota itsesi lukemaan.

Vierailija
7/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiselta vetelykseltä kuulostat. Taitaa olla ihan hyvä jos et läpäise opintoja, ties mitä jaksamattomuuskohtauksia ilmenee töissä.

Vierailija
8/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D. Olipa jotenkin huvittava avaus.

Mahtaako ap ylipäätänsä jaksaa tehdä minkään asiaan eteen yhtään mitään.

N21

Vierailija
9/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tästä, kun meillä oli yksi harjoittelija poika töissä, hoitoala, hän saapui töihin 15 minuuttia myöhässä eikä saanut mitään tehtyä.

Päivän lopuksi, kysyin, että saitko järjesteltyä liinavaatevarastoa, niin hän vastasi, ettei ole ehtinyt. Ihmettelin, että miten niin ei ole ehtinyt eihän tuo ole tehnyt täällä muuta, kuin toimittanut tyhjää.

En tiedä mihin hän lopulta suuntautui, mutta meille ei töihin koskaan päässyt. Opiskelijoissa on isoja eroja, osa hoitaa hommansa hyvin, mutta sitten on näitä oh hoijaa ku haukotuttaa, en minä jaksa mitään...

Vierailija
10/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae äänikirjasovelluksesta. Jos ei löydy niin, ei auta, kuin lukea.

Vierailija
11/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh minäkään en jaksa lukea. Lukeminen on niin puuduttavaa hommaa, varsinkin kirjan luku. Minä haluan enemmän sellaista sopivan rauhallista toimintaa, ymmärrän ap:ta hyvin. Pakko lukua 300 sivua hyi.

En jaksaisi lukea edes mielenkiintoista noin pitkää kirjaa.

Vierailija
12/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutama päivä sitten kirjaston koneella ja vieressä istu mamupoika joka yritti saada kaverinsa tekemään hänen puolestaan jonkun testin, rahalla.Joten tarjoa jollekin rahaa jos se lukisi kirjan sun puolesta.

Vierailija
13/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalle kirja mukaan, ota aurinkoa ja lue samalla useampana päivänä.

Mä luen tuon verran helposti yhdessä päivässä, joten varmasti kuka tahansa muukin siihen kykenee , voi vain ottaa yhden päivän vaikka huomenna että se kirja on sen päivän projekti eikä tee muita tehtäviä silloin.

Vierailija
14/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En opiskele ..mutta lukemista olisi paljoin kirjat odottaa........... tuhansia sivuja mielkiintoista tekstiä.

Vierailija
15/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jooh minäkään en jaksa lukea. Lukeminen on niin puuduttavaa hommaa, varsinkin kirjan luku. Minä haluan enemmän sellaista sopivan rauhallista toimintaa, ymmärrän ap:ta hyvin. Pakko lukua 300 sivua hyi.

Jaksatko pyyhkiä edes persettäsi vai onko sekin liian puuduttavaa hommaa? Vai sopivan toiminnalista näpertelyä?

Vierailija
16/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee ääneen ja kirjoittaa muistettavia asioita, se auttaa opiskelussa. Itelleen voi myös tehdä kysymyksiä lukemastaan, en ole kokeillut. Sitä olen kyllä tehnyt jossain pienimuotoisemmassa opiskelussa, että yliviivaan jo oppimani ja harjoittelen loppuja. Lue ensin kuin lukisit romaania, ilman paineita. Jotain kokonaisuutta saattaa jo hahmottua siinä vaiheessa. Muistettavaa voi myös laulaa jonkin kipaleen tahtiin. 

Vierailija
17/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainenkin vinkki on annettu, että opettaa opiskelemaansa asiaa muille. Ainahan voi koklata.

Vierailija
18/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä kirja.

Vierailija
19/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän riippuu siitä haluaako opiskelemaan vai ei. Ei toki ketään voi pakottaa, jos haluaa jäädä kouluttamattomaksi yhteiskunnan ulkopuolelle.

Vierailija
20/59 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle ihmiselle aivan kohtuuton rasti.Kysy jos opettaja voisi lukea sen sinulle lempeällä äänellä puhelimessa.