Apua!! Pitäisi lukea kesän aikana yksi kirja opiskelut 300 sivua enkä lukenut yhtäkään sivua, koska en mitenkään jaksaisi.
Lukeminen on jotenkin työlästä ja tylsää. Onko nykyisin mitään mahdollista saada äänikirjaksi muutettua. Tietääkseni tästä ei ole äänikirjaa tehty.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jooh minäkään en jaksa lukea. Lukeminen on niin puuduttavaa hommaa, varsinkin kirjan luku. Minä haluan enemmän sellaista sopivan rauhallista toimintaa, ymmärrän ap:ta hyvin. Pakko lukua 300 sivua hyi.
En jaksaisi lukea edes mielenkiintoista noin pitkää kirjaa.
Jaksatko pyyhkiä edes persettäsi vai onko sekin liian puuduttavaa hommaa? Vai sopivan toiminnalista näpertelyä?
Joo siis nämähän ovat aivan samoja asioita. Voit mennä vaikka pyyhkimään hänen pers niillä sivulla. Veetuilija!
Joku englannin kielinen syventävän psykologian opus saattaa olla vähän raskaampaa luettavaa kuin ne sinun rantatuoli harlekiinisi...
Sitä se opiskelu on. Itse valitsit.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei yhtä 300 sivun kirjaa saa luettua niin taitaa nuo opinnot romahtaa tuohon, vaihda alaa ja suuntaa muualle. Minä voin lukea 300 sivua parissa tunnissa.
Jääkö mitään mieleen??
Koita lukea se ensi viikolla. Siten saat rentoutua loppuviikon sekä koko heinäkuun.
Palsta menee kiinni. En ehdi vastaa
Vietä sekin aika vauva palstalla.
Kun tänään aloitat lukemisen on se huomenna luettu. Mitä teet lukutaidolla kun, tai jos, et lue.
Olen kuullu näistä järjettömistä lakimiesten lukumääristä. Miten siinä pystyy muistamaan asiat vai muistaako mitään? Itselle ois täysi mahdottomuus ja tuohan on pelkkää lukemista. Vai miten tuo tehtiin?
utelias