Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen " kakkosvaimo" ...

Vierailija
30.01.2007 |

Olen eronnut ja tapailen ukkomiestä. Mies pyörittää minua ja leikkii kanssani, minä en pääse hänestä irti. Aina kun yritän lopettaa suhdettamme, hän kiristää otettaan ja alkaa esim. soitella useammin. Minä kärsin tilanteesta, minä olen herkkä ihminen ja en todellakaan pettäjätyyppiä. Olen syvästi rakastunut. Mistä saisin voimaa lopettaa tämän. Säälin miehen vaimoa todella, hän luottaa sokeasti mieheensä, kaiken mitä tämä valehtelee. Usein ajattelen jospa Jumala antaisi minulle kuitenkin anteeksi, sillä rakastan miestä todella paljon. Tekisin hänen vuokseen mitä vain. Hän kertoo rakastavansa, ei jätä vaimoaan ja minä tyhmä en pääse irti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki elämääsi niin paljon muuta sisältöä, että mies ei enää ole elämäsi keskiössä. kun mies yrittää kiristää otettaan sinusta, kiristä sinä vastaavasti vaatimuksiasi - älä alistu palloteltavaksi!

Vierailija
2/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pääsin yli miehestä kun keskityin harrastuksiin ja olin vain pitämättä yhteyttä. Kävin ulkona ja äkkiä se mies ei tuntunutkaan enää " sielunkumppanilta" , vaan muita vastaavanlaisia löytyi.

Mars ihmisten ilmoille ja lopeta yhteydenpito!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata, mutta kun olen sellainen, että ajattelen hänen loukkaantuvan...Kiitos että vastasitte. Musta tuntuu aivan maailmanlopulta elää ilman häntä. Asiahan olisi nykypäivää jos tyytyisin olemaan vaan kakkonen ja pettämään, mutta mun luonteella ei pysty siihen. Jaksaisi ajatella, että jossain on kiva vapaa mies mullekkin...

Vierailija
4/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä suostut olemaan kakkonen? Miehellä on tosi rattoisa elämä sinun (ja vaimon) kustannuksella. Pistä mies tekemään valinta!!!

Vierailija
5/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantapainen tilanne. Suhteemme on jatkunut jo kauan ja tulee jatkumaankin. En viitsi täällä kertoa yksityiskohtaisemmin, mutta ymmärrän sinua erittäin hyvin.

Oletko kysynyt mieheltä, aikooko hän erota? Miksi hän pettää vaimoaan? Onko teillä jommallakummalla tai molemmilla lapsia?

Vierailija
6/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet itsestäsi vain liian merkittävän, mikäli luulet, että hän mitenkään maata kaatavalla tavalla ottaa itseensä siitä ettet olekaan enää hyväksikäytettävissä.

Vierailija
7/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" rattoisa elämä" ? Kusettaa naista joka on mennyt hänen kanssaan naimisiin. Ja toisaalla huiputtaa hyväuskoista " rakastunutta" . Tosi sankari. Säälittävämpää pelleä saa hakea. Myymälävaraskin on enemmän Mies.

Vierailija:

Miksi ihmeessä suostut olemaan kakkonen? Miehellä on tosi rattoisa elämä sinun (ja vaimon) kustannuksella. Pistä mies tekemään valinta!!!

Vierailija
8/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis Mies 40v, uskollinen perheenisä.

Vierailija
9/10 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun sä vaan rakastat vuosi tolkulla ja kohta oma vaimo kävelee vatsa pystyssä vastaan. Ei helvetti. En suostuis kakkosvaimoksi kenellekkään. Se ei ole rakkautta vaatia toiselta sopeutumaan tilanteeseen. Voi olla et sinä rakastat miestä mutta mies ei missään tapauksessa sinua. Joten kannattaako hukata omaa elämäänsä rakastamalla ilman vastarakkautta?

Vierailija
10/10 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan eri asia kuin rakkaus. Eron tietää, kun sen kokee itse.