Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako tämä että olen miehen mielestä ruma

Vierailija
19.06.2024 |

Mies kehunut työkavereiden vaimojen,näyttelijöiden ym.naisten ulkonäköä.Joskus tympääntyneenä olen asiasta sanonut ja jotenkin oma ulkonäköni tuli puheeksi.Mies sanoi että rehellisesti sanottuna et sinä mikään missi tai malli ole mutta en ole sellaista etsinytkään.Sitten lisäsi että olet juuri niin kaunis kuin haluan.Miten käsitätte asian?omaan huonon itsetunnon joten en ole koskaan itsestäni mitään kuvitellutkaan

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni sanoi joskus äitini kuullen: ei ulkonäkö ole minulle tärkeää. Tärkeämpää on että osaa laittaa ruokaa.

Olin aika pieni tuolloin mutta silti tuli olo, ettei isä oikein sanonut kovin kivasti. 

Höpö höpö..

Tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗

Minusta tissit ja hyvät hampaat on se juttu.

Vierailija
62/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vain missit ja mallit ovat kauniita niin kai sitten on niin kuten ajattelit.

Tämä onkin niin hauska mielikuva aina. Mistä ihmisille on tullutkin käsitys, että kaikki missit ja mallit ovat kauniita?  esim: Heidi Willman, näyttää lähinnä mieheltä, Saimi Nousiainen.. no jääköön sanomatta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs taas akan kekkulit vähän edes. Ihan saman tyyppisin kriteerein ne miehet valkkaa naisensa kuin naiset miehensä. Joskus jotkut katuvat valintaansa ja eroavat, mutta pääsääntöisesti siihen harvemmin vaikuttaa lopulta ne ulkoiset tekijät. En ainakaan henkilökohtaisesti ole yhtäkään emäntää ulkonäön tähden hylännyt vaan petollisen luonteen. Naisilla tunnetusti on käärmeen sydän.

Vierailija
64/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vain missit ja mallit ovat kauniita niin kai sitten on niin kuten ajattelit.

Tämä onkin niin hauska mielikuva aina. Mistä ihmisille on tullutkin käsitys, että kaikki missit ja mallit ovat kauniita?  esim: Heidi Willman, näyttää lähinnä mieheltä, Saimi Nousiainen.. no jääköön sanomatta..

Tuo missi/malli juttu on ihan kaupallisuuden ja viihteen vuoksi keksitty ja kehitelty kuvio jossa nostetaan ns muita ylemmäs milloin minkäkin näköisiä naisia. Joskus oli rubens tyyliset naiset se juttu ja joskus oli huippumalli Twiggy tyyppiset naiset. 

Vierailija
65/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tuollaisen mallikommentin heittäjä tarkoittaa niitä kaikkein erikoisemman näköisiä malleja, vaan nimenomaan kuvankauniita. Jos jostain naisesta sanotaan että näyttää mallilta, eiköhän kaikille tule ensimmäiseksi mieleen kaunis ja hyväkroppainen. Jos mies taas sanoo että et sä mikään malli ole, kyllä sen helposti tulkitsee niin, ettei nainen ole hänen mielestään kaunis ja hyväkroppainen.

Vierailija
66/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hernekeittoa tässä lusikoin,kaunis vaimoni imee kulliani mikäs tässä,olen ruma mies.

Vierailija
67/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tuollaisen mallikommentin heittäjä tarkoittaa niitä kaikkein erikoisemman näköisiä malleja, vaan nimenomaan kuvankauniita. Jos jostain naisesta sanotaan että näyttää mallilta, eiköhän kaikille tule ensimmäiseksi mieleen kaunis ja hyväkroppainen. Jos mies taas sanoo että et sä mikään malli ole, kyllä sen helposti tulkitsee niin, ettei nainen ole hänen mielestään kaunis ja hyväkroppainen.

No en minä mikään idi-ootti ole. Vaan heitin ilmoille ajatuksen siitä mistä se mielikuva tulee, että KAIKKI mallit ja missit ovat kauniita, koska yleisellä tasollahan tuo aina sanotaan. Kauneus on aina katsojan omissa silmissä, silloinhan pitäisi nimenomaan nimetä ne kauniina pitämänsä ihmiset esim: Et sinä mikään Cindy Crawford ole.. mutta..  Jos sanotaan, että näytät ihan mallilta, niin malleja on erikokoisia ja todellakin erinäköisiä, joten mistä sitä sitten tietää ketä muistuttaa, niitä vähemmän kauniita vai ketä?!

Vierailija
68/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sanotaan, että näytät ihan mallilta, niin malleja on erikokoisia ja todellakin erinäköisiä, joten mistä sitä sitten tietää ketä muistuttaa, niitä vähemmän kauniita vai ketä?!"

No jos tuollaisen kommentin saa niin aika varmasti muistuttaa sellaista mallin prototyyppiä eli kaunista ja hyväkroppaista, eikä välttämättä ketään tiettyä mallia. Ei todellakaan tarkoiteta että näyttää joltain rumalta mallilta tai vaikka XL-mallilta, koska ne ovat malleissa marginaalinen ryhmä. Ei kukaan käytä haukkumismielessä tuota kommenttia. 

Vähän sama kuin jos sanotaan että joku näyttää insinööriltä. Jokaiselle tulee heti tietynlainen mielikuva, vaikka tosiasiassa insinöörejäkin on joka lähtöön.

Vierailija
69/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä haluaisi tuntea olevansa kumppanille riittävä,ei ulkonäkö ole aikaisemmin ollut se tärkeä asia,nyt vaan tulee kiinnitettyä huomio jokaiseen omaan piirteeseen ja verrattua näihin missi/ malli tyyppisiin naisiin.Minulla on mennyt ihan päiviäkin selaillessa hänen ihailemiensa naisten kuvia ja olen surrut omaa ulkonäköäni.Mies sanoo että olen niin mukava ja minun kanssa hyvä olla.

Ala sinäkin kehua miehelle jotain komeita näyttelijöitä ja kalsarimalleja. 

Juu, kuten tuo Other Danish Guy vaikkapa!

Vierailija
70/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa 36 vuotta. Kertaakaan hän ei ole kokenut tarpeelliseksi kommentoida muiden naisten ulkonäköä. En edes ymmärrä, missä tilanteessa tulee mieleen alkaa kertoilla työkavereiden ulkonäöstä. Todella omituista käytöstä. 

Vierailija
71/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on esim.sanonut että hänen työkaverinsa ei ole mikään komistus mutta sillä on tosi kaunis vaimo siihen nähden, kesken elokuvan ylistänyt naisnäyttelijän kauneutta ja lytännyt miesnäyttelijän ulkonäköä kommentoimalla mitä tuo nainen näkee tuossa miehessä.Aikasemmin miehellä oli tapana googlettaa naisnäyttelijöiden alaston/tissikuvat jälkeenpäin, sanonut lopettaneensa kun sanoin että se on loukkaavaa

Vierailija
72/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle , että et välitä kuulla toisten naisten kehumista,  koska sinulla on huono itsetunto ja koet riittämättömyyttä kuullessasi näitä kommentteja . Kerro että haluaisit kokea olevasi miehen mielestä haluttu ja hyvä sellaisena kuin olet ja että mies antaisi sinun tuntea olevasi hänelle erityinen . 

Muita naisia saa toki katsella kunhan ei tuijottele kuola valuen . 

ps, harva missi on näyttävä ilman meikkiä pieruverkkareissa siviilissä , vaan muokatussa kuvassa tuntien meikkauksella saa ihmeitä .  

Vierailija
73/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehelle , että et välitä kuulla toisten naisten kehumista,  koska sinulla on huono itsetunto ja koet riittämättömyyttä kuullessasi näitä kommentteja . Kerro että haluaisit kokea olevasi miehen mielestä haluttu ja hyvä sellaisena kuin olet ja että mies antaisi sinun tuntea olevasi hänelle erityinen . 

Muita naisia saa toki katsella kunhan ei tuijottele kuola valuen . 

ps, harva missi on näyttävä ilman meikkiä pieruverkkareissa siviilissä , vaan muokatussa kuvassa tuntien meikkauksella saa ihmeitä .  

Mies kehuu välillä myös minua mutta ajattelen että hyvitellekseen aikaisempia puheita,eihän se totuus siitä muuksi muutu vaikka mitä sanoisi koska aikaisemmin halusi rehellisen mielipiteensä jostainsyystä minulle kertoa.Entiedä onko sekään ihan normaalia kun kertoo ihailevansa naisten muotoja,rintoja,peppuja ja kaikkea naisissa koska on mies.Itse en ainakaan koe tarvetta ihailla vieraita miehiä ja niistä kertoilla.Tinze on kuulema jo kasvoiltaankin kaunis nainen,aika iso takamus 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi