Tarkoittaako tämä että olen miehen mielestä ruma
Mies kehunut työkavereiden vaimojen,näyttelijöiden ym.naisten ulkonäköä.Joskus tympääntyneenä olen asiasta sanonut ja jotenkin oma ulkonäköni tuli puheeksi.Mies sanoi että rehellisesti sanottuna et sinä mikään missi tai malli ole mutta en ole sellaista etsinytkään.Sitten lisäsi että olet juuri niin kaunis kuin haluan.Miten käsitätte asian?omaan huonon itsetunnon joten en ole koskaan itsestäni mitään kuvitellutkaan
Kommentit (73)
Vähän kömpelöt sosiaaliset taidot miehellä.
Ei ole tahdikasta puhua totta, joskus voi mielummin olla hiljaa.
Valehtelemaan ei toki kannata lähteä, sekin kostautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset kommentit muistaa kyllä loppuelämänsä. Minullekin vuosien takainen tapailumies kertoi, kuinka olisi ollut mallimimmejäkin tarjolla. Hyvin tuli selväksi mitä ajatteli ulkonäöstäni.
Ei tämä tarkoita mitään. Voit olla mitä vain superkauniin ja susiruman väliltä, mutta mies on huono ja lyttää millä keinolla keksii.
Silloin sen ottaa todesta jos sen sanoo ihminen johon on ihastunut ja jonka mielipiteellä on väliä.
Se tarkoittaa että olet sen verran kaunis että mies voi panna sinua kunnes löytää kauniimman naisen. Jättäisin tuollaisen miehen heti.
Rumuudesta en tiedä, mutta voidaan olla aika varmoja siitä että ainakaan miehesi ei pidä sinua kauniina.
Olet pantavan näköinen kunnes mies jättää toisen naisen takia. Jos ei mies selkeästi sano ettet ole kaunis niin et ole sitten kaunis.
Omasta mielestäni olen ollut ihan ok näköinen,en kaunein mutta en ajattele olevani niin rumakaan.Enkä yleensäkään halua ajatella muistakaan ihmisistä niin.Mies on jälkeenpäin yrittänyt selitellä sanojaan monintavoin,esim.että ei tarkoittanut ulkonäköä vaan sitä että ollaan tavallisia ihmisiä jotka käy töissä yms.Ihan turhaa ja joutavaa selittelyä.Mies välillä myös kehuu ulkonäköäni asioilla jotka eivät kohdallani pidä paikkaansa (esim.pyöreä peppu jota minulla ei todella ole) ja kun kysyn miksi sanoo sellaista,niin ne on kuulema kohteliaisuuksia ettei niiden tarkoituskaan ole aina olla totta vaan saada toinen hyvällemielelle.
Tekstissä lukee että sanoi että on juuri niin kaunis kuin mies haluaa, mitä se sitten tarkoittanee
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita että olet miehen mielestä ruma. Aika monet mukavatkin miehet on tuossa kohtaa vähän tökeröitä, he eivät ymmärrä että naisilla on näitä epävarmuuksia ulkonäöstään, joten tuppaavat olemaan vähän liian rehellisiä. Esim. mun mies sanoi mulle kerran, että ethän sä mikään Meghan Fox tai Margot Robbie ole, mutta ihan söpö kaalimaankakara :D Mullakin tuli se reaktio, että apua, mies pitää mua rumana. Mutta aika äkkiä tajusin että se on ihan fakta, että ei musta olisi ulkonäön takia ihailtua filmitähteä saanut, mutta se että en ole äärimmäisen kaunis objektiivisesti, ei myöskään tarkoita että olen ruma. Olen vaan ihan tavallinen ja miehelle tällaisenani rakas.
Kaikkeen te tyydyttekin🙄
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni olen ollut ihan ok näköinen,en kaunein mutta en ajattele olevani niin rumakaan.Enkä yleensäkään halua ajatella muistakaan ihmisistä niin.Mies on jälkeenpäin yrittänyt selitellä sanojaan monintavoin,esim.että ei tarkoittanut ulkonäköä vaan sitä että ollaan tavallisia ihmisiä jotka käy töissä yms.Ihan turhaa ja joutavaa selittelyä.Mies välillä myös kehuu ulkonäköäni asioilla jotka eivät kohdallani pidä paikkaansa (esim.pyöreä peppu jota minulla ei todella ole) ja kun kysyn miksi sanoo sellaista,niin ne on kuulema kohteliaisuuksia ettei niiden tarkoituskaan ole aina olla totta vaan saada toinen hyvällemielelle.
Siis niin tökerö pikkupili🤭🙄
Mun eksä oli myös hanakka arvostelemaan ihmisiä. Huono itsetunto johtuen munan pienuudesta ja omasta pituudesta 172 cm. Minäkin 175cm. olen liian pitkä hänen mielestään.
Mies luiskaan. On tuskin edes ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta. Pitäisin tuollaista 'kehumista' piilovittuiluna, jonka tarkoitus on arvostella, eikä kehua. Mies kuulostaa todella epämiellyttävältä tyypiltä.
Hänen kanssa ollessa tullut mietittyä tosi paljon ulkonäköön liittyviä asioita joita en aikaisemmin ole koskaan miettinyt.Ihmettelen miksi myös vääristelee paljon asioita,on sanonut että tykkää vaaleahiuksisista ja sinisilmäisistä naisista ( kuten minä olen) ja arvostellut aikaisemmin esim.näyttelijöitä etteivät ole hyvännäköisiä kun on tummat hiukset ja ruskeat silmät...kunnes alkoikin puhumaan rehellisesti ja lähes kaikki hänen mielestä Kauniit naiset ovat juurikin näitä tummahiuksisia ruskeasilmäisiä...en käsitä miksi asioita täytyy vääristellä.Hänen eksäkin on tummahiuksinen ja ruskeasilmäinen,tavallisen näköinen nainen
Mies haukkui sinua rumaksi kiertoteitse.
Vierailija kirjoitti:
Rumuudesta en tiedä, mutta voidaan olla aika varmoja siitä että ainakaan miehesi ei pidä sinua kauniina.
Tämä!
Onko sinulle tärkeää että mies pitää sinua kauniina? Jos on, niin lähde suhteesta.
Parisuhteessa ei pidä kehua toisten naisten kauneutta. Näin mieheni on sanonut joten tuo melko outoa että miehesi kehuu monien naisten ulkonäköä. Minä vaatisin selityksiä ja suhde olisi ohi.
No jos vain missit ja mallit ovat kauniita niin kai sitten on niin kuten ajattelit.
Laitapa linkki kasvo- ja kokovartalokuviisi, niin me kommentoijat pystymme ottamaan asiaan peremmin ja rehellisemmin kantaa!
Se kun kokee tarvetta painaa toista alaspäin tai keksiä toisesta piirteitä mitkä ei täytä täydellisyyden vaatimuksia, se kertoo syvästi huonosta itsetunnosta ja sairaalloisesta tarpeesta alistaa toinen. Persoonallisuushäiriöille tavallista on myös ylistämällä alistaminen eli muka kehutaan mutta toisessa yhteydessä haukutaan.
Jätä miehesi heti. Älä pilaa oma elämää pers.häiriöisen kanssa. Terveitä ihmisiä ja hyvää sinulle tahtovia on maailma pullollaan. Älä erehdy luulemaan että kaikki miehet on tuollaisia. Ei ole. Suurin osa ihmisistä on ihan mukavia eivätkä kiusaa ja manipuloi muita, ei etenkään rakkaimpaansa.