Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako tämä että olen miehen mielestä ruma

Vierailija
19.06.2024 |

Mies kehunut työkavereiden vaimojen,näyttelijöiden ym.naisten ulkonäköä.Joskus tympääntyneenä olen asiasta sanonut ja jotenkin oma ulkonäköni tuli puheeksi.Mies sanoi että rehellisesti sanottuna et sinä mikään missi tai malli ole mutta en ole sellaista etsinytkään.Sitten lisäsi että olet juuri niin kaunis kuin haluan.Miten käsitätte asian?omaan huonon itsetunnon joten en ole koskaan itsestäni mitään kuvitellutkaan

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylyä kohtelua. Sitten naiset yleistää tuollaisten kokemusten perusteella että kaikki miehet on kusipäitä.

Vierailija
42/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita että olet miehen mielestä ruma. Aika monet mukavatkin miehet on tuossa kohtaa vähän tökeröitä, he eivät ymmärrä että naisilla on näitä epävarmuuksia ulkonäöstään, joten tuppaavat olemaan vähän liian rehellisiä. Esim. mun mies sanoi mulle kerran, että ethän sä mikään Meghan Fox tai Margot Robbie ole, mutta ihan söpö kaalimaankakara :D Mullakin tuli se reaktio, että apua, mies pitää mua rumana. Mutta aika äkkiä tajusin että se on ihan fakta, että ei musta olisi ulkonäön takia ihailtua filmitähteä saanut, mutta se että en ole äärimmäisen kaunis objektiivisesti, ei myöskään tarkoita että olen ruma. Olen vaan ihan tavallinen ja miehelle tällaisenani rakas. 

Kaikkeen te tyydyttekin🙄

Me on oltu naimisissa 8 vuotta ja on 2 lasta, ja hän on kyllä kaikin puolin hyvä ja ihana aviomies. Ei sitten millään tapaa sellainen krooninen lyttääjä ja ties mitä narsisti, mitä näiden perusteella kuvitellaan. Ainoastaan joskus vähän "autistipiirteisen" rehellinen, ja jos ulkonäöstä tulee puhe, ja koska fakta on etten näytä filmitähdeltä, hän myös sanoo sen. Eikä siinä ollut mitään tarkoitusta saada mua huonolle mielelle, hän aidosti kuvitteli että se on vain neutraali fakta jonka minä itsekin ymmärrän eikä se siis minua mitenkään loukkaa, sen enempää kuin fakta että mun ÄO ei varmaan yllä lähellekään maailman älykkäimpien tasoa tai etten juokse 800 metriä yhtä kovaa kuin olympiaurheilijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni sanoi joskus äitini kuullen: ei ulkonäkö ole minulle tärkeää. Tärkeämpää on että osaa laittaa ruokaa.

Olin aika pieni tuolloin mutta silti tuli olo, ettei isä oikein sanonut kovin kivasti. 

Vierailija
44/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE  S I K A !! HETI!

Vierailija
45/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni sanoi joskus äitini kuullen: ei ulkonäkö ole minulle tärkeää. Tärkeämpää on että osaa laittaa ruokaa.

Olin aika pieni tuolloin mutta silti tuli olo, ettei isä oikein sanonut kovin kivasti. 

Höpö höpö..

Tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗

Vierailija
46/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kaljaa..

Vierailija
47/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei noin. Lähde! Mies on mulkku joka ei arvosta sinua.

Vierailija
48/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäs miettiä myös miten se parisuhde vaikuttaa lapsiin. Mun isä haukkui ja huoritteli äitiä 20 vuotta kunnes raitistui, ja muistan elävästi miten se muodosti osansa huonosta itsetunnostani ja häpeästäni, kun isä kohteli äitiä huonosti. Päädyin myös kimppaan samanlaisten miesten kanssa kun ne tuntui tutuilta. Ilman isää kasvanut kaverini taas löysi nuorena kunnollisen ja rauhallisen miehen. 

Vierailija
49/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että ethän säkään mikään Jason Momoa ole ja lähde menemään. 

Vierailija
50/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Vttu että mä inhoon pinnallisia naisia.

Mihin te oikein itseänne aina vertailette?? Ja minkä hvetin takia??

Vierailija
51/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita että olet miehen mielestä ruma. Aika monet mukavatkin miehet on tuossa kohtaa vähän tökeröitä, he eivät ymmärrä että naisilla on näitä epävarmuuksia ulkonäöstään, joten tuppaavat olemaan vähän liian rehellisiä. Esim. mun mies sanoi mulle kerran, että ethän sä mikään Meghan Fox tai Margot Robbie ole, mutta ihan söpö kaalimaankakara :D Mullakin tuli se reaktio, että apua, mies pitää mua rumana. Mutta aika äkkiä tajusin että se on ihan fakta, että ei musta olisi ulkonäön takia ihailtua filmitähteä saanut, mutta se että en ole äärimmäisen kaunis objektiivisesti, ei myöskään tarkoita että olen ruma. Olen vaan ihan tavallinen ja miehelle tällaisenani rakas. 

Kaikkeen te tyydyttekin🙄

Me on oltu naimisissa 8 vuotta ja on 2 lasta, ja hän on kyllä kaikin p

Mun mielestä on tosi outoa jos se oma rakas ei näytä maailman ihanimmalta. Ei ole kovin rakastunut jos toiselle sanoo että ethän sä mikään missi ole 😂🤔

Vierailija
52/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset kommentit muistaa kyllä loppuelämänsä. Minullekin vuosien takainen tapailumies kertoi, kuinka olisi ollut mallimimmejäkin tarjolla. Hyvin tuli selväksi mitä ajatteli ulkonäöstäni.

Mulla oli nuorempana poikaystävä, joka kertoi olevansa kanssani säälistä, kun kukaan muu ei olisi minua huolinut. Tuumasin lopulta, ettei poikaystävän kannata pilata elämäänsä näin ruman kanssa ja pistin suhteen poikki. Ero otti koville, nimittäin tälle poikaystävälle, soitteli monta vuotta ja ruikutti ikäväänsä. 

Vierailija
53/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muijaa ulkonäön pohjalta arvostele mutta aika useasti olen joutunut esimerkiksi siivoamisesta huomauttamaan että tekee väärin ja ihan erilailla kuin äiti. No kai se joskus oppii kun jaksan muistutella asioista.

Vierailija
54/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on aina tollasia että ne kilpailee keskenään kuka on kedon kaunein kukka tai pellon paras peruna. Ihan kuin sillä olis miehen kannalta merkitystä. Ihan kuin mies valitsis naisen jonkun ulkonäön perusteella. 

Vierailija
55/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä haluaisi tuntea olevansa kumppanille riittävä,ei ulkonäkö ole aikaisemmin ollut se tärkeä asia,nyt vaan tulee kiinnitettyä huomio jokaiseen omaan piirteeseen ja verrattua näihin missi/ malli tyyppisiin naisiin.Minulla on mennyt ihan päiviäkin selaillessa hänen ihailemiensa naisten kuvia ja olen surrut omaa ulkonäköäni.Mies sanoo että olen niin mukava ja minun kanssa hyvä olla.

Vierailija
56/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä haluaisi tuntea olevansa kumppanille riittävä,ei ulkonäkö ole aikaisemmin ollut se tärkeä asia,nyt vaan tulee kiinnitettyä huomio jokaiseen omaan piirteeseen ja verrattua näihin missi/ malli tyyppisiin naisiin.Minulla on mennyt ihan päiviäkin selaillessa hänen ihailemiensa naisten kuvia ja olen surrut omaa ulkonäköäni.Mies sanoo että olen niin mukava ja minun kanssa hyvä olla.

Ala sinäkin kehua miehelle jotain komeita näyttelijöitä ja kalsarimalleja. 

Vierailija
57/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yrittää sanoa, että sinun täytyy laihduttaa.

Vierailija
58/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyjä. Ei kannata olla tuollaisen kanssa, satutat vain itsesi.

Vierailija
59/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätä mies, teetätä itsellesi huikea meikki, sellainen, missä 10 kerrosta erilaisia tupsutteluja. Laitata hiukset ihan eri tyyliin, kuin tavallisesti. Pukeudu näyttävästi.

Testaa, tunnistaako miehesi sinut. Jos tykkää, kerro mitä maksaa ja että hän saa halutessaan kustantaa seuraavan muodonmuutoksen.

Lapset muualle, etteivät pelästy. Muotoa voi muuttaa ha keikitellä ulkonäöllä, kun olet vielä suht nuori.

Vierailija
60/73 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on aina tollasia että ne kilpailee keskenään kuka on kedon kaunein kukka tai pellon paras peruna. Ihan kuin sillä olis miehen kannalta merkitystä. Ihan kuin mies valitsis naisen jonkun ulkonäön perusteella. 

Minä valitsen ihan kilohinnan perusteella. Hoikin tyttö , eli kallein kilohinta. Rasvasta ei kannata maksaa, se ei ole hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi