Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako tämä että olen miehen mielestä ruma

Vierailija
19.06.2024 |

Mies kehunut työkavereiden vaimojen,näyttelijöiden ym.naisten ulkonäköä.Joskus tympääntyneenä olen asiasta sanonut ja jotenkin oma ulkonäköni tuli puheeksi.Mies sanoi että rehellisesti sanottuna et sinä mikään missi tai malli ole mutta en ole sellaista etsinytkään.Sitten lisäsi että olet juuri niin kaunis kuin haluan.Miten käsitätte asian?omaan huonon itsetunnon joten en ole koskaan itsestäni mitään kuvitellutkaan

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Heti. Nyt!

Vierailija
2/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan ole missin näköinen, harva on, mutta mies käyttäytyy kusipäisesti. Muitten kehuminen ja sinun haukkuminen kiertoteitse. Tuollaiset miehet etsii huonoitsetuntoisia naisia, koska niillä on itsellään huono itsetunto. Yrittävät saada sille toiselle vielä surkeamman olon itsestään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snä voit sanoa, että et huolisi miestä uökonäön vuoksi, mutta hyvä käyttäytyminen ja kauniit puheet vetävät puoleensa. Eiku...

Vierailija
4/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön...

Vierailija
5/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä.

Vierailija
6/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa tuollaisessa suhteessa. Löydät kyllä paremman ja sinua arvostavan miehen. Tuo muiden kehuminen ja sinun lyttäämisesi on miehen yksi keino monista halita sinua. Olet varmasti kaunis ja vaikka olisit miten kaunis tahansa se ei miehelle riittäisi, koska hän on päättänyt että mikään sinussa ei riitä. Hän tarvitsee sinua ihan muuhun kuin normaaliin parisuhteeseen. 

Vierailija
7/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se siika! t: muut yksinäiset feministit

Vierailija
8/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne puheet saaneet jo aikaan sen että häpeilen itseäni, tunnen olevani kaikkialla se ei hyvännäköinen.Aikaisemmin en ole tämmöisiä joutunut ajattelemaa.Mies ei kysynyt minua mukaan siskonsa häihin vaikka kutsu oli avec.Häpeääköhän niinpaljon seurassani,kaikkea pyörii mielessä

Vierailija
9/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa eträ olet ruma, mutta juuri ja juuri siedettävä. Ehkä olet rikas tai jotain muuta.

Vierailija
10/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät oman tasosi ja silti piti tulla tänne täysjärkisten pariin ulisemaan.Mene töihin!

Vierailija
11/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi tuollaisen mieheen. Itsekin olen ruma ja se on naurettavaa kun joku mies yrittää kehua muka kauniiksi :D ruma ei ole tyhmä vaikka jotkut niin kuvittelevat 

Vierailija
12/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita että olet miehen mielestä ruma. Aika monet mukavatkin miehet on tuossa kohtaa vähän tökeröitä, he eivät ymmärrä että naisilla on näitä epävarmuuksia ulkonäöstään, joten tuppaavat olemaan vähän liian rehellisiä. Esim. mun mies sanoi mulle kerran, että ethän sä mikään Meghan Fox tai Margot Robbie ole, mutta ihan söpö kaalimaankakara :D Mullakin tuli se reaktio, että apua, mies pitää mua rumana. Mutta aika äkkiä tajusin että se on ihan fakta, että ei musta olisi ulkonäön takia ihailtua filmitähteä saanut, mutta se että en ole äärimmäisen kaunis objektiivisesti, ei myöskään tarkoita että olen ruma. Olen vaan ihan tavallinen ja miehelle tällaisenani rakas. 

Vierailija
13/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kommentit muistaa kyllä loppuelämänsä. Minullekin vuosien takainen tapailumies kertoi, kuinka olisi ollut mallimimmejäkin tarjolla. Hyvin tuli selväksi mitä ajatteli ulkonäöstäni.

Vierailija
14/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap nyt näet peilistä omilla silmillä oletko ruma vai et?

Jos olet niin olet sitä myös muille ihmisille.

Vierailija
15/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa aina nämä "jätä se sika" kommentit palstamammoilta tietämättä mitään suhteesta kuin sen yhden pikku osion mitä jossain viestissä lukee. Terve suhde kestää aika paljonkin kolhuja mitä monikaan ei nähtävästi täällä ole koskaan kokenut 

Mutta itse asiaan, olihan tuo aika rumasti sanottu. Varmaan koittaa vihjata että haluisi että pitäisit itsestäsi parempaa huolta jos et ole pitänyt. Mutta kannattaa sanoa suoraan miehelle jos joku asua loukkaa ja ottaa se hänen kanssaan puheeksi.

Vierailija
16/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde. Heti. Nyt!

Kannattaa lähteä, kun mies kehuu. Ei Tavis-Jonna ole maailman kaunein nainen, vaikka hän haluaisi sen kuullakin. Mies on realisti. Kehuuko nainen harvatukkaista, pallinaamaista, kolmekymmentä kiloa ylipainoista miestään Brad Pittiin verrattavassa komistukseksi. Niinpä. . .

Vierailija
17/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoita että olet miehen mielestä ruma. Aika monet mukavatkin miehet on tuossa kohtaa vähän tökeröitä, he eivät ymmärrä että naisilla on näitä epävarmuuksia ulkonäöstään, joten tuppaavat olemaan vähän liian rehellisiä. Esim. mun mies sanoi mulle kerran, että ethän sä mikään Meghan Fox tai Margot Robbie ole, mutta ihan söpö kaalimaankakara :D Mullakin tuli se reaktio, että apua, mies pitää mua rumana. Mutta aika äkkiä tajusin että se on ihan fakta, että ei musta olisi ulkonäön takia ihailtua filmitähteä saanut, mutta se että en ole äärimmäisen kaunis objektiivisesti, ei myöskään tarkoita että olen ruma. Olen vaan ihan tavallinen ja miehelle tällaisenani rakas. 

En jaksaisi katsoa tökeröä miestä vaikka se tarkoittaisikin hyvää. 

Vierailija
18/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa aina nämä "jätä se sika" kommentit palstamammoilta tietämättä mitään suhteesta kuin sen yhden pikku osion mitä jossain viestissä lukee. Terve suhde kestää aika paljonkin kolhuja mitä monikaan ei nähtävästi täällä ole koskaan kokenut 

Mutta itse asiaan, olihan tuo aika rumasti sanottu. Varmaan koittaa vihjata että haluisi että pitäisit itsestäsi parempaa huolta jos et ole pitänyt. Mutta kannattaa sanoa suoraan miehelle jos joku asua loukkaa ja ottaa se hänen kanssaan puheeksi.

No, kun on kokenut miljoona epätervettä suhdetta niin sellaisen kyllä tunnistaa kaukaa. Ne kun tuppaa noudattamaan samoja kaavoja samantyyppisten miesten kanssa. 

Vierailija
19/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve suhde kestää kyllä kolhuja, mutta tuollainen toisen tahallinen loukkaaminen ei ole sellainen "kolhu" mitä pitäisi kestää. 

Vierailija
20/73 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset kommentit muistaa kyllä loppuelämänsä. Minullekin vuosien takainen tapailumies kertoi, kuinka olisi ollut mallimimmejäkin tarjolla. Hyvin tuli selväksi mitä ajatteli ulkonäöstäni.

Ei tämä tarkoita mitään. Voit olla mitä vain superkauniin ja susiruman väliltä, mutta mies on huono ja lyttää millä keinolla keksii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi