Keneen julkkikseen olet joskus ollut palavasti rakastunut?
Itselläni oli ns. Suuri rakkaus joskus Dingon Neuman. Järkyttävää mutta totta. Nyt naurattaa kun näen hänet televisiossa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut Richard Nixoniin lapsena
Repesin tälle 😂
12-vuotiaana Elijah Woodiin ja aikuisena Tom Hiddlestoniin.
Ei voi puhua rakkaudesta jos ei tunne henkilökohtaisesti. Kovasti ihastunut kylläkin.
Ricky Martiniin teininä :') En tiennyt että onkin miehiin päin
Vierailija kirjoitti:
Ei voi puhua rakkaudesta jos ei tunne henkilökohtaisesti. Kovasti ihastunut kylläkin.
Niuh niuh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niuh niuh...
Täysin eri asioita.
Maria Veitola. 😝. Sitten vietiinkin jo kiireesti pakko paidassa piippaa autolla. Onneksi selvisin hirvittävästä sairaudesta. 😁
Ala-asteen viimeisillä luokilla ja yläasteen alkuvuosiana Jon Bon Jovi taisi oll suurin etäihastus.
Vierailija kirjoitti:
Susan Aho. Olen vieläkin vähän.
Minulla taas Johanna Virtanen, toinen Kuunkuiskaajista.
Vierailija kirjoitti:
Glynis Barber Makepeace-ajalta
Olin ihastunut tuohon ala-asteella. Nyt 40 vuotta myöhemmin pidän edelleen maailman parhaimman näköisenä naisena. Hyvänä kakkosena Debbie Harry.
En voi kertoa nimeltä mainiten, kun kaverit tunnistaisivat jos lukisivat tätä. Kaksi näyttelijää, yksi suomalainen ja yksi englantilainen. Mutta toki olin silloin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Jostain julkkiksesta voi tietää enemmän kuin henkilökohtaisesti tuntemastaan ihmisestä.
Hazen Audeliin, olen vieläkin rakastunut. Jos tämä tyyppi tulisi joskus suomeen niin raahaisin hänet ensimmäiseen porttikäytävään.