Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisiko miehesi henkisen pettämistä anteeksi?

Vierailija
13.10.2024 |

Antaisiko anteeksi salaiset viestittelyt yms.?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut. Lähdin, ja nyt on mies joka ei edes vilkaise muita naisia.

Vierailija
2/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen pettämisen, otsikossa virhe... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisiko MIEHESI anteeksi? 

Vierailija
4/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitkä viestittelyt? telepatiat vai? 

Vierailija
6/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi antaisin, mutta suhde päättyisi siihen. Vaihtakoot siihen viestittelyn kohteeseen

Vierailija
7/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako mies anteeksi naiselle helpommin henkisen pettämisen?

Itse en naisena voisi antaa anteeksi miehelle, mutta oma mies antoi mulle anteeksi. Fyysistä pettämistä ei olisi antanut anteeksi. 

Vierailija
8/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että naisille voi henkinen pettäminen olla jopa tiukempi paikka. Miehillä taas pano vaikeammin anteeksi annettava.

Vierailija
9/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen paljastaa henkilön todellisen moraalin. Jos sellaiseen on kykenevä, oli se millaista pettämistä tahansa, niin kyllä siinä on kortit laitettu siinä kohtaa pöydälle. Pettäjä voi luvata ummet ja lammet, rukoilla anteeksiantoa ja tehdä takaperinvoltteja yhdellä jalalla. Mikään ei silti muuta kuitenkaan totuutta, joka on tullut pettämisestä kiinnijäätyä näkyville. Henkilö on ollut kyvykäs toteuttamaan sen kaikkein pahimman, mitä kumppanilleen voi tehdä, eikä se kyky mihinkään koskaan katoa. Sama kun puoliso jäisi kiinni pedofiliasta. Voihan se luvata että hakee hoitoa ja ei enää koskaan satuta lapsia, mutta kuka uskoo? Jättäisitkö lapset viikonlopuksi sellaisen hoitoon? Pettäjä ei ole sen kummempi. Persoona ei muutu, vaikka miten lupaisi parantaa tapansa.

Eli pettämisestä se on kyllä peli seis. Ihan sama onko oltu vain (vielä) viestittelyn asteella vai millä. Pettäminen on pettämistä.

Vierailija
10/29 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö viestittely (oletan tekstarit, sähköpostit, whatsup-viestit, jne,) ole jo paljon enemmän kuin henkistä pettämistä?

Vierailija
11/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta viestittely on jo ihan fyysistä toimintaa, ei mitään henkistä pettämistä. Tai riippuu tietty mistä viestittelee, mutta jos ihastuksensa kanssa romanttisessa mielessä viestittelee.

Vierailija
12/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama kun kysyisi että antaisiko anteeksi kun mies veti nyrkilla päin näköä. 

En tietenkään ja suhde jäisi siihen. 

Vierailija
13/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä viestittelee. Ja selkeästi kertoo olevansa suhteessa, niin ei ole kyllä tekstarit pettämistä.

Vierailija
14/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on henkinen pettäminen?

15/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai tuo muillekin viestitellä 😅

Vierailija
16/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Toki voitaisiin keskustella miten parannamme parisuhdettamme.

Vierailija
17/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista on henkinen pettäminen?

Sekstaillaan toisen naisen kanssa. Luodaan romanttinen suhde viestien välityksellä toiseen naiseen. Kirjoitetaan sellaisista asioista toiselle naiselle mitä ei halua näyttää omalle puolisolleen. 

Vierailija
18/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viestitellyt ja soitellut toisen miehen kanssa. Hän ymmärsi minua, kuunteli minua, oli kiinnostunut minusta ja yksinkertaisesti hän toi iloa elämääni. Me rakastuimme ja tottakai viestien sisältö oli sitä mitä rakastuneina. Ajattelin miestä 24/7 ja näin hänestä unia, fantasioin seksistä. 

Sitten jäin kiinni viestittelystä ja mies pakotti lopettamaan suhteen. Jäin sitten miehen kanssa lasten takia elämään kuin sisarukset ilman mitään kipinää ja vuosien jälkeenkin kaipaan tuota miestä. 

En minä tunteitani valinnut, minä rakastuin ja vaalin noita muistoja. 

Vierailija
19/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen viestitellyt ja soitellut toisen miehen kanssa. Hän ymmärsi minua, kuunteli minua, oli kiinnostunut minusta ja yksinkertaisesti hän toi iloa elämääni. Me rakastuimme ja tottakai viestien sisältö oli sitä mitä rakastuneina. Ajattelin miestä 24/7 ja näin hänestä unia, fantasioin seksistä. 

Sitten jäin kiinni viestittelystä ja mies pakotti lopettamaan suhteen. Jäin sitten miehen kanssa lasten takia elämään kuin sisarukset ilman mitään kipinää ja vuosien jälkeenkin kaipaan tuota miestä. 

Voi helvetti tätä pettämisen romantisoimista. 

Sinä valitsit pettämisen. Elämän aikana tulee aina uusia ihmisiä joihin voi ihastua ja rakastua jos antaa vain tilaisuuden ja pyrkii siihen omilla teoillaan. Sinä tahallasi petit. Sinä valitsit ne. 

Etkä ole mikään marttyyri jäädessäsi suhteeseen lapsien takia jossa ei rakkautta. Itseasiassa pilaat vaan lapsiesi tulevat parisuhteet antamalla huonon kuvan heille parisuhteista. 

Et sinä suhteeseen jäänyt lasten takia vaan oman itsesi takia. Et halua luopua siitä mitä sinulla on. Ajattelet vain itseäsi. 

Vierailija
20/29 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti tätä pettämisen romantisoimista. 

Sinä valitsit pettämisen. Elämän aikana tulee aina uusia ihmisiä joihin voi ihastua ja rakastua jos antaa vain tilaisuuden ja pyrkii siihen omilla teoillaan. Sinä tahallasi petit. Sinä

Säästää ja syödä kakun. Ehkä jopa ajattelee _ansaitsevansa_ kaiken sen? Narsismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi