Keneen julkkikseen olet joskus ollut palavasti rakastunut?
Itselläni oli ns. Suuri rakkaus joskus Dingon Neuman. Järkyttävää mutta totta. Nyt naurattaa kun näen hänet televisiossa.
Kommentit (73)
Jake Gyllenhaal
Benedict Cumberbatch
Sasha Bolshunov
Kurt Cobainiin vuonna 2000 kun aloin kuunnella Nirvanaa. Oli järkytys kun sain tietää hänen kuolleen jo ajat sitten...
Hubert Neuper ja Armin Kogler, olivat Itä-valtalaisia mäkihyppääjiä
Vierailija kirjoitti:
Mandingo
Neumandingo?
Te jotka sanotte rakastavanne jotain julkista henkilöä, rakastatte itseänne.
On mahdotonta rakastaa jotain henkilöä. Olette mielessänne luonut henkilöstä mielikuvan jota sanotte rakastavanne.
Tuota mielikuvaa jonka olette luoneet mielessänne te rakastatte.
Tuo mielikuva olette te itse, siksi te rakastatte itseänne, eikä ketään henkilöä.
Ressu Redford, silloin joskus Bogart co. -aikoina
Aikoinaan Veli-Pekka Ketola. Leikkelin lehdistä kuviakin.
Olen palavasti rakastunut Li Anderssoniin. Täydellinen nainen kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
On mahdotonta rakastaa jotain henkilöä. Olette mielessänne luonut henkilöstä mielikuvan jota sanotte rakastavanne.
Tuo mielikuva olette te itse, siksi te rakastatte itseänne, eikä ketään henkilöä.
Puhutaan rakastumisesta yksipuolisesti. Ei suhteesta.
Lopeta nipotus!
Siis voiko joku olla oikeasti niin sairas että rakastuu ihmiseen, jota ei edes tunne?!???
No en kehenkään!
Yhdeksänvuotiaana rakastin kiihkeästi ja koko sydämestäni Donny Osmondia.
Emppu Vuorinen, Nightwishin kitaristi.
Vierailija kirjoitti:
No sairastahan tuo on olla rakastunut johonkin julkkikseen, pahasti pitää olla päässä sellaisella vikaa.
Ihastuin Herreys-veljeksiin. Digi Luu Digi Lei Alla Titta På Mig. Mulla oli heidän juliste yläsänkyni vieressä. Lienen ollut joku ekaluokkalainen. Vähän nauratti kun samat tyypit jammas nyt pappoina tän vuoden euroviisuissa. En edes muistanut heitä, mutta tuosta esityksestään muistui mieleen ensi-ihastus.
Ihastunut Markku Aroon 70-luvulla.