Keneen julkkikseen olet joskus ollut palavasti rakastunut?
Itselläni oli ns. Suuri rakkaus joskus Dingon Neuman. Järkyttävää mutta totta. Nyt naurattaa kun näen hänet televisiossa.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin.
Mulla oli josuu 10 vuotta sitten Ohisalo.
Toni Niemiseen ja varsinkin Saku Koivuun.
Vierailija kirjoitti:
Nyykkäreiden Jordaniin
Mun ihastus oli Joe 😘
julkkiksiin ihastuminen kertoo mt-ongelmista, paitsi jos kyseessä on lapsi tai teini. Sille on ihan joku nimi mitä en juuri nyt muista.
JOnna Tervomaahan lovessa 40 vuotta.
Näitä on ollut monta vuosien varrella...
Ysärillä esim. Luke Perry/Beverly Hillsin Dylan, erinäiset jääkiekkoilijat esim. Mika Strömberg, Take Thatin Gary Barlow... uudempia ihastuksia esim. keihäänheittäjä Thomas Röhler, NRK-Skamin William, Heartstopper-sarjan Nick ja ketähän kaikkia...
Aika moneen ;joku kymmenen miljoonan dollarin mies , sitten taisteluplaneetta Galagtican mies, toinen päänäyttelijä , nimee en muista ( ei Kurt Russel) , Ari Taskisen ääneen Pelle Miljoonan kasetilla (moottoritie on kuuma) , Hanoi Rocksin tyyppeihin, Ilkka Alankoon, Paul Walkeriin jne. Oon ollut aina kova ihastujanainen
Mika Häkkiseen. Silloinen poikaystävä oli formulafani ja itsekin siinä sivussa katselin niitä. Ihastuin sitten Häkkiseen niin että tuntui että poikaystävä jää toiseksi.
En nyt sentään palavasti, mutta ihastuin kovasti nuoreen Michael Jacksoniin, joka vielä uran alussa oli syvästi uskova ja ujokin. Mutta pilallehan tuo sitten lopulta meni elämässään monin tavoin, eikä muistuttanut sitä nuorta miestä enää juurikaan myöhemmin.
Sanna Marin.