Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on naisena eniten vientiä nyt noin viisikymppisenä

Vierailija
19.06.2024 |

Onkohan tietynlainen itsevarmuus syynä, ihmeellistä.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet psykoosissa.

Vierailija
2/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vienti tarkoittaa siis, minkäikäisiltä miehiltä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaat enemmän kuin ennen.

Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.

Vierailija
4/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena vientiä, nyt viiskymppisenä ei jaksa enää eikä kiinosta

Vierailija
5/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miehenä?

Vierailija
6/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet avoin kaikennäköisille miehille.

Jos tykkäät vaikka omanikäisistäsi miehistä ja nuoristakin miehistä, jotka sinua lähestyvät, vaikka he saattavat olla naamaltaan sen näköisiä, että 20-vuotiaana olisit varmasti antanut heille pakit.

Vierailija
7/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia naisia on tullut paljon vastaan kesällä Mummotunnelissa ja ruska-aikaan Lapissa.

Mikäs siinä, pillu se on hiirelläkin.

M55

Vierailija
8/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas trollataan ja te meette lankaan. Yleensäkin kun  täällä luku 50 mainitaan alkaa menopaussilehmä  tai testovajetero_huutelut.

Rauhaa Ihmiset.

Vierailija
9/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on todella hyvännäköinen niin kyllä minä p a nen  50vuotiastakin, hyvännäköinen voi olla laajalla spektrillä. 

Vierailija
10/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia naisia on tullut paljon vastaan kesällä Mummotunnelissa ja ruska-aikaan Lapissa.

Mikäs siinä, pillu se on hiirelläkin.

M55

Tämä. Estrogeenilisäturherot libidon viimeisellä kimeällä kutsulla metsästävät munaa. En tiedä mitään säälittävämpää, mutta tosiaan; reikä se on rumalla ja vanhallakin.

Vierailija
11/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on todella hyvännäköinen niin kyllä minä p a nen  50vuotiastakin, hyvännäköinen voi olla laajalla spektrillä. 

Mulle vienti tarkoittaa sitä että on monta miestä jotka haluaisi seurustella. Pelkkään seksin kelpaa monelle miehelle joku lyhtypylväskin. 

Vierailija
12/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuontia,huumeita... viinaa ym.

Vierailija
13/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisen "viennille" on sama ilmiö kuin baarissa just ennen sulkemisaikaa; kuka vaan joka vielä seisoo omilla jaloillaan kelpaa.

Vierailija
14/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Olin ihan kivan näköinen nuorempanakin mutta nyt eron jälkeiset 6v on ollut miehiä jonossa vaikka millä mitalla. Itseäkin ihmetyttänyt. Kuulemma olen upea ja vaan kaunistun. Viimeksi eilen kaupassa myyjä kehui meikkiäni, että olenko juhliin menossa. Kai sitä on sinut itsensä kanssa ja hyvä olo näkyy ulospäin

Vierailija
15/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppisen "viennille" on sama ilmiö kuin baarissa just ennen sulkemisaikaa; kuka vaan joka vielä seisoo omilla jaloillaan kelpaa.

No kylläpä on taas jonkun pikkujonnen juttuja

Vierailija
16/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Olin ihan kivan näköinen nuorempanakin mutta nyt eron jälkeiset 6v on ollut miehiä jonossa

Teidänlaisille on olemassa ihan ammattinimike,sano paljonko maksaa varvi näin kesäaikaan.

Vierailija
17/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu miehellä. Nyt kelpais vaikka kenelle nuorellekkin naiselle. Sinänsä sääli, kun nuorempana se nainen olisi kiinnostanut paljon enemmän. Nykyään ei niinkään. Ehkä se on tämä paradoksi, että kun nuorena on liian innokas, eikä osaa sitä peitellä. Vanhempana tietää itse mitä haluaa, ja ehkä se viehättää.

M49

Vierailija
18/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama. Olin ihan kivan näköinen nuorempanakin mutta nyt eron jälkeiset 6v on ollut miehiä jonossa

Teidänlaisille on olemassa ihan ammattinimike,sano paljonko maksaa varvi näin kesäaikaan.

Älä jaksa

Vierailija
19/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos setällä ois munat niin se ois setä eikä täti.

Vierailija
20/97 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa

Jos seisoo jonossa pitää tietää paljonko maksaa.