Minulla on naisena eniten vientiä nyt noin viisikymppisenä
Onkohan tietynlainen itsevarmuus syynä, ihmeellistä.
Kommentit (97)
Mitä se vienti tarkoittaa siis, minkäikäisiltä miehiltä?
Jaat enemmän kuin ennen.
Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.
Mulla oli nuorena vientiä, nyt viiskymppisenä ei jaksa enää eikä kiinosta
Ehkä olet avoin kaikennäköisille miehille.
Jos tykkäät vaikka omanikäisistäsi miehistä ja nuoristakin miehistä, jotka sinua lähestyvät, vaikka he saattavat olla naamaltaan sen näköisiä, että 20-vuotiaana olisit varmasti antanut heille pakit.
Tuollaisia naisia on tullut paljon vastaan kesällä Mummotunnelissa ja ruska-aikaan Lapissa.
Mikäs siinä, pillu se on hiirelläkin.
M55
Taas trollataan ja te meette lankaan. Yleensäkin kun täällä luku 50 mainitaan alkaa menopaussilehmä tai testovajetero_huutelut.
Rauhaa Ihmiset.
Jos nainen on todella hyvännäköinen niin kyllä minä p a nen 50vuotiastakin, hyvännäköinen voi olla laajalla spektrillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia naisia on tullut paljon vastaan kesällä Mummotunnelissa ja ruska-aikaan Lapissa.
Mikäs siinä, pillu se on hiirelläkin.
M55
Tämä. Estrogeenilisäturherot libidon viimeisellä kimeällä kutsulla metsästävät munaa. En tiedä mitään säälittävämpää, mutta tosiaan; reikä se on rumalla ja vanhallakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on todella hyvännäköinen niin kyllä minä p a nen 50vuotiastakin, hyvännäköinen voi olla laajalla spektrillä.
Mulle vienti tarkoittaa sitä että on monta miestä jotka haluaisi seurustella. Pelkkään seksin kelpaa monelle miehelle joku lyhtypylväskin.
Mulla on tuontia,huumeita... viinaa ym.
Viiskymppisen "viennille" on sama ilmiö kuin baarissa just ennen sulkemisaikaa; kuka vaan joka vielä seisoo omilla jaloillaan kelpaa.
Täällä sama. Olin ihan kivan näköinen nuorempanakin mutta nyt eron jälkeiset 6v on ollut miehiä jonossa vaikka millä mitalla. Itseäkin ihmetyttänyt. Kuulemma olen upea ja vaan kaunistun. Viimeksi eilen kaupassa myyjä kehui meikkiäni, että olenko juhliin menossa. Kai sitä on sinut itsensä kanssa ja hyvä olo näkyy ulospäin
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppisen "viennille" on sama ilmiö kuin baarissa just ennen sulkemisaikaa; kuka vaan joka vielä seisoo omilla jaloillaan kelpaa.
No kylläpä on taas jonkun pikkujonnen juttuja
Täällä sama. Olin ihan kivan näköinen nuorempanakin mutta nyt eron jälkeiset 6v on ollut miehiä jonossa
Teidänlaisille on olemassa ihan ammattinimike,sano paljonko maksaa varvi näin kesäaikaan.
Sama juttu miehellä. Nyt kelpais vaikka kenelle nuorellekkin naiselle. Sinänsä sääli, kun nuorempana se nainen olisi kiinnostanut paljon enemmän. Nykyään ei niinkään. Ehkä se on tämä paradoksi, että kun nuorena on liian innokas, eikä osaa sitä peitellä. Vanhempana tietää itse mitä haluaa, ja ehkä se viehättää.
M49
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama. Olin ihan kivan näköinen nuorempanakin mutta nyt eron jälkeiset 6v on ollut miehiä jonossa
Teidänlaisille on olemassa ihan ammattinimike,sano paljonko maksaa varvi näin kesäaikaan.
Älä jaksa
Ja jos setällä ois munat niin se ois setä eikä täti.
Älä jaksa
Jos seisoo jonossa pitää tietää paljonko maksaa.
Kuulostaa siltä että olet psykoosissa.